دانلود اپلیکیشن رسمی رایتل من MyRightel

دانلود اپلیکیشن رسمی رایتل من MyRightel

 

 

دانلود اپلیکیشن رسمی رایتل من Myrightel

 

رایتل سومین اپراتور تلفن همراه در ایران پس از همراه اول و ایرانسل است و به عنوان اولین اپراتور ارائه دهنده سیم کارت های دارای اینترنت پرسرعت شناخته می شود. رایتل با ارائه طرح ها و بسته های بسیار جالب و مقرون به صرفه توانسته است کاربران بسیار زیادی جذب کند. که البته هر روز نیز به تعداد این کاربران افزوده می شود. با زیاد شدن تعداد خدمات و قابلیت های این اپراتور، نیاز به اپلیکیشنی برای دسترسی و مدیریت بهتر خدمات سیم کارت به یک نیاز ضروری تبدیل شد و رایتل با ارائه یک اپلیکیشن جامع تلاش کرد به تمامی این نیاز ها پاسخ دهد. MyRightel یا رایتل من عنوان یک اپلیکیشن جامع برای مدیریت کامل سیم کارت و خدمات رایتل مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Rightel توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. توسط این برنامه می توانید مدیریت کاملی روی مصرف اینترنت، شارژ و سایر خدمات رایتل داشته باشید و ضمن خرید انواع بسته های اینترنتی، شارژ سیم کارت را نیز به آسانی خریداری کنید. اگر سیم کارت رایتل دارید، نصب این برنامه را شدیدا توصیه می کنیم.

 

رایتل من برای اندروید چهاراپلیکیشن رایتل اول – برنامه رایتل منآموزش استفاده از برنامه رایتل من برای خرید بسته، افزایش اعتبار و... - تازه  کار

 

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه MyRightel اندروید :

  • مشاهده مانده شارژ سیم کارت و حجم بسته های اینترنتی

  • مشاهده،‌ انتخاب و خرید بسته های متنوع اینترنت و مکالمه

  • مشاهده نواحی پوشش دهی با انتخاب شهر مورد نظر

  • امکان خرید شارژ‌ عادی و شورانگیز

  • پرداخت صورت حساب میان دوره و پایان دوره (مخصوص مشترکین دائمی)

  • امکان فعال یا غیر فعال سازی سرویس های تماس‌ از دست رفته، گزارش تماس، راینواز، رومینگ بین‌الملل، کنفرانس تلفنی، انتظار مکالمه، حفظ تماس فعلی و ….

  • سرویس “دوستان و خانواده” این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا با وارد کردن ۵ شماره درون شبکه و ۲ شماره برون شبکه که بیشترین تماس تلفنی را با آن‌ها دارید، از تخفیف ویژه در تماس‌های صوتی خود بهره‌مند شوید.

  • فروشگاه های رایتل: در این قسمت فروشگاه‌ های فعال رایتل به همراه آدرس، ساعت و روزهای کاری نشان داده می‌ شود.

  • پرداخت‌ های من : فهرستی از تمامی پرداخت‌ های شما بابت خرید محصولات یا خدمات رایتل به ترتیب تقدم زمانی نمایش داده می‌ شوند.

  • ریز ارتباطات : شما مشترک هر کدام از سیم‌کارت‌ های رایتل که باشید، می‌ توانید با استفاده از این گزینه، ریز ارتباطات خود را در بازه زمانی مشخص، در قالب فایل PDF از طریق ایمیل ثبت شده در سامانه مدیریت‌ حساب/ اپلیکیشن رایتل من، دریافت نمایید.

  • ثبت مشکل: در صورت بروز هرگونه مشکل در رابطه با محصولات و خدمات رایتل، می‌توانید بدون تماس با مرکز خدمات مشتریان، نسبت به ثبت مشکل خود اقدام نمایید.

اپلیکیشن MyRightel یک برنامه عالی و جامع برای دارندگان سیم کارت های رایتل است که می تواند در مدیریت سرویس ها و خدمات این شرکت و گزارش گیری از نحوه مصرف، بسیار کاربردی و کمک کننده باشد. این برنامه با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز ۴.۱ از ۵.۰ را از کاربران گوگل پلی دریافت کند. هم اکنون می توانید نسخه اصلی، رسمی و بدون تبلیغات این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت های دیگه…

دانلود اپلیکیشن رسمی رایتل من MyRightel

 

روي مطلب كليك كنيد....
دانلود برنامه کلاب هاوس 2022 Clubhouse اندروید

 

حجم فایل ها: ۲۲ مگابایت

دانلود  رایتل من MyRightel 14.0.1 نسخه اندروید

دانلود اپلیکیشن ایرانسل من Myirancell مدیریت حساب ایرانسل

دانلود راتیل من MyRightel 14.0.1 نسخه ios

Wev

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
۰ (۰ رای)

بازدیدها: ۸۰۹

iran-filee.ir
۱ خرداد ۱۴۰۰
1845 بازدید

 برچسب ها: