فروش ویژه مینی دوربین فیلم برداری A9


مینی دوربین فیلم برداری A9، نرم افزار رایگان و کارآمد در آیفون / اندروید / آی پد / لپ تاپ. شارژ به وسیله پاوربانک و یا اتصال مستقیم به برق. دقت صفحه نمایش  1080 × 1920 پیکسل - Full HD  ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 449000 تومان

فروش ویژه دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی


دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی، قابل استفاده برای صفحه موبایل، مانیتور، تلویزیون و خودروی شما، مناسب شستشو و آبگیری ظروف و سطوح داخل آشپزخانه. بدون پرزدهی و شستشوی و ایجاد خش و لکه. هر بسته شامل 20 عدد دستمال حوله ای ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 269000 تومان

شش راهکار برای حل مشکلات دستیار هوشمند Google Assistant

قرار بود که Google Assistant با ورود خود، تحولی به دنیای تکنولوژی دهد و استفاده از تلفن های هوشمند را ساده و لذت بخش کند. اما دنیای عادی با فیلم های علمی تخیلی فرق دارد و گاهی بهترین تکنولوژی ها هم کار نمی کنند. کاربران زیادی گزارش داده اند که با چندین بار تکرار عبارت “OK Google” هم نتوانسته اند دستیار هوشمند گوگل را به کار بیندازند.

راه اندازی صحیح و کار با Google Assistant ممکن است در نگاه اول پر دردسر باشد، اما به محض اینکه کار با آن را یاد گرفتید، مطمئن باشید که اکثر اوقات وظایف خود را به دستیار هوشمند گوگل خواهید سپرد. در ادامه همه راه حل های مشکل عدم پاسخگویی این دستیار هوشمند را آموزش خواهیم داد تا بعد از این با هر “OK Google” دستیار هوشمند گوگل آماده انجام دستوراتتان باشد.

  1. چک کنید که مشکلات فقط برای شما رخ داده.

خوب است بدانید که مشکل از طرف دستگاه شماست یا خود گوگل و تکنولوژی هایش. بنابراین بهتر است توییتر، Reddit و انجام های پشتیبانی گوگل را جستجو کنید تا کاربران دیگر هم از کار نکردن دستگاه به “OK Google” یا “Hey Google” شکایتی کرده اند یا خیر.

گاهی معمول ترین راه حل، یعنی دوباره شناساندن صدای خود به سیستم تشخیص صدای گوگل، نتیجه نمی دهد چرا که گزینه انجام این کار در دسترس نیست. در این مواقع و وقتی همه راه حل هایی که در ادامه توضیح خواهیم داد را انجام دادید و باز هم به نتیجه ای نرسیدید، بهتر است کمی صبر کنید تا خود گوگل مشکل را حل کند.

  1. تنظیمات زبان را چک کنید.

اگر Google Assistant به شما پاسخی نمی دهد، شاید به خاطر این باشد که دارید به زبان اشتباهی صحبت می کنید! برای بسیاری از کاربران، انگلیسی آمریکایی (US English)، زبان پیش فرض است، ولی با اینحال بهتر است به منوی تنظیمات رفته و از این نظر مطمئن شوید. برای اینکار، به اپلیکیشن گوگل و بعد منوی اصلی آن رفته و بعد به آدرس Settings > Voice بروید و بعد زبان های مناسب خود را از منوی Voice انتخاب کنید.

انتخاب زبان

انتخاب زبان

شش راهکار برای حل مشکلات دستیار هوشمند Google Assistant

در این منو می توانید ده ها زبان مختلف را ببینید که هر کدام برای انتخاب در دسترس هستند، بنابراین اگر بخواهیم می توانید زبان اول و زبان دوم هم انتخاب کنید. خود گوگل به صورت خودکار زبانی که حرف می زنید را تشخیص می دهد و زبان ها را تعویض می کند. اگر به چند زبان صحبت می کنید، بهتر است این را بدانید که سیستم تشخیص صدای گوگل برای زبان های غیر از انگلیسی ضعیف تر است.

به روز رسانی کردن بسته زبان هم می تواند مشکلتان را حل کند. از همان منوی Voice، به بخش Offline Speech recognition رفته و پکیج زبان English (US) را دانلود یا به روز رسانی کنید.

دانلود پکیج زبان

دانلود پکیج زبان

  1. میکروفون دستگاه را چک کنید.

به عنوان یک سیستم مبتنی بر صدا، Google Assistant نیاز به دسترسی بدون همیشگی و بدون دخالت به میکروفون دستگاه دارد. وقتی شما اپلیکیشن Google را باز می کنید، آیکون میکروفون در سمت راست نوار جستجو باید پر رنگ و با خطوط کامل باشد. اگر خطوط آن خط چین باشد، احتمالا در بخش میکروفون مشکلی وجود دارد.

این مشکل ممکن است به خاطر گرد و خاک هایی که در شیار میکروفون جمع می شود، به وجود آمده باشد، اگر به آرامی با سوزن این شیار را پاک کنید، معمولا مشکل حل می شود. اگر این کار هم مشکلی را حل نکرد، به بخش تنظیمات میکروفون در اپلیکیشن گوگل بروید.

معمولا، اپلیکیشن هایی که در پس زمینه باز هستند ممکن است صدای مزاحم تولید کنند و این روی کار میکروفون و فهم درست صدای کاربر مداخله کند، بنابراین بهتر است این امکان را هم در نظر بگیرید و هر اپلیکیشن یا بازی تولید کننده صدا را ببندید.

  1. اگر گوشی سامسونگی دارید، S Voice یا Bixby را غیر فعال کنید.

اگرچه دلیل آن مشخص نیست ولی به نظر می رسد که در اسمارت فون های سامسونگ، Google Assistant با اپلیکیشن دستیار هوشمند سامسونگ یعنی Bixby سازگاری ندارد. اگر اسمارت فون شما ساخت شرکت سامسونگ است و به جای Bixby یا S Voice ترجیح می دهید با Google Assistant کار کنید، بهترین کار این است که به طور کلی Bixby یا S Voice را در دستگاهتان غیر فعال کنید. برای اینکار، تنها کافی است آیکون اپلیکیشن Bixby را پیدا کرده و انگشت خود را روی آیکون آن نگه دارید و بعد گزینه Disable را انتخاب کنید.

غیرفعالسازی S Voice یا Bixby
غیرفعالسازی S Voice یا Bixby

  1. همه راه حل های ساده را اجرا کنید.

  2. شش راهکار برای حل مشکلات دستیار هوشمند Google Assistant

ممکن است این نکته بدیهی و واضح باشد ولی Google Assistant برای کار کردن به اینترنت Wi-Fi یا داده های موبایلی دارد، بنابراین قبل از کار با دستیار هوشمندتان باید مطمئن باشید که ارتباط اینترنتی برقرار است. ممکن است این توصیه هم کلیشه ای و قدیمی به نظر برسد ولی گاهی ریستارت کردن دستگاه هم می تواند جادو کند و مشکلتان را حل کند.

آخرین و شاید مهمترین نکته هم این است که مطمئن شوید تشخیص صدای “Ok Google” فعال باشد. برای اینکار، اپلیکیشن گوگل را باز کنید و بعد در منوی اصلی آن به بخش Settings > Voice > “Voice Match” detection بروید و کلید آن را روشن کنید.

فعال سازی Google Voice Match
فعال سازی Google Voice Match

  1. شناساندن صدا به Google Assistant

گاهی، به دلایلی نا معلوم، Google Assistant به دستوراتی که به آن داده اید، پاسخگو نیست. اگر همه راه حل های دیگر جواب نداد، ممکن است که وقت آن رسیده باشد که دوست دیجیتالی خود را دوباره با صدایتان آشنا کنید. برای اینکار مراحل زیر را انجام دهید.

  • به بخش Sittings > Google > Search > Voice بروید.

  • مطمئن شوید که دکمه Voice Match فعال باشد.

  • از آنجا، گزینه Retrain voice model را انتخاب کرده و چندین بار عبارت “OK Google” یا “Hey Google” را تکرار کنید.

  • حالا دیگر دستیار هوشمند گوگل باید به تقاضای شما پاسخ دهد.

از زمان معرفی دستیار هوشمند گوگل چند سالی می گذرد و در این مدت غول تکنولوژی سیلیکون ولی تمام سعی خود را کرده تا این همراه دیجیتالی را بهتر و با هوش تر کند. حالا می توان گفت که در بین دستیار های شرکت های مختلف مثل Siri اپل، Cortana مایکروسافت یا Alexa آمازون، این Google Assistant است که توانسته هوشمند ترین باشد.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
( رای)

بازدیدها: 38

روي مطلب كليك كنيد....
11 روش پاکسازی حافظه داخلی اندروید : مجالی برای نفس کشیدن!
  • بخش آموزش ها مقاله ها
  • آواتار Iran-Filee.ir

    خواهشمند است قبل از سفارش، به مشخصات و دستورالعمل طراحی در انتهای همین صفحه دقت فرمایید. جهت راهنمای کاربران گرامی، “راهنمای سفارش آنلاین” در منوی راهنما در بالای همین صفحه قرار داده شده است.

    فروش ویژه مینی خردکن شارژی 3 تیغه


    مینی خردکن شارژی 3 تیغه  برای خرد و میکس کردن سبزیجات، گوشت، سیر و ...  دارای 3 تیغه استیل ضدزنگ.  ظرفیت مخزن 250 ML ...
    »  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت: 299000 تومان

    ثبت دیدگاه

      • مدل فایل رام و سه حرف بعد از مدل در بیلدنامبر باید مطابق دستگاه شما باشد. اطلاعات مدل و بیلدنامبر را با شماره گیری کد #1234#* یا از تنظیمات > درباره ببنیید (اطلاعات بیشتر برای انتخاب رام سامسونگ)
      • رام های 4 فایل فقط برای موارد خاص تعمیراتی کاربرد دارد. (کاربران عادی از آنها برای آپدیت اندروید استفاده نکنند.)
      • در رام های چند فایله که دو فایل CSC وجود دارد، HOME_CSC اطلاعات دستگاه را پاک نمیکند ولی CSC اطلاعات شما را کامل حذف میکند. (ترجیحا CSC را انتخاب کنید.)
      • رام رسمی سامسونگ G390F را فقط با برنامه Odin و آموزش دکمه زیر فلش کنید.
      • ثبت دیدگاه کاربران
      • یدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا
    WeCreativez WhatsApp Support
    پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته ایران فایل مرجع فایل رام های رسمی
    ?سلام به فروشگاه ایران فایل خوش آمدی کاربر گرامی
    رفتن به نوار ابزار