فروش ویژه مینی دوربین فیلم برداری A9


مینی دوربین فیلم برداری A9، نرم افزار رایگان و کارآمد در آیفون / اندروید / آی پد / لپ تاپ. شارژ به وسیله پاوربانک و یا اتصال مستقیم به برق. دقت صفحه نمایش  1080 × 1920 پیکسل - Full HD  ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 449000 تومان

فروش ویژه دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی


دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی، قابل استفاده برای صفحه موبایل، مانیتور، تلویزیون و خودروی شما، مناسب شستشو و آبگیری ظروف و سطوح داخل آشپزخانه. بدون پرزدهی و شستشوی و ایجاد خش و لکه. هر بسته شامل 20 عدد دستمال حوله ای ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 269000 تومان

مشخصات گوشی هوشمند Xiaomi Redmi Note 8 Pro

قبلاً این را دیده اید بار دیگر با ساخت ساندویچ شیشه ای روبرو هستیم. آنقدر گسترده است که وقتی اتفاقات متفاوت پیش می روند ، چیزها بسیار هیجان انگیز هستند. اما این بدان معنی نیست که ساندویچ های شیشه ای مشکلی ندارند. در واقع ، این که این استاندارد طلایی است اکنون باید در مورد این واقعیت بگوید که از یک طرف ، تکنیک های تولید برای دستیابی به آن تا حد کمال بهبود یافته است ، و همچنین به نظر می رسد که افراد واقعاً از چنین طرحی خوشتان آمده است. .

از آنجا که این پرچمدار نیست ، Redmi Note 8 Pro طرفین فلز را برای پلاستیک کنار می گذارد ، اگرچه در ابتدا ممکن است نتوانید بگویید. این به طور قطع مهندسی شده است که مانند فلز براق به نظر برسد ، اما چیزی که باعث از بین رفتن آن می شود این است که این ماده از هدایت حرارتی مشابه فلز برخوردار نیست. برای خنک شدن در سرما از فلز زمان بیشتری لازم است.

پولیش قاب پلاستیکی آن را بسیار لغزنده می کند ، بنابراین در این مرحله با اکثر فریم های آلومینیومی که در آنجا هستند تفاوت چندانی ندارد.

در قسمت جلویی و پشتی ، Gorilla Glass 5 وجود دارد که شاید آخرین نسخه آن نباشد (این در صورت پیگیری 6 مورد است) ، اما بسیاری از رقبا Redmi حتی از نسل های قدیمی تر استفاده می کنند و حتی تمام پرچمداران نیز در آن پیچیده نمی شوند. GG6 ، بنابراین ما فکر نمی کنیم مشکلی در این انتخاب وجود داشته باشد. شیشه پشتی مرتب داخل قاب خمیده و قسمت عقب نیز شگفت آور است که بسیار لغزنده در دست است ، زیرا ، خوب – این شیشه است. با وجود این ، ما نتوانسته ایم آزمایش بداهه ای را در مورد چگونگی انعطاف پذیری تمام شیشه ها در پاییز انجام دهیم ، زیرا ما مراقب بودیم که Redmi Note 8 Pro را رها نکنیم.

مشخصات گوشی هوشمند Xiaomi Redmi Note 8 Pro

ما می توانیم بگوییم که به لطف جزیره دوربین مشخص ، این یکی از آن تلفن هایی نیست که اگر آن را به پشت خود بکشید ، به راحتی جادویی را خاموش می کند. این گفت ، اگر همین کار را با آن به صورت رو به پایین انجام دهید ، تعجب نکنید که می خواهد جلوی خود را بکشید ، اسلاید کنید و حرکت کنید … تا جایی که در واقع سقوط خواهد کرد.

حسگر اثر انگشت

مشخصات گوشی هوشمند Xiaomi Redmi Note 8 Pro

درمورد جزیره دوربین ، سنسور اثر انگشت نیز در آن قرار گرفته است که باعث زیبایی ظاهری می شود ، به خصوص اینکه همه چیز در قسمت مرکزی (به صورت افقی) متمرکز است ، اما شما حتی نیازی به نگه داشتن این گوشی برای یک دقیقه ندارید. مشکلی را با آن راه اندازی مشاهده کنید. فقط به تصویری از پشت آن نگاه کنید و به شما ضربه بخورد.

در واقع ، قرار گرفتن سنسور لرزش کمترین لنز دوربین را بسیار آسان می کند. در حدود 100٪ چاره ای وجود ندارد اما فهمیدیم که اگر از وسط تلفن شکار سنسور را شروع کرده و انگشت خود را با دقت به سمت بالا بکشیم ، به راحتی ردیف بیرونی جزیره را پیدا می کنیم و سپس به سنسور ضربه می زنیم. با خیال راحت و بدون دوربین.

اگر در این راه به روش دیگر ، از بالا به پایین بروید ، حتی می توانید همه دوربین ها را لکه دار کنید. مطمئناً این روند نزولی است ، اما به همان اندازه انتظار نیست که انتظار داشته باشیم. و این واقعیت که جزیره دوربین کاملاً زیاد بیرون می زند ، واقعاً مفید بوده است ، زیرا باعث می شود انگشت شما در هنگام برخورد به لبه مانع از لغزش در شکار خود برای حسگر اثر انگشت شود. به هیچ وجه یک سیستم کامل نیست ، اما در حقیقت ما در طی چند روز به این عجیب عادت کردیم و از آن زمان فقط یک دوربین را چند بار صاف کردیم ، بین صدها (اگر نه هزاران نفر) قفل اثر انگشت.

خود سنسور همانطور که تمام مدلهای خازنی نسل بعدی وجود داشته است ، سریع و بسیار صاعقه است. چنین سنسور هنوز حاشیه ای سریعتر و دقیق تر از حتی بهترین نمایشگرهای نوری در حال حاضر است ، اما تفاوت آن بسیار کوچکتر از گذشته است. گفته می شود ، تنها خطاهای “اثر انگشت ناشناخته” ما در Redmi Note 8 Pro داشتیم که ما به زودی انگشت خود را از روی سنسور بلند کردیم. و همانطور که می گویند این یک “خطای کاربر” است. این سنسور واقعا عالی است ، در حالی که جای آن کمتر است.

امیدوارم اگر از آن دسته افرادی باشید که آن را در جبهه ترجیح می دادید ، امیدوارید که چنین گزینه ای را انتخاب نکنید. Redmi دارای صفحه نمایش ال سی دی است ، و از همین حالا ، هیچ سنسوری در تولید وجود ندارد که برای این فناوری صفحه نمایش وجود دارد ، هرچند ممکن است به سرعت تغییر کند – همانطور که ظاهراً خود Redmi قادر به ایجاد چنین تنظیماتی در آن بوده است. آزمایشگاه ها این ممکن است به جانشینان نوت 8 پرو برسد ، اما در حال حاضر ، این بود که یا در پشت و یا در سمت بود. هر کدام از این نسخه ها دارای فراز و نشیب های جانبی هستند اما حداقل سنسور مورد استفاده برجسته است.

تنظیمات قفل اثر انگشت و باز کردن صورت - بررسی طولانی مدت Xiaomi Redmi Note 8 Pro تنظیمات قفل اثر انگشت و باز کردن صورت - بررسی طولانی مدت Xiaomi Redmi Note 8 Pro تنظیمات قفل اثر انگشت و باز کردن صورت - بررسی طولانی مدت Xiaomi Redmi Note 8 Pro تنظیمات قفل اثر انگشت و باز کردن صورت - بررسی طولانی مدت Xiaomi Redmi Note 8 Pro
تنظیمات قفل اثر انگشت و صورت

ما همچنین باید در اینجا ذکر کنیم که قفل صورت به عنوان گزینه ای در دسترس است ، اما از آنجا که فقط از دوربین جلویی استفاده می کند و هیچ سنسور اضافی فانتزی ندارد ، از اسکن اثر انگشت شما بسیار کمتر ایمن است. گفت ، خیلی سریع رعد و برق است.

جابجایی ، کیفیت ساخت

نوت 8 Pro باریک ترین گوشی در اطراف نیست ، اما در زیر 9 میلی متر (به استثناء ضربه دوربین) ضخیم ترین آن نیست. یکی دو سال پیش در 200 گرم بیش از حد سنگین تلقی می شد ، اما در سال 2020 به هیچ وجه رکورد شکنی در آن منطقه نیست. از نظر دستی خوب است ، اما یک گوشی بزرگ است و کمی گسترده تر (با یک میلی متر یا بیشتر) از بیشتر پرچمداران اصلی “اندرویدی” این روز و سن.

وارونه این است که صفحه نمایش بیشتری به دست می آورید ، اما اگر دست های کوچک دارید این کار با یک دست آسان نخواهد بود. ما با آن خوب بودیم ، اما هر چیزی بزرگتر (و مهمتر از همه ، گسترده تر) از این موضوع در جلسات استفاده طولانی باعث ناراحتی می شد. دکمه ها همه در سمت راست هستند ، که خوب است اما گاهی اوقات دشوار است که فقط با لمس کردن آنها را جدا کنید ، و ممکن است متوجه شوید که وقتی می خواهید دکمه پاور را لمس کنید ، میزان صدا را پایین می آورید. اگر دومی به نوعی از بین برود این کاهش می یافت.

کیفیت ساخت بسیار عالی است و گذشته از استفاده از پلاستیک روی قاب و سنسور اثر انگشت خازنی ، نمی توانید بگویید که این وسیله صرفاً از نگاه به طراحی آن و یا کار با آن چقدر هزینه دارد. این بسیار شگفت انگیز است که ما به دنیای موبایل به این نقطه رسیدیم ، جایی که حتی گوشی هایی که ارزان قیمت هستند ، به خوبی جمع شده اند ، بدون شکاف و شکاف و هیچ چیز. اوه ، و شما یک جک هدفون نیز دریافت می کنید.

بلندگو

بلندگو شلیک منفرد قابل انتقال است ، در حالیکه هیچ جوایزی را کسب نمی کند بلکه به اندازه کافی بلند می شود که معمولاً می توانید آنچه را که در هر ویدئویی که تماشا می کنید بشنوید (یا پادکست شما ممکن است گوش دهید). مثل همیشه ، اگر دست خود را در اطراف خود بگیرید ، اوضاع بهتر می شود.

این بهترین بلندگو در آنجا نیست ، اما در مورد براکت قیمت Note 8 Pro کاملاً مناسب است.

روي مطلب كليك كنيد....
7 روش رفع مشکل میکروفون گوشی اندروید: وقتی صدا به صدا نمی رسد
  • بخش آموزش ها بررسی مشخصات فنی گوشی ها

  • خواهشمند است قبل از سفارش، به مشخصات و دستورالعمل طراحی در انتهای همین صفحه دقت فرمایید. جهت راهنمای کاربران گرامی، “راهنمای سفارش آنلاین” در منوی راهنما در بالای همین صفحه قرار داده شده است.

    فروش ویژه مینی خردکن شارژی 3 تیغه


    مینی خردکن شارژی 3 تیغه  برای خرد و میکس کردن سبزیجات، گوشت، سیر و ...  دارای 3 تیغه استیل ضدزنگ.  ظرفیت مخزن 250 ML ...
    »  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت: 299000 تومان

    ثبت دیدگاه

      • مدل فایل رام و سه حرف بعد از مدل در بیلدنامبر باید مطابق دستگاه شما باشد. اطلاعات مدل و بیلدنامبر را با شماره گیری کد #1234#* یا از تنظیمات > درباره ببنیید (اطلاعات بیشتر برای انتخاب رام سامسونگ)
      • رام های 4 فایل فقط برای موارد خاص تعمیراتی کاربرد دارد. (کاربران عادی از آنها برای آپدیت اندروید استفاده نکنند.)
      • در رام های چند فایله که دو فایل CSC وجود دارد، HOME_CSC اطلاعات دستگاه را پاک نمیکند ولی CSC اطلاعات شما را کامل حذف میکند. (ترجیحا CSC را انتخاب کنید.)
      • رام رسمی سامسونگ G390F را فقط با برنامه Odin و آموزش دکمه زیر فلش کنید.
      • ثبت دیدگاه کاربران
      • یدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا