فروش ویژه مینی دوربین فیلم برداری A9


مینی دوربین فیلم برداری A9، نرم افزار رایگان و کارآمد در آیفون / اندروید / آی پد / لپ تاپ. شارژ به وسیله پاوربانک و یا اتصال مستقیم به برق. دقت صفحه نمایش  1080 × 1920 پیکسل - Full HD  ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 449000 تومان

فروش ویژه دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی


دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی، قابل استفاده برای صفحه موبایل، مانیتور، تلویزیون و خودروی شما، مناسب شستشو و آبگیری ظروف و سطوح داخل آشپزخانه. بدون پرزدهی و شستشوی و ایجاد خش و لکه. هر بسته شامل 20 عدد دستمال حوله ای ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 269000 تومان

گرفتن فالوور رایگان در اینستاگرام

 

پیج اینستاگرام

 

 

امروز می‌خوام در مورد گرفتن فالوور رایگان در اینستاگرام صحبت کنم و بعد از اون یک روش که به صورت تجربی خودم به دستش آوردم بهتون بگم.
وقتی توی اینستاگرام در حال چرخیدن هستین و وقتی وارد یک پیج جدید میشید.
اولین چیزی که میبینید تعداد فالوور های اون پیج هست و تجربه نشون داده این عدد تاثیر بسیار بالایی در جذب مخاطب داره یعنی اگه یه پیج اینستاگرام گرفتن فالوور رایگان داشته باشه مسلما سرعت جذب فالوورهای جدیدش بیشتره.
اما اگه میخوایید تعداد واقعی فالوورهای یک پیج رو مطلع بشید که در واقع ایرانی هستنو دارن از پیج استفاده میکنن کافیه یکی از پست ها رو باز کنین و قتی تعداد لایک ها رو ببینید و این کارو برای چند تا پیج انجام بدین به راحتی هر چه تمام تر می تونید تعداد فالوورهای واقعی یه پیج رو حدس بزنید!!!!

گرفتن فالوور رایگان در اینستاگرام

نکته جالب اینجاست که کمتر کسی به این نکته دقت میکنه و شما میتونید از این مسئله برای داشتن یه درصد قابل توجهی از فالوورهای فیک استفاده کنید.
هر چی فالوورهای پیج اینستاگرام شما بیشتر شن سرعت رشد اونها هم بیشتر میشه…

دو روش گرفتن فالوور رایگان در اینستاگرام

به طور کلی افزایش فالوور اینستاگرام می تواند به ۲ صورت زیر انجام شود:
  1. روش تبلیغات مستقیم ( یا روش سنتی )
  2. روش غیر مستقیم ( یا روش های ابداعی و جدید )
روش تبلیغات مستقیم:
روش تبلیغات مستقیم همان روش سنتی تبلیغات می باشد. در این روش یک مطلب ( شامل تصویر و متن ) برای معرفی صفحه مورد نظر آماده می شود.
سپس در صفحه های پر بازدید و یا صفحه هایی که از نظر محتوا نزدیک به صفحه مورد نظر می باشند انتشار داده می شود. با استفاده از این روش صفحه اینستاگرام شما در معرض دید طیف عظیمی از کاربران قرار می گیرد.
در این میان ، افراد علاقمند وارد صفحه شما شده و با فالو کردن صفحه شما باعث افزایش فالوور صفحه شما می شوند.
از ویژگی های این روش می توان به گستردگی مخاطبین اشاره کرد. صفحه شما با یک بار انتشار در یک صفحه پر مخاطب در معرض دید هزاران کاربر قرار خواهد گرفت.
از معایب این روش می توان به هزینه بسیار زیاد اشاره کرد.
طبیعتا نمایش تبلیغ شما به تعداد زیادی از کاربران دارای هزینه زیادی خواهد بود. علاوه بر این نمی توان تعداد و زمان دقیقی برای گرفتن فالوور اینستاگرام تعیین کرد.

گرفتن فالوور رایگان در اینستاگرام

روش غیر مستقیم:

گرفتن فالوور رایگان در اینستاگرام به صورت غیر مستقیم دارای چندین شیوه مختلف می باشد.
برای نمونه می توان به فالوور ” فیک ” ( Fake / غیر واقعی ) اشاره کرد.
فالوورهای فیک صفحه های اینستاگرامی هستند که توسط یک شخص یا یک ربات ساخته می شوند. بدین ترتیب تعداد هزاران صفحه اینستاگرام غیر واقعی توسط یک شخص تولید می شوند.
سپس از طریق ربات های مخصوص به این صفحه ها دستور داده می شود تا همگی صفحه مورد نظر را فالو کنند.
مزیت افزایش فالوور اینستاگرام صورت فیک این است که می توان در مدت زمانی کوتاه ( مثلا یک روز ) تعداد بسیار زیادی فالوور اینستاگرام ( مثلا ۱۰ هزار فالوور ) را به صفحه مورد نظر اضافه کرد.
اما بزرگ ترین عیب این روش غیر واقعی بودن و غیر فعال بودن فالوور ها می باشد.
این صفحه ها توسط هیچ کاربری استفاده نمی شوند.
طبیعتا مطالب صفحه اینستاگرام شما توسط این فالوور ها اصلا دنبال نخواهد شد. اگر مطلبی در صفحه خود قرار دهید توسط این فالوور ها لایک نخواهد شد.
همچنین دیر یا زود اینستاگرام این صفحه های تقلبی را شناسایی کرده و با حذف آن ها ، تعداد فالوور های صفحه شما به طور ناگهان کاهش می یابد.
در این صورت به اصطلاح صفحه اینستاگرام شما دچار ” ریزش ” می شود.
از شروع طراحی تا تبلیغات کاملا قدرتمند در کنار شما هستیم.

روش های مهم گرفتن فالوور رایگان در اینستاگرام

افزایش فعالیت در اینستاگرام

روش دیگری که برای گرفتن فالوور رایگان در اینستاگرام می توان اجرا کرد ، افزایش فعالیت در اینستاگرام می باشد.
شما با انتشار مطالب جدید در صفحه اینستاگرام خود و همچنین استفاده از هشتگ های پر مخاطب می توانید شانس دیده شدن خود را افزایش دهید.
در کنار این فعالیت ها اگر فالو کردن افراد جدید را در دستور کار خود قرار دهید می توانید به سرعت افزایش فالوور اینستاگرام داشته باشید.
رمز پیشرفت در اینستاگرام: انتشار مطالب جدید به صورت پیوسته و مداوم + استفاده از هشتگ های پر مخاطب + فالو کردن افراد جدید.
مزیت استفاده از این روش ، گرفتن فالوور اینستاگرام به صورت کاملا واقعی می باشد. فالوور هایی که از این طریق به صفحه شما اضافه می شوند ، به مطالب شما علاقمند بوده و همیشه با اشتیاق آن ها را دنبال خواهند کرد.
برای شما کامنت می گذارند ، لایک می کنند و خودشان با فعالیتی که در صفحه شما انجام می دهند باعث جذب کاربران جدیدتر به صفحه شما خواهند شد.
اما بزرگ ترین عیب این روش این است که نیاز به صرف زمان زیادی دارد.
زیرا فالو کردن افراد جدید ( مخصوصا با توجه به محدودیت های اینستاگرام ) بسیار وقت گیر خواهد بود.

گرفتن فالوور رایگان در اینستاگرام

استفاده از ربات اینستاگرام 

آخرین روشی که برای گرفتن فالوور اینستاگرام در این مقاله بررسی می شود ، استفاده از ربات اینستاگرام است.
مبنای کار ربات اینستاگرام فالو کردن افراد جدید است که در روش قبل بررسی شد.
با استفاده از ربات اینستاگرام می توان یافتن کاربران جدید که تا حدودی علاقمند به موضوع صفحه اینستاگرام شما هستند را سرعت بخشید.
مزیت استفاده از ربات اینستاگرام برای گرفتن فالوور رایگان این است که با انجام خودکار فالو به صورت ۲۴ ساعته و در تمام طول هفته ، افزایش فالوور اینستاگرام به صورت کاملا واقعی را برای شما به صورت خودکار انجام خواهد داد.

گرفتن فالوور رایگان در اینستاگرام

روي مطلب كليك كنيد....
اینگیجمنت پیج اینستاگرام خود را محاسبه کنید
  • بخش آموزش ها
  • آواتار Iran-Filee.ir

    خواهشمند است قبل از سفارش، به مشخصات و دستورالعمل طراحی در انتهای همین صفحه دقت فرمایید. جهت راهنمای کاربران گرامی، “راهنمای سفارش آنلاین” در منوی راهنما در بالای همین صفحه قرار داده شده است.

    فروش ویژه مینی خردکن شارژی 3 تیغه


    مینی خردکن شارژی 3 تیغه  برای خرد و میکس کردن سبزیجات، گوشت، سیر و ...  دارای 3 تیغه استیل ضدزنگ.  ظرفیت مخزن 250 ML ...
    »  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت: 299000 تومان

    0 دیدگاه برای “گرفتن فالوور رایگان در اینستاگرام”

    ثبت دیدگاه

      • مدل فایل رام و سه حرف بعد از مدل در بیلدنامبر باید مطابق دستگاه شما باشد. اطلاعات مدل و بیلدنامبر را با شماره گیری کد #1234#* یا از تنظیمات > درباره ببنیید (اطلاعات بیشتر برای انتخاب رام سامسونگ)
      • رام های 4 فایل فقط برای موارد خاص تعمیراتی کاربرد دارد. (کاربران عادی از آنها برای آپدیت اندروید استفاده نکنند.)
      • در رام های چند فایله که دو فایل CSC وجود دارد، HOME_CSC اطلاعات دستگاه را پاک نمیکند ولی CSC اطلاعات شما را کامل حذف میکند. (ترجیحا CSC را انتخاب کنید.)
      • رام رسمی سامسونگ G390F را فقط با برنامه Odin و آموزش دکمه زیر فلش کنید.
      • ثبت دیدگاه کاربران
      • یدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا