فروش ویژه دستگاه مکنده صافکاری PDR


دستگاه مکنده صافکاری PDR، قابل استفاده برای مکش فرورفتگی های بدنه خودرو، جنس کفه مکنده از پلاستیک صافکاری میباشد.  مناسب برای صافکاری بدون رنگ، مناسب جابجایی کاشی و شیشه ..
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 149000 تومان

فروش ویژه دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی


دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی، قابل استفاده برای صفحه موبایل، مانیتور، تلویزیون و خودروی شما، مناسب شستشو و آبگیری ظروف و سطوح داخل آشپزخانه. بدون پرزدهی و شستشوی و ایجاد خش و لکه. هر بسته شامل 20 عدد دستمال حوله ای ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 269000 تومان

هزینه گوشی مسافرتی و رجیستر کردن آن چقدر است؟

اگر به خارج از کشور سفر کنید و یک گوشی موبایل خریداری کنید و بخواهید در داخل ایران از آن استفاده نمایید، حتما باید گوشی مورد نظر را رجیستر کنید. اما هزینه گمرک گوشی مسافرتی و رجیستر کردن آن چقدر است؟ در این مطلب می‌خواهیم در رابطه با هزینه گمرک گوشی مسافرتی و رجیستر کردن آن صحبت کنیم و اطلاعات جامعی را در این رابطه ارائه نماییم. بنابراین با ایران فایل همراه باشید.

منظور از گوشی مسافرتی چیست؟

قبل از اینکه در رابطه با موضوع اصلی بحث یعنی هزینه رجیستر کردن گوشی مسافرتی صحبت کنیم، بهتر است به طور قدم به قدم همه چیز را برایتان شرح دهیم. اول از همه باید بگوییم منظور از گوشی های مسافرتی چیست؟ گوشی های مسافرتی در واقع گوشی های موبایلی هستند که از خارج کشور وارد خاک ایران شوند و قرار باشد در ایران با سیم کارت اپراتورهای داخلی مثل همراه اول و ایرانسل مورد استفاده قرار گیرند. برای مثال اگر شما به کشور خارجی سفر کنید و در آن جا یک گوشی خریداری نمایید و گوشی را با خود به داخل ایران بیاورید و قصد داشته باشید از آن گوشی در ایران استفاده به عمل آورید، گوشی شما یک گوشی مسافرتی خواهد بود و توضیحاتی که در این مقاله ارائه می‌کنیم کاملا به دردتان می‌خورد.

دقت داشته باشید که گوشی هایی که موقتا وارد ایران شده باشند و قرار نباشد که برای همیشه از سیم کارت های داخلی کشور سرویس گیری کنند، هیچ نیازی به رجیستر شدن نخواهند داشت. برای مثال اگر عموی شما از خارج از کشور به ایران سفر کند، نیازی به رجیستر کردن گوشی خود نخواهد داشت، چون قرار نیست که از آن گوشی به طور دائم در ایران استفاده کنید. حال اگر وی از خارج کشور برای شما یک گوشی هدیه بیاورد، چون قرار است شما دائما از آن در داخل کشور استفاده کنید، دستگاه تحت ضوابط گوشی های مسافرتی قرار خواهد گرفت.

منظور از رجیستر کردن گوشی موبایل چیست؟

طرح رجیستری موبایل طرحی است که توسط دولت پیاده سازی شده و انصافا هم تا به امروز نتایج قابل قبولی داشته است. به موجب طرح رجیستری موبایل باید تمام گوشی هایی که به داخل خاک کشور وارد می‌شوند و قرار است توسط کاربران و با نصب سیم کارت های اپراتور های داخلی مورد استفاده قرار گیرند، در سامانه‌ای تحت عنوان سامانه همتا ثبت شوند. بدین ترتیب هر گوشی به نام فردی که آن را خریداری کرده ثبت می‌شود و با سیم کارت وی قابل استفاده خواهد بود. بدین ترتیب علاوه بر جلوگیری از قاچاق گوشی های موبایل، سرقت این گجت ها هم تقریبا بی‌فایده می‌شود و به همین دلیل است که طی چند وقت اخیر و پس از پیاده سازی طرح رجیستری موبایل، آمار سرقت گوشی های موبایل به شدت کاهش یافته است. برای آشنایی بیشتر با طرح رجیستری موبایل و سامانه همتا به مطالعه مقاله “سامانه طرح رجیستری موبایل چیست؟ آیفون اپل و سامسونگ” بپردازید. در نظر داشته باشید که برای رجیستر کردن گوشی های موبایل هیچ نیازی به پرداخت هزینه وجود ندارد و این مسئله به طور رایگان و توسط خود کاربر قابل انجام خواهد بود.

هزینه گمرک گوشی مسافرتی و رجیستر کردن آن چقدر است؟

منظور از هزینه گمرک گوشی مسافرتی چیست؟

برای اینکه بتوانید یک گوشی که توسط شما وارد ایران شده را در ایران رجیستر کنید و از آن استفاده نمایید یا آن را بدون مشکل به دیگران بفروشید، حتما باید هزینه گمرک گوشی را پرداخت نمایید و از گمرک یک رسید دریافت کنید. فقط و فقط با داشتن این رسید می‌توانید گوشی که وارد ایران کرده بودید را رجیستر کرده و بعدا بدون مشکل از آن استفاده به عمل آورید. اما مهم ترین سوالی که در این راستا ذهن خیلی از افراد را مشغول کرده مربوط به هزینه گمرک گوشی مسافرتی می‌شود! نحوه تعیین هزینه گمرک گوشی مسافرتی چگونه است و برای وارد کردن یک گوشی به داخل ایران باید چقدر هزینه گمرک پرداخت شود؟ در بخش بعدی دقیق تر در مورد این مسئله صحبت می‌کنیم.

هزینه گمرک گوشی مسافرتی چقدر است؟

طبق اطلاعاتی که از سوی منابع قابل اعتماد منتشر شده، هزینه گمرک گوشی مسافرتی برابر با 16 درصد از ارزش اصلی خود گوشی خواهد بود. این 16 درصد شامل 4 درصد حق گمرک، 2 درصد حق بازرگانی، 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده و 1 درصد عوارض هلال احمر می‌شود. اما منظور از اینکه هزینه گمرک گوشی مسافرتی برابر 16 درصد از ارزش گوشی خواهد بود چیست؟ به عنوان مثال تصور کنید شما به خارج کشور سفر کرده و یک عدد آیفون X اپل را وارد ایران می‌کنید. قیمت این گوشی هم اکنون چیزی در حدود 15 میلیون تومان باشد، شما باید 16 درصد این مبلغ را به عنوان هزینه گمرک گوشی پرداخت کنید. با یک ضرب و تقسیم ساده متوجه خواهد شد که 16 درصد مبلغ 15 میلیون تومان چیزی در حدود 2 میلیون و 400 هزار تومان می‌شود. پس برای وارد کردن گوشی مثل آیفون X که قیمتی در حدود 15 میلیون تومان دارد شما باد مبلغی در حدود 2.4 میلیون تومان را به عنوان هزینه گمرک گوشی پرداخت نمایید.

چگونه هزینه گمرک گوشی را پرداخت کنیم؟

برای پرداخت هزینه گمرک گوشی به دو روش می‌توانید وارد عمل شوید. در روش اول می‌توانید به محض ورود به داخل کشور به یکی از دفاتر گمرک مراجعه نمایید و با معرفی گوشی خود از کارشناس گمرک بخواهید که آن را ثبت کند. در این حالت هزینه گمرک گوشی موبایلتان مشخص شده و از شما خواسته می‌شود تا هزینه آن را پرداخت کنید. پس از اینکه هزینه گمرک گوشی را پرداخت کردید، یک رسید از گمرک دریافت خواهید کرد که شبیه به عکس زیر است.

هزینه گمرک گوشی مسافرتی و رجیستر کردن آن چقدر است؟

شما باید این رسید را به خوبی در یک جای مطمئن نگه دارید و از اطلاعات آن برای رجیستر کردن گوشی های موبایلتان استفاده کنید. این روش اولین و بی‌دردسرترین روشی است که با استفاده از آن می‌توانید هزینه گمرک گوشی موبایل خود را خیلی سریع پرداخت کنید. اما اگر بنا به هر دلیل توانستید با مراجعه حضوری به دفاتر گمرک، هزینه مورد نظر را پرداخت کنید هم نگران نباشید. با مراجعه به سایت و سامانه‌ای که گمرک کشور بدین منظور ارائه کرده هم می‌توانید هزینه گمرک گوشی را به صورت آنلاین پرداخت نمایید.  برای آشنایی دقیق تر با نحوه انجام این کار و پرداخت عوارض گمرکی گوشی های وارداتی یا مسافرتی، توصیه می‌کنیم به مطالعه مقاله “روش های رجیستر کردن گوشی مسافرتی (طرح رجیستری)” بپردازید.

بعد از پرداخت هزینه گمرک گوشی مسافرتی چه کنیم؟

با پرداخت کردن هزینه گمرک گوشی بخش اصلی کار را انجام داده‌اید. حالا کافیست با مراجعه به سامانه همتا گوشی موبایل خود را رجیستر نمایید. روش های مختلفی برای انجام این کار می‌توانند مورد استفاده قرار گیرند که  تمام آن ها در مقاله “آموزش روش های فعال سازی گوشی در سامانه همتا (طرح رجیستری)” شرح داده شده‌اند. بنابراین با یکی از روش های شرح داده شده در این مقاله گوشی خود را رجیستر یا فعال نمایید. دقت کنید که گوشی را با سیم کارتی رجیستر کنید که می‌خواهید در ادامه از آن استفاده نمایید.

به عنوان مثال اگر گوشی را به کسی هدیه می‌دهید، حتما سیم کارتی به نام فرد هدیه گیرنده را در دستگاه نصب و با آن سیم کارت گوشی را رجیستر کنید. انجام این کار به سادگی امکانپذیر خواهد بود و شما می‌توانید آن را بر عهده خود هدیه گیرنده هم واگذار کنید. دقت داشته باشید که برای رجیستر کردن گوشی موبایل هیچ نیازی به صرف هزینه و پرداخت مبلغ وجود ندارد و این پروسه به طور کاملا رایگان انجام می‌شود. متاسفانه در برخی موارد دیده شده که افراد سودجو از اطلاعات کم کاربران سوء استفاده می‌کنند و برای ثبت گوشی آن ها در سامانه همتا و فعال سازی دستگاه هم هزینه دریافت می‌نمایند که این مسئله اصلا درست نیست و نوعی کلاه‌برداری محسوب می‌شود.

در صورت عدم پرداخت هزینه گمرک گوشی و رجیستر نکردن آن چه می‌شود؟

حال تصور کنید که شما گوشی را وارد خاک کشور کرده‌اید و بنا به هر دلیل هزینه گمرک گوشی را پرداخت نکرده و هیچ یک از کارهای رجیستری موبایل را هم انجام نداده باشید! در این شرایط تکلیف چیست؟ بعد از اینکه گوشی وارد کشور شد و یک سیم کارت را در آن نصب کردید، سازمان گمرک به شما حدودا 30 روز مهلت می‌دهد که نسبت به پرداخت هزینه گمرک گوشی مسافرتی و رجیستر کردن آن وارد عمل شوید. اگر در این بازه زمانی شما هزینه گمرک گوشی را پرداخت کنید، قادر به رجیستر کردن آن خواهید بود و بدون مشکل می‌توانید از دستگاه استفاده به عمل آورید.

اما اگر در این بازه هزینه گمرک گوشی مسافرتی را پرداخت نکنید و آن را در سامانه همتا هم به ثبت نرسانید، دچار مشکل می‌شوید و سرویس دهی دستگاه قطع می‌شود. یعنی عملا دیگر قادر نخواهید بود گوشی خود را در داخل کشور و با سیم کارت اپراتورهای داخلی مورد استفاده قرار دهید. برای رفع این مشکل بهتر است مراجعه حضوری به دفاتر گمرک داشته باشید و از کارشناسان بخواهید تا مسئله را برایتان پیگیری کنند. احتمال دارد با پرداخت هزینه گمرک گوشی مشکل شما خیلی زود برطرف شود، اما در اغلب موارد گوشی هایی که با بی‌توجهی کاربر دچار مشکلات این چنینی می‌شوند، برای اینکه رفع مشکل گردند نیاز به صرف زمان زیادی خواهند داشت. پس همیشه سعی کنید از همان مرحله نخست با پرداخت هزینه گمرک گوشی مسافرتی خود نسبت به رجیستر کردن آن اقدام نمایید تا خدای نکرده دچار مشکلات و دردسرهای دیگر نشوید.

هزینه گمرک گوشی مسافرتی و رجیستر کردن آن چقدر است؟

اگر بعد از مدتی قصد فروش گوشی را داشتیم چه کنیم؟

حال تصور کنید که برای مدت زمانی از گوشی که قبلا هزینه گمرک آن پرداخت شده و به نام شما رجیستر شده استفاده کرده‌اید و حالا می‌خواهید آن را به فروش برسانید! در این شرایط تکلیف چیست؟ آیا راهی برای اینکه شخص دیگری بتواند با سیم کارت خود از دستگاه استفاده کند وجود خواهد داشت؟ خوشبختانه برای پیاده سازی طرح رجیستری موبایل به همه چیز خیلی خوب فکر شده است و برای فروش گوشی ها هم راه حلی وجود دارد. بدین سبب باید فرد فروشنده که صاحب گوشی است آن را “انتقال مالکیت” دهد.

به منظور انتقال مالکیت گوشی می‌توان از روش های مختلفی استفاده کرد. تمام این روش ها در مقاله “روش های انتقال مالکیت گوشی رجیستر شده در سامانه همتا” شرح داده شده‌اند. خوشبختانه برای انتقال مالکیت گوشی موبایل هم هیچ نیازی به صرف هزینه وجود ندارد و انجام این کار به طور رایگان امکانپذیر خواهد بود. شما می‌توانید با استفاده هر یک از روش هایی که در مقاله ضمیمه شده به آن ها اشاره کرده‌ایم، انتقال مالکیت گوشی موبایل خود را انجام دهید و نسبت به فروش آن اقدام کنید.

هزینه گوشی مسافرتی و رجیستر کردن آن چقدر است؟

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
( رای)

بازدیدها: 53

روي مطلب كليك كنيد....
طرح رجیستری کردن گوشی موبایل
  • بخش آموزش ها مقاله ها

  • خواهشمند است قبل از سفارش، به مشخصات و دستورالعمل طراحی در انتهای همین صفحه دقت فرمایید. جهت راهنمای کاربران گرامی، “راهنمای سفارش آنلاین” در منوی راهنما در بالای همین صفحه قرار داده شده است.

    فروش ویژه مینی خردکن شارژی 3 تیغه


    مینی خردکن شارژی 3 تیغه  برای خرد و میکس کردن سبزیجات، گوشت، سیر و ...  دارای 3 تیغه استیل ضدزنگ.  ظرفیت مخزن 250 ML ...
    »  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت: 299000 تومان

    ثبت دیدگاه

      • مدل فایل رام و سه حرف بعد از مدل در بیلدنامبر باید مطابق دستگاه شما باشد. اطلاعات مدل و بیلدنامبر را با شماره گیری کد #1234#* یا از تنظیمات > درباره ببنیید (اطلاعات بیشتر برای انتخاب رام سامسونگ)
      • رام های 4 فایل فقط برای موارد خاص تعمیراتی کاربرد دارد. (کاربران عادی از آنها برای آپدیت اندروید استفاده نکنند.)
      • در رام های چند فایله که دو فایل CSC وجود دارد، HOME_CSC اطلاعات دستگاه را پاک نمیکند ولی CSC اطلاعات شما را کامل حذف میکند. (ترجیحا CSC را انتخاب کنید.)
      • رام رسمی سامسونگ G390F را فقط با برنامه Odin و آموزش دکمه زیر فلش کنید.
      • ثبت دیدگاه کاربران
      • یدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا
    WeCreativez WhatsApp Support
    پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته ایران فایل مرجع فایل رام های رسمی
    ?سلام به فروشگاه ایران فایل خوش آمدی کاربر گرامی
    رفتن به نوار ابزار