مشخصات گوشی هوشمند Meizu 16s

Meizu ، سازنده سخت افزار چینی که دقیقاً در خارج از ده سازنده جهانی تلفن های هوشمند قرار دارد ، به تازگی جدیدترین دستگاه خود را با نام 16s اعلام کرده است. این گوشی با ورود به شانزدهمین سالگرد نام تجاری ، سخت افزار رده بالایی را با قیمت مناسب کیف پول ارائه می دهد.

گوشی پرچمدار جدید دارای تمام علائم یک تجربه پرچم دار است ، از جمله پردازنده Qualcomm Snapdragon 855 ، نمایشگر 6.2 اینچی HD + AMOLED و گزینه های حافظه 6 گیگابایتی و 8 گیگابایتی. با ظرفیتهای ذخیره سازی 128 گیگابایتی و 256 گیگابایتی (فقط در چین) ، درست با هر تلفن رده بالا 2019 نیز مناسب است.

مشخصات گوشی هوشمند Meizu 16s

کمی عمیق تر حفاری کنید و متوجه می شوید جزئیات دیگری برای حفظ ارتباط گوشی در دوران مدرن وجود دارد. سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش ، حاشیه های بسیار نازک و دوربین 48 مگاپیکسلی در حال حاضر فقط در قسمت بالای گوشی ها مشاهده می شوند.

با نگاهی دقیقتر به دوربین ، می توان از دیافراگم f / 1.7 با تثبیت کننده نوری تصویر استفاده کرد. این نکته قابل توجه است زیرا سایر تلفن های دارای چنین مگاپیکسلی زیاد از ویژگی OIS برخوردار نیستند. علاوه بر این ، Meizu 16s همچنین دارای یک دوربین ثانویه f / 2.6 20 مگاپیکسلی برای عکس های بزرگنمایی بدون فشرده سازی 3 برابر است.

با استفاده از Android 9 Pie با رابط FlymeOS سفارشی ، این تلفن دارای هوش مصنوعی بسیار زیادی است ، چیزی که ما در دستگاه ها انتظار آن را داریم. Meizu 16s می تواند صحنه های مختلفی را بشناسد و تنظیمات را تنظیم کند ، در شرایط کم نور نتایج جالب توجهی بدست آورد و با لنزهای 20 مگاپیکسلی جلوی سلفی های با کیفیت تولید کند.

با گردآوری مشخصات ، تلفن در یک باتری 3600 میلی آمپری با شارژ سریع 24W ، NFC ، USB Type-C ، چراغ اعلان و شکاف کارت دو سیم کارت قرار می گیرد. با این وجود ، جک هدفون 3.5 میلیمتری و شکاف کارت گسترش microSD وجود ندارد.

تا آنجا که اتصال و پشتیبانی شبکه می رود ، نسخه جهانی Meizu 16s موارد زیر را ارائه می دهد:

  • GSM: باندهای 2 ، 3 ، 5 ، 8

  • WCDMA: باندهای 1 ، 2 ، 4 ، 5 ، 8

  • CDMA: باند C0

  • TD-LTE: باند 40

  • FDD-LTE: باندهای 1 ، 2 ، 3 ، 4 ، 5 ، 7 ، 8 ، 20

گوشی Meizu 16s به زودی با قیمت حداقل 3198 RMB (475 دلار پوند) با حمل و نقل در 5 روز پیش بینی می شود. از میان گزینه های رنگی فانتوم آبی ، کربن سیاه و مروارید سفید گزینه ای را انتخاب کنید.