فروش ویژه دستگاه مکنده صافکاری PDR


دستگاه مکنده صافکاری PDR، قابل استفاده برای مکش فرورفتگی های بدنه خودرو، جنس کفه مکنده از پلاستیک صافکاری میباشد.  مناسب برای صافکاری بدون رنگ، مناسب جابجایی کاشی و شیشه ..
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 149000 تومان

فروش ویژه دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی


دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی، قابل استفاده برای صفحه موبایل، مانیتور، تلویزیون و خودروی شما، مناسب شستشو و آبگیری ظروف و سطوح داخل آشپزخانه. بدون پرزدهی و شستشوی و ایجاد خش و لکه. هر بسته شامل 20 عدد دستمال حوله ای ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 269000 تومان

ویرایش حرفه ای تصاویر با یک دکمه – تصاویر خارق العاده اینستاگرامی بسازید

Instasquare یک اپلیکیشن فتوشاپ با یک کلیک است . این روز ها داشتن دنبال کننده ها در انواع و اقسام صفحات مجازی بسیار بسیار در تاثیرگذاری و حتی به دنبال آن درآمد زایی نقش مهمی دارد . باید قبول کرد که این عصر بیشتر بر روی عملکرد های مجازی شما تمرکز می کند و حتی بسیاری از روابط عاطفی و یا دوستی ها در همین فضا شکل می گیرد و ادامه پیدا می کند. محتوا هایی که تصویری از شما و سبک زندگیتان و علاقه مندی هایتان را نشان می دهد بیشتر مناسب این فضا ها هستند چرا که به شما کمک می کنند تا با افرادی هم سلیقه و نظر خود بیابید و با آنها بیشتر آشنا شوید . یکی از روش هایی که به شما کمک می کند تا سلیقه ی خود را با محتوا به نمایش بگذارید استفاده از تصاویر است. شما می توانید با کار و استفاده از هوشمندی و خلاقیت تصاویری را ثبت کنید که نشان گر سلیقه و میل شما باشند. Instasquare با قدرت بی همتای خودش می تواند تصاویر شما را ظرف چند ثانیه و تنها با یک دکمه ب تصاویری بسیار حرفه ای تر تبدیل کند . دیگر تم تصاویر خود را تغیر دهید و ساعت ها زمان فتوشاپ را تنها با یک دکمه در این برنامه تجربه کنید .

Instasquare

مهم است که شما توانایی این را داشته باشید که بتوانید محتواهایی جذاب و عامه پسند را در صفحات مجازی خود به اشتراک بگذارید تا بتوانید نظرات و همراهی های مثبت را به دست بیاورید. نکته ای که در بالا به آن اشاره شد به طور حتم به نظر بسیاری از شما نیز آمده است اما به دلیل وجود مسائلی همچون عدم دانش کافی و همچنین مهارت کافی و پر هزینه بودن این کار ٬نسبت به آن بی توجه شده اید که البته کاملا حق دارید. برای گرفتن یک تصویر خوب شما نیاز به دوربینی با کیفیت ٬نور پردازی خوب و داشتن دانش کافی برای عکاسی دارید که خب فراهم کردن همه ی این ها به شدت سخت است . در مرحله ی بعد برای شخصی سازی تصویرتان آن طور که دوست دارید حال نیاز به لوکیشن هماهنگ با تصورتان به شکل طبیعی یا استودیو و همچنین مهارت کار با نرم افزار های آماده سازی تصویر دارید .لازم است است یادآور شویم که بسیاری از تصاویری که مشاهده می کنید و از آن لذت می برید حتی لازم به وجود یکسری مهارت ها در مدل عکاسی نیز وجود دارد تا بتواند به درستی ژست ها را اجرا کند.
درست است، ثبت یک تصویر زیبا و منحصر به فرد همین قدر سخت است یا بهتر است بگوییم بود!

معجزه گر های عکاس ساز

در ابتدا لازم است یادآور شویم که هنر عکاسی و ثبت تصاویر زیبا و دلنشین که بتوانند مفاهیم زیبایی هارا منتقل کنند ٬یک هنر به شدت سخت است که افراد علاقه مند و مستعد سالیان سال برای دستیابی به آن تلاش می کنند و هزینه می پردازند و ابدا نمی شود این مسیر را دور زد و یک شبه حرفه ای شد اما در دهه های اخیر متدی طراحی شده است که از شما به عنوان یک عکاس مبتدی و ناشی ٬یک عکاس نسبتا خوب می سازد و به شما این توانایی را می دهد تا عکس های دلنشینی ثبت کنید.
اول معجزه ی لنز ها: همان طور که می دانید کیفیت دوربین عکاسی شما بسیار بسیار مهم است ومی تواند به شکل تاثیر گذاری در مورد جذابیت تصاویر شما دخیل شود.
در گذشته دوربین های با کیفیت قیمت بسیار بالایی داشتند و فقط افراد حرفه ای از آنها استفاده می کردند و حتی کار با آن ها نیز دشوار بود اما امروزه با وجود اینکه هنوز هم دوربین های حرفه ای هزینه ی بالایی دارند و تنها برای عده ای مناسب هستند ٬دوربین های تلفن های هوشمند پا به میان گذاشته اند که در بعضی موارد کیفیت های فوق العاده ای دارند و در تقریبا همه ی آنها یک کیفیت مناسب یافت می شود که باقیمت های مناسب٬کارایی ساده و قابلیت های مختلف نظیر امکان زوم٬تنظیم نور و… در دسترس همگان قرار گرفته اند.

ویرایش حرفه ای تصاویر با یک دکمه – تصاویر خارق العاده اینستاگرامی بسازید

Instasquare

Instasquare
معجزه ی اصلی ٬برنامه های ادیت: بعد از اینکه شما توانستید یک عکس با کیفیت مناسب را ثبت کنید اگر به دنبال بهترین نتیجه باشید حتما به یک نرم افزار ادیت و ویرایش نیاز دارید.
اغلب نرم افزار هایی که در گذشته مورد استفاده قرار می گرفتند کارایی سختی داشتند و لازم بود در ابتدا مدت زیادی را صرف یادگیری کارایی آن ها و همچنین عکس العمل های آن کنید همچنین نرم افزار های واقعا خوب به شکل رایگان امکان دسترسی نداشتند و باید هزینه ای برای نصب آن ها پرداخت می کردید .
امروزه به لطف برنامه هایی که برای ادیت عکس ساخته و در دسترس قرار گرفته اند شما می توانید تمام این راه های سخت را دور بزنید و بتوانید تصاویر خود را ویرایش کنید.
یک پیشنهاد : برنامه Instasquare
تا به اینجا تا جایی که قلم اجازه می داد از خوبی ها و لزومت وجود برنامه های ویرایش عکس مخصوص تلفن های همراه گفتیم در اینجا نمونه ای از این برنامه ها را معرفی کرده و آموزشی برای استفاده ی آن ارائه می دهیم.
برنامه Instasquare ٬برنامه ای است که می تواند انتخاب خوبی برای ادیت عکس های شما باشد . این برنامه متاسفانه فعلا فقط برای سیستم عامل های اندروید قابل استفاده است . این برنامه حجم به نسبت کمی دارد و برای تمام ورژن های اندروید کارایی دارد. فضای برنامه ساده و به شکل آفلاین در اختیار کاربران است . همان طور که از اسم  برنامه مشخص است این برنامه می تواند به شکل تخصصی در ویرایش عکس های مدنظرتان به عنوان پست اینستاگرام ٬ به شما کمک کند.
به کمک این برنامه شما می توانید ابعاد عکستان را به عنوان یک پست بدون کات کردن اضافی تنظیم کنید.
نحوه ی استفاده
گام نخست: ابتدا با سرچ کردن نام این برنامه در قسمت جست و جوی برنامه ی گوگل پلی ٬این برنامه را بیابید و سپس دانلود کرده  آن را بر روی تلفن هوشمندتان نصب کنید.
گام دوم: بهتر است وقتی برای اولین بار این برنامه را باز می کنید همچنان اتصال اینترنت خود را حفظ کنید تا بتوانید سایر استیکر ها و فیلتر های اضافی را دانلود کنید و بعدا با توجه به نیاز خود استفاده کنید.
گام سوم: اگر بخواهید به کمک این برنامه تصاویر آرشیو شده ی خود و یا تصویر جدید را ادیت کنید لازم است که به این برنامه مجوز دسترسی به حافظه ی گالری و دوربین خود را بدهید.
گام چهارم:تصویر مورد نظر خود را به کمک آیکون + انتخاب و سپس به صفحه اضافه کنید.
گام پنجم: بعد از اضافه کردن تصویر به کمک نوار ابزار پایین صفحه می توانید تغییراتی ابتدایی نظیر فیلتر گذاری ٬کراپ کردن عکس٬قاب بندی و تنظیم سایز عکس را انجام دهید.

ویرایش حرفه ای تصاویر با یک دکمه – تصاویر خارق العاده اینستاگرامی بسازید

 

روي مطلب كليك كنيد....
چند نکته کاربردی جهت افزایش امنیت پیج اینستاگرام
انتخاب مدل

انتخاب مدل

گام ششم: در همان نوار ابزار پایین صفحه وقتی جلو تر بروید می توانید امکانات بسیار متنوع تری را استفاده کنید و به کار بگیرید.
گام هفتم: ممکن است بخواهید بعد از اعمال تغییرات اولیه و معمول اتفاقات هیجان انگیز تری نیز اضافه کنیدکه می توانید با لمس آیکون spiral در همان صفحه ی اول برنامه ٬نوار های رنگی و متنوعی را در شکل ها و ابعاد مختلف به عکس های خود اضافه کنید به عنوان یک ایده می توانید این نوار های نورانی را به شکل گردباد در اطراف تصویر قرار دهید.
در این آیکون علاوه بر نوار های نورانی اشکال دیگری نیز وجود دارد که می توانید با توجه به سلیقه ی خود آن ها را ابتدا دانلود کنید و سپس در رنگ مورد علاقه و یا اندازه ی مورد علاقه استفاده کنید.
گام هشتم: انتخاب آیکون Drip در همان صفحه ی اول به شما امکان ایجاد تغییرات در بک گراند عکس و همچنین اضافه کردن قاب های جذاب و متنوع را به شما می دهد که شما اجازه دارید انواع آن ها را امتحان کنید و بهترین را انتخاب کنید.
Instasquare

Instasquare

توضیحاتی که در بالا گفته شد به شما امکان این را می دهد تا از این برنامه به خوبی استفاده کنید . برنامه های ادیت عکس بسیاری نیز وجود دارد که آن ها را نیز می توانید امتحان کنید .
در استفاده از این برنامه ها صبر و حوصله به خرج دهید و نا امید نشوید تا بتوانید در نهایت تصویر دلخواه خود را بسازید و ذخیره کنید.
بدون هیچ ترس و محدودیتی سلیقه ی خود را اعمال کنید و مطمئن باشید که تلاش شما زیبا و دلنشین است.
تصاویر جدید و حرفه ای خود را در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام و … منتشر کنید و لذت ببرید .
برتری ها:
-مهم ترین ویژگی این نرم افزار ها این است که ساده هستند. اغلب این نرم افزار ها که مخصوص افراد غیرحرفه ای طراحی شده اند محیطی ساده و همچنین کارایی ساده ای دارند.
دراین برنامه ها تلاش شده است به کمک استفاده از اشکال معرفی کننده به عنوان آیکون هر قسمت شما را حتی از نیاز داشتن دانش خواندن و یا بلد بودن زبان برنامه بی نیاز کند . همچنین سازندگان برنامه برای شما راهنمایی هایی به زبان ساده را تعبیه کرد اند که در صورت نیاز می توانید به آن مراجعه کنید.
-این برنامه ها با وجود سادگی در نوع خود بسیار حرفه ای و قوی عمل می کنند و باعث می شوند که تغییراتی که اعمال می کنید به خوبی و دقت بر روی تصویر اجرا شوند و کیفیت مطلوب و خوبی را در انتهای کار به شما عرضه کنند.
-برنامه های ادیت که بر روی موبایل نصب می شوند اغلب رایگان هستند و شما می توانید آن ها را به سادگی دانلود کرده و سپس بر روی تلفن های هوشمند خود نصب و استفاده کنید.
-این دست از برنامه ها تنوع بسیار زیادی در ارائه ی خدمات و امکانات دارند و می توانند به خوبی به شما کمک کنند که آنچه در ذهن دارید را اجرا کنید. وجود تنوع و ابزارک هایی که تغیرات را در هر زمینه و با هر مقداری که دوست دارید از توانایی ها و برتری های این دست از برنامه ها است.
InstasquareInstasquare
نکته ی قوی دیگری که این برنامه ها دارند این است که اگر بتوانید به درستی آن ها را به کار بگیرید ٬دیگر نواقص موجود در عکاسی خود را می توانید محو کنید و یا حداقل کم رنگ کنید. وجود مشکلات و نواقصی مانند نور تصاویر٬ لوکیشن نا مناسب٬ کیفیت نا مناسب تصویر از کیفیت و دلنشینی کار می کاهد اما این برنامه ها تا حدودی از تاثیر منفی این عوامل جلوگیری می کنند.
نکته: همان قدر که مهم است که شما تصویر خوبی به کمک دوربین ثبت کنید مهم است که برنامه ی خوبی نیز برای ویرایش انتخاب کنید. برنامه ای که بتواند نیاز ها و تصورات و سلایق شما را به خوبی پاسخ بگوید و همچنین از کیفیت خوبی برخوردار باشد.
درست است که گفته شد کار با این برنامه ها ساده است اما اگر به دنبال گرفتن نتیجه ای خوب هستید حتما لازم است که برای این کار وقت صرف کنید و به خوبی قلق استفاده از آیتم ها را با تمرین به دست آورید.
دانلود Instasquare برای اندروید
ویرایش حرفه ای تصاویر با یک دکمه – تصاویر خارق العاده اینستاگرامی بسازید
ویرایش حرفه ای تصاویر با یک دکمه – تصاویر خارق العاده اینستاگرامی بسازید

 

روي مطلب كليك كنيد....
استیکر سوال اینستاگرام
اگر شما هم شیفته این برنامه شده اید و دوست دارید تصاویر خود را با این برنامه بسیار حرفه ای زیبا کنید می توانید این برنامه را در انتهای همین صفحه دانلود و نصب نمایید . Instasquare با بیش از 50 میلیون دانلود و نصب فعال در گوگل پلی توانسته رتبه 4.4 از 5 را کسب کند که رتبه خوبیست .
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
( رای)

بازدیدها: 120

  • بخش آموزش ها

  • خواهشمند است قبل از سفارش، به مشخصات و دستورالعمل طراحی در انتهای همین صفحه دقت فرمایید. جهت راهنمای کاربران گرامی، “راهنمای سفارش آنلاین” در منوی راهنما در بالای همین صفحه قرار داده شده است.

    فروش ویژه مینی خردکن شارژی 3 تیغه


    مینی خردکن شارژی 3 تیغه  برای خرد و میکس کردن سبزیجات، گوشت، سیر و ...  دارای 3 تیغه استیل ضدزنگ.  ظرفیت مخزن 250 ML ...
    »  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت: 299000 تومان

    ثبت دیدگاه

      • مدل فایل رام و سه حرف بعد از مدل در بیلدنامبر باید مطابق دستگاه شما باشد. اطلاعات مدل و بیلدنامبر را با شماره گیری کد #1234#* یا از تنظیمات > درباره ببنیید (اطلاعات بیشتر برای انتخاب رام سامسونگ)
      • رام های 4 فایل فقط برای موارد خاص تعمیراتی کاربرد دارد. (کاربران عادی از آنها برای آپدیت اندروید استفاده نکنند.)
      • در رام های چند فایله که دو فایل CSC وجود دارد، HOME_CSC اطلاعات دستگاه را پاک نمیکند ولی CSC اطلاعات شما را کامل حذف میکند. (ترجیحا CSC را انتخاب کنید.)
      • رام رسمی سامسونگ G390F را فقط با برنامه Odin و آموزش دکمه زیر فلش کنید.
      • ثبت دیدگاه کاربران
      • یدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا
    WeCreativez WhatsApp Support
    پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته ایران فایل مرجع فایل رام های رسمی
    ?سلام به فروشگاه ایران فایل خوش آمدی کاربر گرامی
    رفتن به نوار ابزار