فروش ویژه مینی دوربین فیلم برداری A9


مینی دوربین فیلم برداری A9، نرم افزار رایگان و کارآمد در آیفون / اندروید / آی پد / لپ تاپ. شارژ به وسیله پاوربانک و یا اتصال مستقیم به برق. دقت صفحه نمایش  1080 × 1920 پیکسل - Full HD  ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 449000 تومان

فروش ویژه دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی


دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی، قابل استفاده برای صفحه موبایل، مانیتور، تلویزیون و خودروی شما، مناسب شستشو و آبگیری ظروف و سطوح داخل آشپزخانه. بدون پرزدهی و شستشوی و ایجاد خش و لکه. هر بسته شامل 20 عدد دستمال حوله ای ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 269000 تومان

زمان تعویض باتری موبایل هوشمند را چطور تشخیص دهیم؟

 

همه ما می دانیم باتری گوشی های هوشمند یکی از مهمترین بخش های آنهاست. هر چقدر هم دستگاه خود را اصولی و منظم شارژ کنیم باز هم به مرور زمان عمر باتری کاهش پیدا کرده و در نهایت به قطعه ای فرسوده تبدیل می شود. بر این اساس ممکن است، همیشه این سوال به وجود آید که زمان تعویض باتریموبایل هوشمند چه موقعی است؟

زمان تعویض باتری موبایل

چطور بفهمیم زمان تعویض باتری موبایل فرا رسیده است؟

به طور عمومی باتری های گوشی های هوشمند از جنس لیتیوم هستند این باتری ها معمولا چرخه عمری بین 300 تا 500 بار شارژ دارند. بعد از تمام شدن این تعداد، عملکرد باتری به شکل قابل توجهی دچار افت می شود. منظور از یک عدد چرخه شارژ یعنی یک بار از صفر تا 100 باتری شارژ شود. مثلا اگر امروز 40 درصد گوشی را شارژ کنید و فردا 60 درصد باقی را شارژ نمایید چرخه شارژ باتری فردا کامل می شود.

بدیهی است که نمی توان تعداد دفعات شارژ گوشی را شمرد تا بفهمیم کی عمر مفید باتری به پایان رسیده است. بنابراین باید به دنبال نشانه های پایان عمر مفید باتری باشیم. در ادامه چند نشانه بارز که به ما هشدار می دهند زمان تعویض باتری اسمارت فون فرارسیده است را به شما معرفی می کنیم.

باتری کمتر از همیشه دوام می آورد

زمان تعویض باتری موبایلکاهش عمر باتری

اولین نشانه بعد از یکسال استفاده از دستگاه درباره سلامت باتری این است که کم کم علائمی از افت ماندگاری انرژی را از خود نشان می دهد. کافیست مدت نگه داشتن شارژ گوشی را با زمانی که تازه آن را خریده بودید(با فرض استفاده مشابه) مقایسه کنید تا ببینید ضعیف تر شده یا خیر.

اجازه دهید به این باور قدیمی هم اشاره کنیم که اگر شب تا صبح گوشی در شارژ بماند و باتری چند ساعت روی 100 درصد باشد، باتری آسیب می بیند. باید بگوییم این باور در مورد اکثر برندهای معتبر بازار دیگر صدق نمی کند اما اگر گوشی شما از برندهای کمتر شناخته شده می باشد بهتر است ریسک شب ماندن در شارژ را انجام ندهید.

درصد شارژ به صورت ناگهانی افت می کند

زمان تعویض باتری موبایل هوشمند را چطور تشخیص دهیم؟

زمان تعویض باتری موبایلافت ناگهانی شارژ باتری

اگر دیدید درصد مانده باتری مثل همیشه تدریجی کم نمی شود و به شکل ناگهانی افت می کند. مثلا حتی اگر هیچ کار خاصی هم با گوشی خود انجام ندهید ظرف چند دقیقه، ناگهان از 50 به 20 کاهش می یابد. این نشانه ایراد باتری است.

در نقطه مقابل اگر می بینید هنگام شارژ شدن هم ناگهانی درصد شارژ بالا می رود مثلا در مدت کوتاهی از 10 به 40 درصد پرش می کند این هم نشانه دیگری مبنی بر آسیب دیده بودن باتری دستگاه شماست. به طور کلی هر نوع نوسانی در فرآیند شارژ گوشی حتی اگر کوچک باشد به ما علامت می دهد که یک جای کار مشکل دارد.

تغییر شکل ظاهری باتری

زمان تعویض باتری موبایلتغییر شکل ظاهری باتری

امروزه بسیاری از گوشی های هوشمند با باتری غیر قابل بیرون آوردن عرضه می شوند بر خلاف باور غلط رایج پاین باتری ها “غیر قابل تعویض” نیستند بلکه اتفاقا آنها را هم می شود تعویض کرد

. موضوع اینجاست که قبلا قاب پشت هر گوشی را خودتان با دست می توانستید باز کنید و باتری را به راحتی بیرون آورده و تعویض کنید. اما برای یک باتری غیر قابل جابه جایی، برای تعویضش باید گوشی را به متخصص تعمیرکار گوشی بدهید تا این کار را با ابزار خود انجام دهد. بنابراین همه باتری ها قابل تعویض هستند.

در همین زمینه بخوانید:

نوعی از آسیب که به ما می گوید زمان تعویض باتری رسیده، تغییر شکل و دفورمه شدن آن است در گوشی های عادی مثل تصویر بالا کافیست باتری را خارج کرده تا متوجه تغییر ظاهر آن شوید اما در شروع باد کردن باتری، تشخیص این موضوع کمی دشوار است.

برای این کار گوشی را روی سطح صافی بگذارید اگر کاملا مسطح باشد، راحت نمی چرخد اما اگر شروع به باد کردن کرده باشد به راحتی مثل گهواره می چرخد. در گوشی های با باتری غیر قابل جابه جایی، تنها راه فهمیدن تغییر شکل باتری از باد کردن دستگاه است. تا جایی که ممکن است حتی به قاب صدمه زده و آن را شکسته و از لبه قاب بیرون بزند و در شرایط حادتر ممکن است موجب شکستن نمایشگر هم بشود.

باتری را عوض کنیم یا گوشی هوشمند را عوض کنیم؟

زمان تعویض باتری موبایل

برای جواب این سوال نمی شود حکم کلی صادر کرد. چون تعویض باتری موبایل بستگی به چند عامل دارد. اگر اسمارت قون ارزان قیمتی دارید که کمتر از دو سال کار کرده، می توانید به سادگی به تعمیرگاه موبایل مراجعه کنید و باتری نو روی آن بیندازید این کار هزینه زیادی هم نخواهد داشت.

اگر یک پرچمدار داشته باشید برای تان گران تر تمام می شود طبق قانون کلی هر چه قیمت گوشی شما بالاتر باشد هزینه تعمیر آن هم به همان نسبت بالا می رود. در این شرایط شاید بهتر باشد کلا گوشی هوشمند خود را عوض کنید. در مورد گوشی های میان رده هم این دوباره بستگی به هزینه باتری و ارزش کلی گوشی دارد که برای تان صرفه اقتصادی داشته باشد یا خیر.

عمر مفید باتری موبایل هوشمند شما چقدر بوده است؟ تاکنون شده باتری دستگاه تان خراب شود اگر پاسخ مثبت است در این زمان چه کاری انجام داده اید؟ تعویض باتری یا تعویض اسمارت فون؟

برای زیاد شدن عمر باتری گوشی تان یاد بگیرید.

زمان تعویض باتری موبایل هوشمند را چطور تشخیص دهیم؟

ایران فایل مرجع رام های رسمی

iran-filee.ir

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
( رای)

بازدیدها: 59

روي مطلب كليك كنيد....
آموزش تعویض باتری گوشی موبایل هوآوی اسند پی ۶
  • بخش آموزش ها
  • آواتار Iran-Filee.ir

    خواهشمند است قبل از سفارش، به مشخصات و دستورالعمل طراحی در انتهای همین صفحه دقت فرمایید. جهت راهنمای کاربران گرامی، “راهنمای سفارش آنلاین” در منوی راهنما در بالای همین صفحه قرار داده شده است.

    فروش ویژه مینی خردکن شارژی 3 تیغه


    مینی خردکن شارژی 3 تیغه  برای خرد و میکس کردن سبزیجات، گوشت، سیر و ...  دارای 3 تیغه استیل ضدزنگ.  ظرفیت مخزن 250 ML ...
    »  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت: 299000 تومان

    ثبت دیدگاه

      • مدل فایل رام و سه حرف بعد از مدل در بیلدنامبر باید مطابق دستگاه شما باشد. اطلاعات مدل و بیلدنامبر را با شماره گیری کد #1234#* یا از تنظیمات > درباره ببنیید (اطلاعات بیشتر برای انتخاب رام سامسونگ)
      • رام های 4 فایل فقط برای موارد خاص تعمیراتی کاربرد دارد. (کاربران عادی از آنها برای آپدیت اندروید استفاده نکنند.)
      • در رام های چند فایله که دو فایل CSC وجود دارد، HOME_CSC اطلاعات دستگاه را پاک نمیکند ولی CSC اطلاعات شما را کامل حذف میکند. (ترجیحا CSC را انتخاب کنید.)
      • رام رسمی سامسونگ G390F را فقط با برنامه Odin و آموزش دکمه زیر فلش کنید.
      • ثبت دیدگاه کاربران
      • یدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا
    WeCreativez WhatsApp Support
    پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته ایران فایل مرجع فایل رام های رسمی
    ?سلام به فروشگاه ایران فایل خوش آمدی کاربر گرامی