جلوگیری از خاموشی گوشی سامسونگ گرند پرایم بعد از فلش

جلوگیری از خاموشی گوشی سامسونگ گرند پرایم بعد از فلش

 

به صورت تجربی ثابت شده ریسک فلش کردن دستگاههایی که CPU آنها MTK (مدیاتک) است عموما بیشتر از دستگاههای دیگر بوده و یکی از این گوشیها سامسونگ گرند پرایم یا همان G532 است. خاموش شدن گوشی سامسونگ G532 بعد از فلش تبدیل به معضلی برای تعمیرکاران موبایل شده و فلش زدن این گوشی همیشه همراه با حسی از ترس و استرس همراه بوده چرا که خاموشی گوشی سامسونگ گرند پرایم بعد از فلش بسیار رایج و متداول است و در صورت هارد بریک شدن گذشته از زحمت ترمیم بوت این گوشی جواب دادن به مشتری هم خودش مسئله ایست.

آموزش یک نکته کلیدی جهت جلوگیری از بریک شدن گوشی سامسونگ G532 بعد از فلش

 

پیشگیری از بریک شدن گوشی سامسونگ گرند پرایم

 

پیشگیری از خاموشی گوشی سامسونگ گرند پرایم بعد از فلش

قبل از هر چیز ناگفته نماند که این آموزش روی سایر گوشیهایی که چیپست مدیاتک دارند نیز جواب میدهد و میتواند ریسک خاموشی این گوشیها را بعد از فلش  به حداقل برساند. این آموزش به زبانی ساده توضیح داده شده که بدون نیاز به هیچ گونه ابزار تعمیراتی (باکس و دانگل) قابل انجام است.

برای اینکه این کار را به صورت عملی نشان دهیم ویدیوی زیر را برایتان آماده کرده ایم که با دیدن آن میتوانید از این به بعد گوشیهایی همچون سامسونگ G532 را با خیال راحت فلش بزنید ناگفته نماند گاهی اوقات بریک شدن گوشی بعد از فلش میتواند به دلیل وجود یک عیب سخت افزاری قبلی مثل معیوب بودن هارد و … باشد و چه بسا علائم آن مشابه علائم نرم افزاری باشد که در این صورت ریسک بریک شدن اجتناب ناپذیر است.

نکته بسیار مهم : اگر نرم افزارکار هستید و در بازار مشغول به کارید قبل از تحویل گرفتن گوشیهای امثال G532 حتما ریسک خاموشی را با مشتری طی کنید چرا که در صورت بریک شدن گوشی متقاعد کردن مشتری کار راحتی نیست.

جلوگیری از خاموشی گوشی سامسونگ گرند پرایم بعد از فلش

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
۳ (۱ رای)

بازدیدها: ۱۸۳

روي مطلب كليك كنيد....
بازیابی اطلاعات حذف شده گوشی و کامپیوتر با EaseUS Data Recovery
iran-filee.ir
۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
808 بازدید

 برچسب ها: