اسنپ چت – Snapchat نرم افزاری جالب برای برقراری ارتباط در گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. با دانلود اسنپ چت و نصب آن یک برنامه ارسال دریافت تصاویر مخصوص پلتفرم موبایل در اختیار دارید که توسط ایوان اشپیگل از دانشجویان دانشگاه استنفورد توسعه داده شده است.

محیط برنامه Snapchat :

شما پس از نصب اسنپ چت بر روی تلفن همراه خود با استفاده از آن میتوانید عکس گرفته یا ویدئو ضبط کنید و سپس توسط ویرایشگر برنامه به عکس و ویدیو های گرفته شده؛ فیلترها، لنزها، جلوه‌ های ویژه و حتی به آنها متون یا نقاشی اضافه نمایید. پس از انجام فرایند های مورد نظر خود محصول نهایی را به لیستی از دریافت کنندگان مشخص شده ارسال کنید. این تصاویر و ویدئوها اصطلاحا Snaps نامیده می‌ شوند.

امکان جالب این برنامه قابلیت تعریف یک زمان دلخواه برای نمایش عکس و فیلم برای گیرندگان است که آنها میتوانند تنها در ان زمان مورد نظر شما آن فیلم و عکس را ببینند. پس از به پایان رسیدن این محدوده زمانی، این تصاویر از دید دریافت کنندگان مخفی شده و از سرورهای اسنپ چت نیز حذف می‌ شوند. این برنامه به شما اجازه برقرای یک ارتباط خوب مبتنی بر صوت و تصویر را داده و شما میتوانید با همدیگر در ارتباط باشید. در حال حاضر این اپلیکیشن فقط برای پلتفرم موبایل عرضه شده است و سیستم عامل‌های اندروید و آی. او. اس پشتیبانی می‌ شوند.

 

Snap reveals in-app updates and adds many new features

 

Snapchat توسط توسعه دهنده Snapchat Inc برای کاربران اندرویدی عرضه گردیده و تا این لحظه موفق به کسب امتیاز خوب ۴ از ۵ در گوگل پلی شده و بر روی بیش از ۱۰۰ میلیون گوشی و تبلت اندرویدی در سراسر جهان نصب شده است.

آموزش نصب اسنپ چت :

شما پس از دانلود و نصب اسنپ چت برای راه اندازی آن روی تلفن همراه خود باید از یک برنامه تغییر ای پی استفاده کنید. حال پس از ثبت نام در اسنپ چت و ساخت اکانت میتوانید از برنامه استفاده کنید و عکس و ویدیو های گرفته شده را ذخیره کنید و در دیگر شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام با دوستان خود به اشتراک بگذارید.