فروش ویژه دستگاه مکنده صافکاری PDR


دستگاه مکنده صافکاری PDR، قابل استفاده برای مکش فرورفتگی های بدنه خودرو، جنس کفه مکنده از پلاستیک صافکاری میباشد.  مناسب برای صافکاری بدون رنگ، مناسب جابجایی کاشی و شیشه ..
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 149000 تومان

فروش ویژه دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی


دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی، قابل استفاده برای صفحه موبایل، مانیتور، تلویزیون و خودروی شما، مناسب شستشو و آبگیری ظروف و سطوح داخل آشپزخانه. بدون پرزدهی و شستشوی و ایجاد خش و لکه. هر بسته شامل 20 عدد دستمال حوله ای ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 269000 تومان

روش های بروزرسانی و آموزش نحوه آپدیت اندروید سامسونگ

how to update android samsung | روش های بروزرسانی و آموزش نحوه آپدیت اندروید سامسونگ | بالا بردن اندروید سامسونگ

شاید برای خیلی از کاربران جای سوال باشد که آپدیت اندروید چیست و نحوه آپدیت اندروید سامسونگ به چه صورت انجام می گیرد؛ البته که برای برخی ها این موضوع بسیار پیش پا افتاده و آسان به نظر میرسد چون تجربه انجام این کار را داشته اند! اما برای فردی که تاکنون اقدام به آپدیت اندروید و فلش زدن گوشی خود یا دیگران نکرده است این امر کمی پیچیده و مبهم بنظر میرسد؛

در این مقاله تا انتها همراه ایران فایل باشید تا با سازوکار و نحوه آپدیت اندروید سامسونگ بصورت کامل آشنا شوید و بتوانید که سیستم عامل اندروید گوشیتان را به جدیدترین ورژن Android بروزرسانی کنید.

برای آپدیت کردن ورژن اندروید گوشی و تبلت های سامسونگ، دو راه حل وجود دارد؛ اول اینکه از طریق خود دستگاه اقدام به بروزرسانی اندروید کنید و راه حل دوم که توسط تیم ایران  فایل  پیشنهاد میگردد این است که آپدیت مورد نظرتان را دانلود کرده و بعد آنرا بر روی گوشیتان فلش بزنید؛ بعبارت بهتر، فایل آپدیت در واقع همان رام رسمی یا فایل فلش می باشد که میتوانید بصورت جداگانه برای هر گوشی دانلود کرده و با استفاده از آموزش های نصب موجود بر روی سایت ایران فایل ، آنرا بر روی دستگاه خود فلش بزنید؛ پس مجدد یادآور میشویم که فایل آپدیت = فایل فلش = رام رسمی می باشد و در واقع معنا و مفهوم این ۳ عبارت در نزد کاربران یکیست (حالا چه درست و چه غلط!) و این عبارات بجای هم بکار برده می شوند.



  روش اول  

آموزش بروزرسانی و ارتقاء اندروید سامسونگ بصورت مستقیم و آنلاین

حال که با روش های ارتقاء اندروید سامسونگ آشنا شدید میرویم سراغ توضیح فرآیند نحوه آپدیت اندروید سامسونگ؛ ابتدا به توضیح روش بروزرسانی از طریق خود گوشی و بصورت آنلاین می پردازیم :

برای اینکار ابتدا باید گوشی را به اینترنت پرسرعت متصل کنیم (Wifi, 3G, 4G) و بعد هم به قسمت تنظیمات گوشی رفته و از قسمت درباره دستگاه دنبال گزینه دانلود بروزرسانی و یا عبارتی شبیه به آن بگردیم : Settings >> About device >> Download update ؛ توجه داشته باشید که ممکن است در گوشیهای مختلف این عبارات کمی متفاوت از آن چیزی باشند که در تصویر زیر می بینید اما کلیات کار یکیست :

اما استفاده از این روش معمولاً مشکلاتی را به همراه دارد از جمله اینکه در برخی موارد ممکن است بعد از بروزرسانی اندروید ، گوشی روی لوگو گیر کرده و لود نشود و یا ممکن است فرآیند دانلود آپدیت اندروید بیش از حد طولانی شود و یا هم بدلیل تحریم ها و مشکلاتی از این قبیل اصلاً نتوان از داخل ایران اقدام به بروزرسانی مستقیم از طریق خود گوشی نمود.

در کنار مشکلات احتمالی فوق، این را هم مد نظر داشته باشید که با توجه به اینکه سامسونگ، آپدیت های خود را به صورت منطقه ای منتشر میکند ممکن است دستگاه شما به همین دلیل هیچ بروزرسانی ای را شناسایی نکند؛ بعنوان مثال فرض کنید بر روی دستگاه شما رام کشور ایران نصب است اما آپدیت اندروید ۷ یا ۸ برای کشور امارات منتشر شده باشد لذا در این حالت تنها راه ارتقاء اندروید گوشی شما این است که از روش دوم (نصب رام رسمی) استفاده کنید.

مسائل و مشکلاتی که در بالا به آن اشاره کردیم باعث میشود که ما معمولاً روش دوم را برای آپدیت اندروید سامسونگ پیشنهاد دهیم به این صورت که شما جدیدترین رام رسمی مورد نظرتان را دانلود کرده و بعد هم آن را برروی گوشیتان فلش میزنید. با این حال انتخاب با خود شماست چراکه در هردو روش، ممکن است در حین نصب آپدیت و بروزرسانی های جدید مشکلاتی ایجاد شود چراکه اساساً اینکار ۱۰۰% بی خطر و بدون مشکل نیست! ممکن است شما ۱۰ بار اینکار را براحتی و بدون مشکل انجام داده باشید اما بار یازدهم به مشکل بخورید!

  روش دوم  

آموزش آپدیت اندروید سامسونگ از طریق نصب رام رسمی

روش اول را در بالا توضیح دادیم و اکنون می پردازیم به روش دوم که توسط ایران فایل  پیشنهاد می شود چرا که با نصب رام رسمی بر روی گوشی احتمال رخ دادن مشکلات بیان شده در روش اول به حداقل می رسد و همچنین با این روش ضمن ارتقاء ورژن اندروید دستگاه شما، تمامی مشکلات نرم افزاری گوشیتان نیز برطرف خواهد شد، در کنار همه اینها شما فرآیند فلش زدن گوشیتان را هم تجربه خواهید کرد!

البته ذکر این نکته خالی از لطف نخواهد بود که آپدیت های اندروید نوقا ۷ ، اریو ۸ و اندروید Pie 9.0 برای دستگاه های جدید منتشر می شوند پس اگر گوشیتان قدیمی است (تولید قبل از سال ۲۰۱۵) هرگز بدنبال آپدیت اندروید Oreo 8.0.0 و Pie 9.0 نباشید! حتی برخی گوشیها مثل Galaxy J3 2016 با اینکه محصول سال ۲۰۱۶ شرکت سامسونگ بوده اما هنوز که هنوز است آپدیت اندروید بالاتر از ۵.۱.۱ را دریافت نکرده است که خب اینگونه موارد بسیار نادر بوده و در حالت کلی برای تمامی دیوایس های سامسونگ یک یا دو آپدیت اساسی رلیز می شود یعنی اگر ورژن اندروید فعلی دستگاه ۷ است به طور معمول باید به اندروید ۸ و حتی ۹ آپگرید شود مگر در مواردی استثناء که به آن اشاره کردیم.

بگذریم …

به هر حال چنانچه تمایل به دانلود جدیدترین رام رسمی سامسونگ برای گوشی خود دارید می توانید به دسته بندی مورد نظر مراجعه کرده و با انتخاب مدل دقیق گوشیتان، نسبت به دانلود آپدیت جدید آن اقدام کنید و با استفاده از آموزش نصب رام سامسونگ، آنرا بر روی دستگاه خود فلش بزنید؛ (مدل دقیق عددی گوشی شما در قسمت تنظیمات >> درباره دستگاه ذکر شده و نیز در پشت باتری گوشی هم میتوانید آنرا رؤیت کنید) ؛

از لینک زیر می توانید مدل گوشی خود را انتخاب کرده و بعد هم جدیدترین رام رسمی مرتبط با آن برایتان نمایش داده خواهد شد؛ همچنین آموزش فلش زدن گوشی های سامسونگ نیز در سایت موجود است که می توانید از آن جهت نصب رام جدید بر روی گوشیتان بهره ببرید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
( رای)

بازدیدها: 788

روي مطلب كليك كنيد....
آموزش روت گلکسی J7 Core مدل J701F اندروید 8
  • بخش آموزش ها

  • خواهشمند است قبل از سفارش، به مشخصات و دستورالعمل طراحی در انتهای همین صفحه دقت فرمایید. جهت راهنمای کاربران گرامی، “راهنمای سفارش آنلاین” در منوی راهنما در بالای همین صفحه قرار داده شده است.

    فروش ویژه مینی خردکن شارژی 3 تیغه


    مینی خردکن شارژی 3 تیغه  برای خرد و میکس کردن سبزیجات، گوشت، سیر و ...  دارای 3 تیغه استیل ضدزنگ.  ظرفیت مخزن 250 ML ...
    »  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت: 299000 تومان

    ثبت دیدگاه

      • مدل فایل رام و سه حرف بعد از مدل در بیلدنامبر باید مطابق دستگاه شما باشد. اطلاعات مدل و بیلدنامبر را با شماره گیری کد #1234#* یا از تنظیمات > درباره ببنیید (اطلاعات بیشتر برای انتخاب رام سامسونگ)
      • رام های 4 فایل فقط برای موارد خاص تعمیراتی کاربرد دارد. (کاربران عادی از آنها برای آپدیت اندروید استفاده نکنند.)
      • در رام های چند فایله که دو فایل CSC وجود دارد، HOME_CSC اطلاعات دستگاه را پاک نمیکند ولی CSC اطلاعات شما را کامل حذف میکند. (ترجیحا CSC را انتخاب کنید.)
      • رام رسمی سامسونگ G390F را فقط با برنامه Odin و آموزش دکمه زیر فلش کنید.
      • ثبت دیدگاه کاربران
      • یدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا
    WeCreativez WhatsApp Support
    پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته ایران فایل مرجع فایل رام های رسمی
    ?سلام به فروشگاه ایران فایل خوش آمدی کاربر گرامی
    رفتن به نوار ابزار