مشخصات گوشی هوشمند Redmi 10X5

مشخصات گوشی هوشمند Redmi 10X5

Redmi 10X Featured

با ظهور و محبوبیت ۵G ، شرکت هایی مانند Redmi و Realme منجر به دستیابی بیشتر تلفن های ۵G (خواندن: مقرون به صرفه) برای توده ها می شوند. در حالی که سری Redmi 10X ممکن است در غیر این صورت فقط یک تلفن ۵G در نظر گرفته شود ، چیزی که باعث می شود آنها از هم متمایز شوند ، توانایی آنها برای نگه داشتن اسلات های سیم کارت دوگانه ۵G است. این چیزی است که هیچ تلفن دیگری در بازار در حال حاضر ارائه نمی دهد.

Redmi

شیائومی این هفته از تعداد انگشت شماری از تلفن های جدید رونمایی کرد که Redmi 10X و Redmi 10X Pro ستارگان این نمایش بودند. ما  چند روز پیش به طور خلاصه در مورد تلفن شایعه صحبت کردیم ، اما این ویژگی تعویض بازی کامل است!

اکثر تلفن های موجود در بازار تنها ۵G را در هر صورت پشتیبانی می کنند. اسلات سیم کارت دوم بر روی ۴G یا LTE کار می کند و این بدان معناست که اگر داده خود را از دست ندهید یا در اولین سیم کارت خود را از دست بدهید ، هنگام تعویض سیم کارت دوم سرعت کمتری دریافت می کنید.

نقطه فروش منحصر به فرد سری Redmi 10X در توانایی آن برای میزبانی دو گوشی ۵G SIMS در همان تلفن وجود دارد. در سناریوی یاد شده ، حتی سیم کارت ثانویه شما (در صورت وجود ۵G قادر بودن) می تواند به شما اجازه دهد تا در صورت عدم دسترسی به سیم کارت اصلی ، ۵G را ادامه دهید.

این یک ویژگی قابل توجه برای تلفن های هوشمند است و همه این کار توسط یک پردازنده جدید انجام شده است. ساخته شده توسط MediaTek ، Dimesnsity 820 یک تراشه میان رده است که قرار است تولید کنندگان برتر CPU مانند Exynos ، Kirin و حتی Snapdragon را به خود اختصاص دهد.

هر دو تلفن مشخصات بسیار مشابهی دارند. آنها نمایشگر مشابهی دارند (۱۰۸۰ ″ ۱۰۸۰p AMOLED با HDR 10) ، به عنوان مثال ، با سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش ، صفحه نمایش ۶۰Hz استاندارد با سرعت پاسخ سریع لمسی.

علاوه بر این ، هر کدام دارای یک رم و رام یکسان ، درگاه USB-C ، جک هدفون ، بلستر IR و باتری ۴۵۲۰ میلی آمپر هستند. Redmi 10X pro شارژ سریع ۳۳W را ارائه می دهد در حالی که Redmi 10X دارای شارژ سریع ۲۲.۵W است.

تفاوت های اصلی تلفن ها در دوربین ها پایین می آید. با این حال ، Redmi 10X Pro NFC را نیز ارائه می دهد در حالی که Redmi 10X چنین نمی کند.

Redmi 10X دارای یک دوربین سه گانه است: دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی ، فوق العاده گسترده ۸ مگاپیکسلی ، عمق ۲ مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن ۱۶ مگاپیکسلی است.

Redmi 10X Pro تنظیمات دوربین چهارگانه را ارائه می دهد: دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی ، دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق العاده گسترده ، ۸ مگاپیکسلی تله ۳x با بزرگنمایی دیجیتالی ۳۰ برابر ، بزرگنمایی ۵ برابر بزرگنمایی ترکیبی و تثبیت کننده تصویر نوری و در صدر قرار گرفته است. دوربین ماکرو. قسمت جلوی آن دارای دوربین ۲۰ مگاپیکسلی است.

قیمت گذاری

Redmi 10X

  • ۶۴ گیگابایت / ۶ گیگ – ۲۲۰ دلار

  • ۱۲۸ گیگابایت / ۶ گیگ – ۲۵۰ دلار

  • ۱۲۸ گیگابایت / ۸ گیگابایت – ۲۹۰ دلار

  • ۲۵۶GB / 8GB – 330 دلار

Redmi 10X Pro

  • ۱۲۸ گیگابایت / ۸ گیگ – ۳۲۰ دلار

  • ۲۵۶GB / 8GB – 360 دلار

مشخصات گوشی هوشمند Redmi 10X5

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
۰ (۰ رای)

بازدیدها: ۹

روي مطلب كليك كنيد....
هاردریست XIAOMI Redmi3 Pro
iran-filee.ir
۱۳ خرداد ۱۳۹۹
269 بازدید

 برچسب ها: