فروش ویژه دستگاه مکنده صافکاری PDR


دستگاه مکنده صافکاری PDR، قابل استفاده برای مکش فرورفتگی های بدنه خودرو، جنس کفه مکنده از پلاستیک صافکاری میباشد.  مناسب برای صافکاری بدون رنگ، مناسب جابجایی کاشی و شیشه ..
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 149000 تومان

فروش ویژه دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی


دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی، قابل استفاده برای صفحه موبایل، مانیتور، تلویزیون و خودروی شما، مناسب شستشو و آبگیری ظروف و سطوح داخل آشپزخانه. بدون پرزدهی و شستشوی و ایجاد خش و لکه. هر بسته شامل 20 عدد دستمال حوله ای ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 269000 تومان

هر آنچه باید راجع به ژست های حرکتی Android 10 بدانید

انتشار نسخه دهم از سیستم عامل اندروید، ویژگی های جدید و بهینه سازی های نرم افزاری زیادی به دنیای اسمارت فون های اندرویدی آورد، ولی شاید جالب ترین و بحث برانگیز ترین قابلیت جدید، ژست های حرکتی جدید است که کاملا طراحی دکمه ها و نوار ناوبری قدیمی را متحول می کند.

استفاده از کنترل های ژست حرکتی باید کار با رابط کاربری و منو های اندروید 10 را ساده تر و سریعتر کند، مخصوصا برای اسمارت فون هایی که نمایشگر تمام صفحه و کشیده ای دارند. اگرچه، عادت کردن به آن ممکن است برای کاربران قدیمی اندرویدی کمی سخت باشد و به زمان نیاز داشته باشد.

در ادامه، مقاله آموزشی و آشنایی با همه ویژگی ها و زیر و بم قابلیت ژست حرکتی اندروید 10 را آورده ایم که شامل نحوه فعال سازی آن در دستگاه، نحوه استفاده از آن ها برای کار با رابط کاربری و … می شود. با ما همراه باشید.

فعال سازی کنترل ژست حرکتی Android 10

مراحل فعال سازی ژست حرکتی

مراحل فعال سازی ژست حرکتی

با اینکه عادت کردن به ژست های حرکتی نسخه دهم اندروید ممکن است برای برخی از کاربران مدتی زمان ببرد، فعال کردن این قابلیت اما کاملا ساده است. برای فعال کردن این قابلیت تنها کافی است مراحل زیر را انجام دهید.

  • اول از همه به بخش تنظیمات اندروید 10 بروید.

  • سپس به پایین اسکرول کنید تا به بخش Systems برسید.

  • بعد از ورود به این بخش، به بخش Gestures بروید.

  • سپس به پایین بروید و گزینه System Navigation را انتخاب کنید.

حالت های مختلف ناوبری

حالت های مختلف ناوبری

  • در این بخش، سه حالت مختلف را خواهید دید: حالت قدیمی با سه دکمه در پایین صفحه، حالت جدید تر دو دکمه ای در وسط بخش پایینی نمایشگر، و حالت Gesture Navigation که جدیدترین حالت است. در تصویر بالا می توانید هر یک از این سه نوع را مشاهده کنید. برای فعال سازی حالت ژست حرکتی، همین گزینه Gesture Navigation را انتخاب کرده و آن را فعال کنید.

  • اگر با اندکی کار با آن متوجه شدید که چندان با کار کردن با آن راحت نیستید، می توانید مراحل بالا را تکرار کرده و حالت سه دکمه قدیمی و یا دو دکمه ای را انتخاب کنید.

لیست کنترل های حرکتی اندروید 10

خب حالا که دکمه های کنترل کننده را حذف کرده اید، بیایید در مورد این صحبت کنیم که چگونه می توان با ژست حرکتی با رابط کاربری اندروید 10 کار کرد.

  • Home یا خانه: برای اینکار تنها کافی است از انتهای نمایشگر دستگاه به بالا سوایپ کنید تا به صفحه خانه بروید. این کار در هر جای رابط کاربری اندروید 10 قابل انجام است.

  • Back یا بازگشت: برای اینکه به صفحه قبلی برگردید یا حتی یک برنامه یا پوشه را ببندید، تنها کافی است از کناره سمت راستی یا چپی نمایشگر به داخل سوایپ کنید.

  • تعویض اپ ها: اگه می خواهید از یک اپ، به سرعت به اپ قبلی بروید، از پایین به سمت بالا سوایپ کنید و نگه دارید و بعد انگشت خود را به سمت چپ یا راست بکشید. با اینکار به سرعت می توانید بین همه اپ های اخیر و باز خود بچرخید.

  • صفحه مولتی تسکینگ: شما در اندروید 10 هم می توانید به صفحه مولتی تسکینگ دسترسی داشته باشید، این صفحه همه اپ هایی که اخیرا از آن ها استفاده کرده اید را نشان می دهد. برای اینکار تنها کافی است از پایین به بالا سوایپ کنید و بعد یک لحظه انگشت خود را نگه دارید.

  • دستیار هوشمند Google Assistant: با توجه به اینکه دیگر دکمه Home در کار نیست. برای دسترسی به دستیار هوشمند Google Assistant در اندروید 10، تنها کافی است از سمت چپ یا راست نمایشگر، به سمت پایین سوایپ کنید.

دسترسی به منوی اپ ها در اندروید 10

اگر در اندروید 10 و با فعال بودن ژست های حرکتی از اپی استفاده کنید، باز هم می توانید به منوی سمت چپ این اپ ها دسترسی داشته باشید. یک برای اینکار این است که با دو انگشت از سمت چپ نمایشگر به داخل سوایپ کنید. راه دیگر که در استفاده یک دستی از اسمارت فون مناسب تر است، این است که سمت چپ کناره نمایشگر را لمس کرده و لحظه ای انگشت خود را نگه دارید تا منو نمایان شود.

قابلیت های ژست حرکتی اندروید 10 در دیگر لانچر ها گوشی ها

در حال حاضر، ژست های حرکتی جدید اندروید 10 باید برای اسمارت فون هایی که نسخه اصلی از این سیستم عامل را نصب کرده اند، کار کند. با اینحال، سایر اسمارت فون ها که رابط کاربری مخصوص به خود را دارند، مانند One UI سامسونگ، به استفاده از راه های خودشان برای ناوبری و کار با رابط کاربری ادامه خواهند داد.

همچنین، حداقل در حال حاضر، اسمارت فون هایی که از لانچر شخص سومی مبتنی بر اندروید 10 استفاده می کنند، به صورت پیش فرض از سیستم ناوبری 3 دکمه ای استفاده خواهند کرد. گوگل اعلام کرده که این لانچر ها در حال کار روی اضافه کردن ژست های حرکتی اندروید 10 هستند ولی هنوز مشخص نیست که چه زمانی این اتفاق می افتد. هر زمان که اطلاعاتی راجع به این موضوع به دستمان رسید، این پست را به روز رسانی خواهیم کرد.

هر آنچه باید راجع به ژست های حرکتی Android 10 بدانید

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
( رای)

بازدیدها: 14

روي مطلب كليك كنيد....
حل مشکل ناپدید شدن آیکون های برنامه ها در اندروید
  • بخش آموزش ها

  • خواهشمند است قبل از سفارش، به مشخصات و دستورالعمل طراحی در انتهای همین صفحه دقت فرمایید. جهت راهنمای کاربران گرامی، “راهنمای سفارش آنلاین” در منوی راهنما در بالای همین صفحه قرار داده شده است.

    فروش ویژه مینی خردکن شارژی 3 تیغه


    مینی خردکن شارژی 3 تیغه  برای خرد و میکس کردن سبزیجات، گوشت، سیر و ...  دارای 3 تیغه استیل ضدزنگ.  ظرفیت مخزن 250 ML ...
    »  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت: 299000 تومان

    ثبت دیدگاه

      • مدل فایل رام و سه حرف بعد از مدل در بیلدنامبر باید مطابق دستگاه شما باشد. اطلاعات مدل و بیلدنامبر را با شماره گیری کد #1234#* یا از تنظیمات > درباره ببنیید (اطلاعات بیشتر برای انتخاب رام سامسونگ)
      • رام های 4 فایل فقط برای موارد خاص تعمیراتی کاربرد دارد. (کاربران عادی از آنها برای آپدیت اندروید استفاده نکنند.)
      • در رام های چند فایله که دو فایل CSC وجود دارد، HOME_CSC اطلاعات دستگاه را پاک نمیکند ولی CSC اطلاعات شما را کامل حذف میکند. (ترجیحا CSC را انتخاب کنید.)
      • رام رسمی سامسونگ G390F را فقط با برنامه Odin و آموزش دکمه زیر فلش کنید.
      • ثبت دیدگاه کاربران
      • یدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا
    WeCreativez WhatsApp Support
    پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته ایران فایل مرجع فایل رام های رسمی
    ?سلام به فروشگاه ایران فایل خوش آمدی کاربر گرامی
    رفتن به نوار ابزار