گوشی‌های آنر بازم با سرویس‌های گوگل وارد بازار می‌شوند

گوشی‌های آنر بازم با سرویس‌های گوگل وارد بازار می‌شوند

گوشی‌های آنر بازم با سرویس‌های گوگل وارد بازار می‌شوند

 

بعد از جدایی آنر از هواوی، به نظر می‌رسد که تحریم‌‎های آمریکا علیه آنر رفع شده باشد و در فصل بهار شاهد عرضه‌ی گوشی‌های آنر با پشتیبانی از سرویس‌های گوگل باشیم.

فشارهای غیرقابل تحمل از سمت آمریکا بر هواوی، باعث شد تا این کمپانی مجبور شود زیر برند موفق خود، آنر را در اواخر آبان ماه به فروش برساند تا به این ترتیب، حداقل آنر بتواند با خلاصی از تحریم‌ها، راه موفقیت خودش را طی کنید. حالا به نظر می‌رسد تصمیم‌ هواوی جواب داده و گویا حالا آنر در حال تولید گوشی‌های هوشمندی است که از سرویس‌های گوگل بهره خواهند برد و همراه با App Gallery هواوی عرضه نخواهند شد.

در این بین گفته می‌شود که آنر در حال مذاکره با آمریکاست تا بتوانند قرارداد همکاری با کوالکام برای سفارش تراشه‌های ۵G را به امضا برساند.

به هر ترتیب گفته می‌شود که گوشی‌های آنری که در فصل بهار راهی بازار خواهند شد، از سرویس‌های گوگل بهره خواهند برد. جالب است اشاره کنیم که هواوی تا پیش از تحریم‌های آمریکا در بازار روسیه، رتبه‌ی دوم فروش گوشی هوشمند را در دست داشت و پس از جدایی آنر از هواوی و رفع تحریم‌ها علیه این شرکت، دوباره آنر این جایگاه را به دست خواهد آورد. حتی پیشبینی می‌شود که آنر در سال ۲۰۲۱ بتواند ۱۰۰ میلیون گوشی را به فروش برساند.

اگر این گزارش درست باشد، بدون شک گوشی‌های آنر X11 با پشتیبانی از سرویس‌های گوگل راهی بازار خواهد شد. در این بین اما شک و شبه‌هایی وجود دارد. درواقع بعد از هواوی، حالت نوبت به شیائومی، دیگر کمپانی بزرگ چینی رسیده است که اخیراً در لیست سیاه آمریکا قرار گرفته است. از این رو به نظر می‌رسد که مشکل دولت آمریکا تنها با هواوی نبوده است و حالا باید دید که آیا قرارداد همکاری بین آنر و کوالکام به امضا خواهد رسید که نشانه‌ای از رفع تحریم‌ها برای این شرکت باشد یا خیر.

گوشی‌های آنر بازم با سرویس‌های گوگل وارد بازار می‌شوند

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
۰ (۰ رای)

بازدیدها: ۳۲

روي مطلب كليك كنيد....
گوشی ارزان قیمت ویوو 2023 Y02A یا VIVO Y11
iran-filee.ir
۳۰ دی ۱۳۹۹
423 بازدید

 برچسب ها: