فروش ویژه مینی دوربین فیلم برداری A9


مینی دوربین فیلم برداری A9، نرم افزار رایگان و کارآمد در آیفون / اندروید / آی پد / لپ تاپ. شارژ به وسیله پاوربانک و یا اتصال مستقیم به برق. دقت صفحه نمایش  1080 × 1920 پیکسل - Full HD  ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 449000 تومان

فروش ویژه دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی


دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی، قابل استفاده برای صفحه موبایل، مانیتور، تلویزیون و خودروی شما، مناسب شستشو و آبگیری ظروف و سطوح داخل آشپزخانه. بدون پرزدهی و شستشوی و ایجاد خش و لکه. هر بسته شامل 20 عدد دستمال حوله ای ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 269000 تومان

آموزش رمزگذاری پوشه ها و فایل های اندروید در فایل منیجر گوگل

رمزگذاری پوشه ها و فایل ها در اندروید بسیار مهم و ضرویست چرا که گوشی هرشخص حریم شخصی اوست. برای چنین کاری گوگل به کمک شما آمده است و قفل پوشه امن که به Safe Folder معروف است نیز به وجود آورده است.
گوگل نرم افزارهای زیادی برای مدیریت تلفن همراه به وجود آورده است که یکی از آنها File می باشد. به وسیله این نرم افزار شما می توانید پوشه های خودتان را مدیریت کنید. اخیرا گوگل اعلام کرده است که در نسخه بتای این نرم افزار، قابلیت پوشه امن را به وجود آورده است که تنها خودتان می توانید به آن دسترسی پیدا کنید. البته به زودی این قابلیت رسمی و نهایی می شود و همگی به آن دسترسی پیدا می کنند. در بخش زیر آموزشی در باب پوشه امن مشاهده می کنید.
رمزگذاری پوشه ها در اندروید
رمزگذاری پوشه ها در اندروید

دلایل استفاده از پوشه امن و رمزگذاری پوشه ها

در کنار موارد شخصی خودتان که در بخش بالاتر بیان شد، همواره دلایل زیادی برای استفاده از پوشه امن اندروید وجود دارد. در بخش زیر، برخی از مهم ترین دلایل بیان شده است و شما می توانید با آنها آشنایی پیدا کنید:
  • اولین دلیل، مخفی کردن عکس ها و فایل های شخصی شما می باشد. همانطور که بیان شد، ممکن است تلفن همراه شما در دسترس افراد زیادی قرار داشته باشد و شما نخواهید که به گالری یا فایل های شما دسترسی داشته باشد.
  • دلیل دوم، پوشه های حساس و کاری شما است. فرض کنید که شما شغلی دارید که کاملا محرمانه است یا فایل هایی در تلفن همراه شما وجود دارد که می تواند اطلاعات مالی یک شرکت را برملا کند. مخصوصا اگر شما مدیر مالی یک شرکت مهمی باشید. در چنین حالتی، غیر طبیعی است که این پوشه ها در تلفن همراه تان به صورت عادی وجود داشته باشد زیرا ممکن است روزی کسی به تلفن شما دسترسی داشته باشد و بتواند از همه آن فایل ها سو استفاده کند. به همین علت باید از پوشه امن اندروید استفاده کنید.
  • دلیل سوم می تواند خطرات احتمالی باشد. در اینجا دو حالت به وجود می آید. حالت اول این است که تلفن همراه شما دزدیده یا گم شود. اینجور ممکن است استرس زیادی داشته باشید و احتمال زیادی وجود دارد که شخص به فایل و عکس های شما دسترسی پیدا کند. حالت دوم هک شدن تلفن همراه شما است که شخص به راحتی می تواند به فایل های شما دسترسی پیدا کند. به همین علت شما باید از پوشه امن اندروید برای جلوگیری از خطرات احتمالی استفاده کنید تا دیگر چنین استرسی در شما وجود نداشته باشد.
در کنار این ها دلایل ریز و درشت دیگری هم بابت استفاده از این پوشه وجود دارد اما به طور کل استفاده از چنین قابلیتی، یک آرامشی در دل شما به وجود می آورد و دیگر هیچگونه دل شوره ای در این بابت نخواهید داشت.

آیا پوشه امن و رمزگذاری پوشه ها خطرات و تهدیدهای امنیتی به همراه دارد؟

طبیعتا بله؛ استفاده از پوشه امن اندروید می تواند خطراتی برای شما به همراه داشته باشد. فرض کنید شما از پوشه امن نرم افزارهایی استفاده می کنید که هیچگونه شرکت رسمی برای خود ندارند یا سالانه اطلاعات شخصی زیادی از آنها به بیرون درز کرده است. در چنین حالتی احتمال زیادی وجود دارد که افراد بتوانند با کارهای ساده ای به فایل های شما دسترسی پیدا کنند و عملا تمام فرایند های امنیتی شما بی فایده خواهد شد. به همین علت است که همیشه بیان می شود باید از نرم افزارهایی برای خودتان استفاده کنید که امنیت زیادی را به همراه دارند و می توانند در هر شرایطی از پوشه ها و فایل های شما محافظت کنند. البته یک نکته را فراموش نکنید، گاهی حتی بهترین شرکت ها هم ممکن است دچار خطاهای خاصی شوند. پس بهتر است اعتماد کاملی نکنید و مراقب فایل های خودتان باشید.
امنیت فایل ها در اندروید
امنیت فایل ها در اندروید
یکی از مزیت های نرم افزار Files از سوی شرکت گوگل این است که امنیت به شدت زیادی دارد. در حقیقت شرکت گوگل همواره از بهترین برنامه نویس ها برای ساخت نرم افزارهای خود استفاده می کند و همین باعث می شود که اشخاص بتوانند اعتماد زیادی بر روی برنامه داشته باشند. از سوی دیگر، خود شرکت گوگل به لحاظ امنیتی دارای اعتبار بسیار زیادی است و می توان گفت که استفاده از نرم افزار Files یکی از بهترین و منطقی ترین حرکت های ممکن برای شما است. البته دقت داشته باشید که این قابلیت در نسخه Beta قرار دارد و ممکن است همه چیز آنگونه که شما می خواهید پیش نرود و خطاهای خاصی به وجود بیاید. به همین علت بازهم شما باید دقت زیادی بر روی نرم افزار داشته باشید تا اگر احساس کردید مشکلی برای فایل های شما رخ داده است، سریعا آن هارا به بخش دیگری جا به جا کنید.

قابلیت های نرم افزار Files گوگل و رمزگذاری پوشه ها

Files By Google Feature Image 768X385 1

رمزگذاری پوشه ها در اندروید

نرم افزار Files گوگل هم همانند بسیاری از نرم افزارهای دیگر، مزیت و قابلیت های زیادی در کنار پوشه امن اندروید برای خود دارد که بهتر است شما هم با بخش های دیگر این نرم افزار آشنایی پیدا کنید. به همین دلیل بخشی از بهترین قابلیت های این نرم افزار در بخش زیر بیان شده است:
  • این نرم افزار، با استفاده از الگوریتم هایی که درون خود دارد، به خوبی می تواند آزادسازی فضا را برای تلفن همراه شما انجام بدهد و شما حافظه بیشتری در تلفن تان خواهید داشت. به همین دلیل می تواند کاربرد زیادی در بخش آزادسازی داشته باشد و حافظه بیشتری به شما بدهد.
  • یکی از بزرگ ترین مزیت های این نرم افزار، بخش Browse خود است. در حقیقت به خوبی این بخش را برای شما به وجود آورده اند و شما در سریع ترین حالت ممکن می توانید به فایل مشخص شده خودتان دسترسی پیدا کنید. در این نرم افزار تمامی فایل ها در یک مکان وجود دارند و نیازی به جا به جایی در نرم افزارهای مختلف ندارید.

آموزش رمزگذاری پوشه ها و فایل های اندروید در فایل منیجر گوگل

  • یکی دیگر از مزیت های نرم افزار Files، این است که شما می توانید نرم افزار را به دوستان اطراف خود ارسال کنید. قابلیتی درون این نرم افزار برای Share داده ها به وجود آمده است که کاربرد زیادی برای شما دارد و سرعت آن هم بسیار بالا است.
  • این نرم افزار از لحاظ سخت افزاری هم پشتیبانی های زیادی به همراه دارد. نرم افزار گوگل با تمام کابل های USB و OTG سازگاری دارد و شما می توانید به راحتی از این طریق فایل های خودتان را با یک تلفن دیگر یا سیستم جا به جا کنید.
  • این نرم افزار، ساختار پوشه را به طور کامل به شما نشان می دهد و نوع ارسال پوشه ها همگی امن و آفلاین هستند.
Google Play En

رمزگذاری پوشه ها چیست پوشه امن اندروید چه چیزی است و در کجا قرار دارد؟

همانطور که در بخش قبلی هم بیان شد، افراد زیادی هستند که اهمیت زیادی به عکس ها، پوشه های شخصی خود و … می دهند و نمی خواهند که هرکسی به آنها دسترسی داشته باشد. گوگل هم بنا به احترام چنین تصمیمی، در نسخه بتا خود پوشه امن را به وجود آورده است. برای دریافت چنین چیزی ابتدا باید وارد Google  play شوید و سپس نرم افزار Files را که گوگل ایجاد کرده است را پیدا کنید. سپس در بخش پایین یک دکمه بتا یا همان join وجود دارد که شما را وارد بخش بتای این نرم افزار می کند. یعنی همان جایی که چنین قابلیتی برای شما به وجود آمده است. پس باید روی آن کلیک کنید. بعد از انجام چنین کاری، نرم افزار بر روی گوشی شما نصب می شود و بعد از نصب باید اجازه دسترسی این نرم افزار به فایل های خودتان را بدهید.

نحوه استفاده از پوشه امن و رمزگذاری پوشه ها

حال بعد از دانلود نرم افزار بر روی تلفن همراه خود، شما قادر به ساخت پوشه امن هستید. ابتدا باید یک رمز عبور مناسب برای آن انتخاب کنید و قبل از آن بهتر است که پوشه های خودتان را به خوبی دسته بندی کنید تا همگام سازی به خوبی انجام شود. برای چنین کاری باید بر روی گزینه Browse کلیک کنید و سپس به دنبال بخش Collections باشید. دقیقا در همین بخش پوشه ای به نام Safe Folder برای شما ایجاد شده است که می توانید رمز خودتان را انتخاب کنید.
پوشه امن در اندروید
پوشه امن در اندروید
حال تنها کاری که باید انجام بدهید، کلیک بر روی همین پوشه است. زمانی که بر روی پوشه کلیک کنید، نرم افزار از شما یک پین یا همان رمز عبور 4 رقمی می خواهد که شما می توانید هر چیزی قرار بدهید. بعد از قرار دادن رمز عبور، قادر به انتقال فایل ها به این بخش خواهید بود که در بخش بعدی به شما آموزش داده می شود. نکته ای که در این بخش وجود دارد، فراموش نکردن رمز عبور است. بهتر است رمز عبور خودتان را فراموش نکنید زیرا برای بازیابی آن روند کمی سختی را در پیش خواهید داشت و به مرور زمان خسته کننده خواهد شد. به همین دلیل رمزی انتخاب کنید که می دانید در ذهن تان ماندگاری دارد. البته از رمزهای ساده ای همانند 1234 هم دوری کنید.

چگونه می توان فایل ها را به این پوشه انتقال داد و عملیات رمزگذاری پوشه ها را انجام داد؟

حال بعد از انجام تمامی مراحل بالا، یک مرحله مهم دیگر وجود دارد که باید بدانید و آن هم انتقال پوشه های خودتان به پوشه امن است. برای چنین کاری، ابتدا باید برنامه Files را باز کنید. سپس بر روی همان گزینه Browse کلیک کنید و به دنبال پوشه ای باشید که می خواهید آن را انتقال بدهید. بعد از پیدا کردن پوشه تان، چند ثانیه پوشه را نگهدارید تا انتخاب شود. سپس از سه نقطه بالای صفحه، گزینه Move to safe folder را پیدا کنید و بر روی آن کلیک کنید.
انتقال به پوشه امن
انتقال به پوشه امن
بعد از انتخاب، پوشه شما وارد safe folder می شود و دیگر هیچکس جز خودتان به آن دسترسی ندارد. دقیقا به همین آسانی شما توانستید پوشه مورد نظر خودتان را پنهان کنید. البته نرم افزارهای دیگری هم برای چنین کاری وجود دارد اما پیشنهاد می شود از نرم افزار رسمی خود گوگل استفاده کنید زیرا امنیت بیشتری دارد و باگ ها کمی دارد. برخی از نرم افزار ها به راحتی می توان به بخش امنیتی آنها دسترسی پیدا کرد و عملا مخفی کردن پوشه ها برای شما بی فایده می شود

آموزش رمزگذاری پوشه ها و فایل های اندروید در فایل منیجر گوگل

آموزش رمزگذاری پوشه ها و فایل های اندروید در فایل منیجر گوگل

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
( رای)

بازدیدها: 486

روي مطلب كليك كنيد....
دانلود Fluffy Story 1.0.0 بازی آفلاین ماجرای پشمالوها
  • نرم افزار ها و بازی ها
  • آواتار Iran-Filee.ir

    خواهشمند است قبل از سفارش، به مشخصات و دستورالعمل طراحی در انتهای همین صفحه دقت فرمایید. جهت راهنمای کاربران گرامی، “راهنمای سفارش آنلاین” در منوی راهنما در بالای همین صفحه قرار داده شده است.

    فروش ویژه مینی خردکن شارژی 3 تیغه


    مینی خردکن شارژی 3 تیغه  برای خرد و میکس کردن سبزیجات، گوشت، سیر و ...  دارای 3 تیغه استیل ضدزنگ.  ظرفیت مخزن 250 ML ...
    »  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت: 299000 تومان

    ثبت دیدگاه

      • مدل فایل رام و سه حرف بعد از مدل در بیلدنامبر باید مطابق دستگاه شما باشد. اطلاعات مدل و بیلدنامبر را با شماره گیری کد #1234#* یا از تنظیمات > درباره ببنیید (اطلاعات بیشتر برای انتخاب رام سامسونگ)
      • رام های 4 فایل فقط برای موارد خاص تعمیراتی کاربرد دارد. (کاربران عادی از آنها برای آپدیت اندروید استفاده نکنند.)
      • در رام های چند فایله که دو فایل CSC وجود دارد، HOME_CSC اطلاعات دستگاه را پاک نمیکند ولی CSC اطلاعات شما را کامل حذف میکند. (ترجیحا CSC را انتخاب کنید.)
      • رام رسمی سامسونگ G390F را فقط با برنامه Odin و آموزش دکمه زیر فلش کنید.
      • ثبت دیدگاه کاربران
      • یدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا
    WeCreativez WhatsApp Support
    پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته ایران فایل مرجع فایل رام های رسمی
    ?سلام به فروشگاه ایران فایل خوش آمدی کاربر گرامی