مشخصات گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی نوت ۲۰

مشخصات گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی نوت ۲۰

 

Img 9309

در حالی که سامسونگ هنوز هم برای میزبانی رویداد بعدی Unpacked خود ، هنوز خطاب نکرده است ، در طی چند هفته گذشته ، شرکت های مخابراتی کارهای فاش کننده جزئیات در مورد Samsung Galaxy Note 20 و Note 20+ سامسونگ را انجام داده اند. بیایید نگاهی به همه آنچه که ما در مورد تلفن ها می دانیم تا اعلام رسمی یا هر گونه تایید سامسونگ بپردازیم.

سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰+ زودتر بسته بندی می شوند

بیایید یک شیرجه عمیق به ابعاد مختلف دستگاه بیاندازیم و ببینیم که با دستگاه های جدید پرچمدار چه چیزی را می توانیم منتظر باشیم.

نمایش دادن

در پوشش اولیه نمایشگر ، خاطرنشان شد که اندازه صفحه نمایش از اندازه اصلی که دارای نت و ۱۰ و Note 10+ بود ، گرفته شده است.

در اینجا نوآوری در مورد این مشخصات آورده شده است:

سامسونگ گلکسی نوت ۲۰:

مشخصات گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی نوت ۲۰

  • وضوح تصویر ۲۳۴۵ x 1084 در ۴۰۴ ppi ، نسبت ابعاد ۱۹.۵: ۹

  • این گوشی با LTPS (سیلیکون پلی کریستالی با دمای پایین) با سرعت ۶۰Hz کار می کند.

  • اندازه صفحه نمایش ۶.۴۲ ″ خواهد بود ، با نوت ۱۰ ۶.۳ ″

Samsung Galaxy Note 20+:

  • وضوح تصویر ۳۰۹۶x 1444 در ۴۹۷ ppi ، نسبت ابعاد ۱۹.۳: ۹

  • این گوشی همچنین دارای درجه نوسازی ۱۲۰Hz با LTPO (اکسید پلی کریستالی با دمای پایین) است که به کاهش مصرف برق در دستگاه های دارای OLED کمک می کند.

  • اندازه صفحه نمایش ۶.۸۷ ″ خواهد بود ، با توجه به نت ۱۰+ ۶.۸ ″

هر دو گوشی همچنین شاهد بازگشت سوراخ پانچ در قسمت بالای گوشی هستند.

رم و رام

راس در مصاحبه ویدئویی بین YouTuber Greggles TV و David Ross مبنی بر نشت صفحه نمایش ، اظهار داشت که هر دو گوشی یک رم پایه ۱۶ گیگ دارند. در حالی که او هیچ نظری در مورد ROM نداشت ، با اطمینان می توانیم فرض کنیم که این گوشی می تواند در انواع ۱۲۸ ، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت عرضه شود.

باتری

در ادامه از مصاحبه ویدیویی فوق ، دیوید راس تأیید کرد که سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰+ باتری بین ۴۰۰۰ تا ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت دارند. سامسونگ گلکسی نوت ۲۰+ از ظرفیت باتری بیشتری نسبت به گلکسی نوت ۲۰ سامسونگ برخوردار خواهد بود.

یخ جهان اخیراً توییتی منتشر کرده است. تصویر پیوست نشان می دهد که سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ می تواند باتری ۴۳۷۰ میلی آمپر ساعتی داشته باشد و نوت ۲۰+ می تواند باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی داشته باشد.

Note20 + 4500mAh

روي مطلب كليك كنيد....
روش های بروزرسانی و آموزش نحوه آپدیت اندروید سامسونگ

حسگر اثر انگشت

دیوید راس همچنین تأیید کرد که این دو گوشی از تلفنهای جدید استفاده می کنند و از فناوری خواندن اثر انگشت ۳D Sonic Max با نام Qualcomm استفاده می کنند که این امر باعث می شود که دو اثر انگشت به طور همزمان بر روی صفحه نمایش خوانده شود.

این فناوری در زمان گلکسی اس ۲۰ در اولویت خود قرار داشت ، اما پیشرفت زیادی داشته است و می توان آن را در سری Note 20 با سهولت اجرا کرد.

دوربین

این جایی است که ما شاهد اطلاعات جدید زیادی هستیم که در حال ریختن است. در حالی که ما نمی توانیم تصویری را در مگاپیکسل یا سنسورهای مورد استفاده در هر تلفن قرار دهیم ، برخی از رندرهای درز شده ، قرارگیری دوربین در پشت را نشان داده اند.

تاکنون فقط جزئیات سنسور اصلی را می دانیم ، این منحصر به فرد برای سامسونگ گلکسی نوت ۲۰+ خواهد بود و از سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی HM1 جدید استفاده می کند ، اما یک سنسور اضافی نیز برای کمک به تقویت مسئله فوکوس وجود دارد.

Galaxy Note20 + همچنان از ۱۰۸mp HM1 استفاده خواهد کرد ، اما برای کمک به تمرکز و حل مسئله فوکوس ، یک سنسور جدید اضافه می کند.

ماکس وینباخ همچنین حدس می زند که هر دوربین در پشت چه می تواند باشد:

از نظر ظاهری ، به نظر می رسد تله فوتو گسترده ، فوق العاده گسترده ای و پراسکوپ بلکه فلش و میکروفون است اما من نمی دانم آن مربع بزرگ چیست. شاید آن سنسور UniverseIce در مورد کمک فوکوس خودکار صحبت کرده باشد؟

متأسفانه ، Space Zoom ، یکی از ویژگی های برجسته سامسونگ Galaxy S20 Ultra ، از ویژگی های گوشی گلکسی نوت سامسونگ نخواهد بود.

سری Note20 دیگر عملکرد زوم ۱۰۰ برابر را حفظ نمی کند

– جهان یخ (UniverseIce) ۱۹ مه ۲۰۲۰

دقیقاً مانند جزئیات موجود در دوربین پشت ، در حال حاضر هیچ جزئیاتی در مورد دوربین جلو موجود نیست.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
۰ (۰ رای)

بازدیدها: ۷

روي مطلب كليك كنيد....
مقایسه سامسونگ گلکسی S9+ با گلکسی S8+
iran-filee.ir
۱۳ خرداد ۱۳۹۹
413 بازدید

 برچسب ها: