فروش ویژه دستگاه مکنده صافکاری PDR


دستگاه مکنده صافکاری PDR، قابل استفاده برای مکش فرورفتگی های بدنه خودرو، جنس کفه مکنده از پلاستیک صافکاری میباشد.  مناسب برای صافکاری بدون رنگ، مناسب جابجایی کاشی و شیشه ..
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 149000 تومان

فروش ویژه دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی


دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی، قابل استفاده برای صفحه موبایل، مانیتور، تلویزیون و خودروی شما، مناسب شستشو و آبگیری ظروف و سطوح داخل آشپزخانه. بدون پرزدهی و شستشوی و ایجاد خش و لکه. هر بسته شامل 20 عدد دستمال حوله ای ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 269000 تومان

دانلود اپلیکیشن گوگل کروم Google Chrome برای اندروید

 

زمانی که صحبت از استفاده از مرورگر می شود، سرعت، امنیت و طراحی رابط کاربری، برای دسترسی راحت و سریع تر به تمام امکانات آن اهمیت زیادی می یابد. چه بسیارند مرورگر هایی که یا کند هستند یا امنیت کاربر را تامین نمی کنند و در مورد سایت های غیر مطمئن هیچ هشداری به کاربر نمی دهند.

گاهی منو های مرورگر ها به قدری پیچیده هستند، که فقط خود سازنده از آنها سر در می آورد! زمانی که قرار باشد یک مرورگر در گوشی تلفن همراه استفاده شود، اهمیت طراحی رابط کاربری آن دوچندان می شود چرا که ظبعا سایز صفحه نمایش گوشی ها کوچک تر از کامپیوتر های شخصی بوده و فضا محدود تر است.

برنامه Google Chrome مروگری ایده آل برای گوشی های اندرویدی

شرکت گوگل در طراحی مرورگر Google Chrome برای اندروید فکر تمام این دغدغه ها را کرده است. گوگل کروم اندروید برنامه ای کامل از نظر امکانات یک مرورگر برای گوشی بوده، سرعت بالایی دارد و حفظ امنیت کاربر در گشت و گذار در وب را برای خود به عنوان یک اولویت در نظر گرفته است. وقتی از کروم استفاده می کنید امکان ترجمه سایت ها با مترجم گوگل به زبان های مختلف از جمله فارسی تنها با یک بار لمس دکمه ترجمه امکان پذیر بوده و کل سایت ها در چشم به هم زدنی ترجمه می شوند.

از دیگر امکانات Google Chrome می توان به وب گردی در حالت “ناشناس”، دانلود منجیر قوی داخلی برنامه با امکان توقف و ادامه دانلود و درج آدرس در آدرس بار با استفاده از فرمان صوتی و امکان سینک یا یکپارچه سازی کلیه اطلاعات مرورگر با بقیه دستگاه هایی که روی آنها کروم نصب کرده باشید، اشاره کرد.

دانلود اپلیکیشن گوگل کروم Google Chrome برای اندرویدگوگل کروم

ویژگی های برنامه Google Chrome اندروید:

  • وب گردی سریع تر، تایپ کردن کمتر: نتایج جستجو برای هر فرد شخصی سازی می شوند، تا هر با بر اساس آنها پیشنهاد هایی برای سرچ به کاربر نمایش داده شوند به این تریتب کمتر تایپ می کنید و سریع تر نتیجه دلخواه خود را می یابید.

  • باز کردن سایت ها در حالت ناشناس: با استفاده از حالت ناشناس (Incognito ) در کروم هیچ تاریخچه ای ذخیره نمی شود. (در همین مورد بخوانید: آموزش حذف حافظه جستجو و کش مرورگر کروم در اندروید )

  • یکپارچه بودن اطلاعات مرورگر بین تمام دستگاه ها: اگر ایمیل خود را داخل برنامه وارد کنید به راحتی  به تمامی رمز های ذخیره شده، بوکمارک ها و سایر تنظیماتی که در دیگر دستگاه ها ( مثلا لپ تاپ شخصی) داشته اید، در گوشی هم دسترسی خواهید داشت.

  • دسترسی به سایت های مورد علاقه فقط با یک کلیک: سایت های خبری و رسانه های اجتماعی مورد علاقه شما در صفحه اول قرار می گیرند، تا به سرعت بتوانید به آنها دسترسی پیدا کنید. ویژگی “Tap to Search” کروم باعث می شود همزمان که صفحه دلخواه باز است به جستجوی عبارات در آن سایت بپردازید که این قابلیت برای اکثر سایت ها قابل اجراست.

  • تجربه باز کردن امن سایت ها: گوگل کروم قابلیتی دارد که در هنگام باز کردن سایت های مشکوک و ناامن و همینطور فایل های مشکوک به مخرب بودن، به شما پیغام هشداری می دهد تا از آسیب های احتمالی آنها در امان باشید.

  • امکان جستجوی صوتی: با صدای خود عبارت مورد نظر را در کروم وارد کنید تا بدون دخالت دست و البته سریع تر نتیجه مطلوب را پیدا کنید.

  • گوگل ترنسلیت داخلی و سریع: مترجم گوگل یا گوگل ترنسلیت درون مرورگر کروم به نحوی قرار گرفته که تنها با یک کلیک هر سایتی را می توان به طور کامل و به سرعت از زبانی به زبان دیگر ترجمه کرد.

  • صرفه جویی در مصرف داده: امکان Chrome’s Data Saver مروگر Google Chrome سبب می گردد تا متون، عکس ها و ویدیو ها تا 60 درصد سبک تر از حجم اصلی خود بر روی گوشی بارگیری و نمایش داده شوند. اما کیفیت کماکان حفظ شده و مزیت آن این است که مصرف داده شما به شدت کاهش می باید.

  • پیشنهادات شخصی سازی شده هوشمند: وقتی در این مرورگر زبانه جدیدی را باز می کنید، گوگل بر اساس جستجوی های قبلی تان پیشنهاداتی به شما می دهد که خروجی این الگوریتم هوشمند گوگل فقط مخصوص شماست و با بقیه متفاوت است.

دانلود اپلیکیشن گوگل کروم Google Chrome برای اندروید

تصاویر  محبط برنامه Google Chrome اندروید:

دانلود مرورگر Google Chrome برای اندروید ورژن 91.0.4472.77 ( بروز رسانی ۵ خرداد ۱۴۰۰)

دانلود Google Chrome نسخه v81.0.4044.138 برای ARM64

دانلود Google Chrome نسخه v81.0.4044.111 برای ARM

دانلود Google Chrome نسخه v81.0.4044.138 برای X86

برخی از ویژگی های Google Chrome Browser

 همگام سازی در تمامی دستگاه ها

– دسترسی یکپارچه به تب های باز و بوک مارک ها از لپ تاپ، گوشی یا تبلت

– سرعت بسیار بالا در بارگذاری صفحات وب

روي مطلب كليك كنيد....
آموزش حذف هیستوری گوگل اسیستنت : تاریخچه دستیار گوگل را پاک کنید!

– کاهش استفاده از داده های تلفن همراه تا 50٪

– جستجوی صوتی

– مشاهده و مطالعه صفحات اینترنتی به هر زبانی

– ستفاده از حالت ناشناس برای مرور ضفحات

– محیط ساده و زیبا با بالاترین امنیت

– امکان اتصال مستقیم به جیمیل و تهیه نسخه پشتیبان

– قابلیت ترجمه متون و صفحات وب به زبان های مختلف

نام Google Chrome Browser
ورژن 91.0.4472.77
آخرین بروزرسانی ۵ خرداد ۱۴۰۰
نسخه اندروید مورد نیاز 5.0
نیاز به روت ندارد
نیاز به دیتا ندارد

حجم فایل ها: 44 مگابایت

دانلود فایل اصلی نصب

دانلود نرم افزار گوشی

حجم فایل ها: 210 مگابایت

دانلود نرم افزار گوشی

حجم فایل ها: 135 مگابایت

دانلود نسخه مخصوص x86 اندروید 7.0

 حجم فایل ها: 130 مگابایت

دانلود نسخه مخصوص x86 اندروید 5.0

حجم فایل ها: 100 مگابایت

دانلود برای اندروید 5.0 و بالاتر

دانلود اپلیکیشن گوگل کروم Google Chrome برای اندروید

حجم فایل ها: 102 مگابایت

دانلود نسخه مخصوص Arm اندروید 7.0

حجم فایل ها: 23 مگابایت

دانلود نسخه مخصوص Arm64 برای اندروید 10

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
( رای)

بازدیدها: 344

  • بخش آموزش ها نرم افزار ها و بازی ها

  • خواهشمند است قبل از سفارش، به مشخصات و دستورالعمل طراحی در انتهای همین صفحه دقت فرمایید. جهت راهنمای کاربران گرامی، “راهنمای سفارش آنلاین” در منوی راهنما در بالای همین صفحه قرار داده شده است.

    فروش ویژه مینی خردکن شارژی 3 تیغه


    مینی خردکن شارژی 3 تیغه  برای خرد و میکس کردن سبزیجات، گوشت، سیر و ...  دارای 3 تیغه استیل ضدزنگ.  ظرفیت مخزن 250 ML ...
    »  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت: 299000 تومان

    ثبت دیدگاه

      • مدل فایل رام و سه حرف بعد از مدل در بیلدنامبر باید مطابق دستگاه شما باشد. اطلاعات مدل و بیلدنامبر را با شماره گیری کد #1234#* یا از تنظیمات > درباره ببنیید (اطلاعات بیشتر برای انتخاب رام سامسونگ)
      • رام های 4 فایل فقط برای موارد خاص تعمیراتی کاربرد دارد. (کاربران عادی از آنها برای آپدیت اندروید استفاده نکنند.)
      • در رام های چند فایله که دو فایل CSC وجود دارد، HOME_CSC اطلاعات دستگاه را پاک نمیکند ولی CSC اطلاعات شما را کامل حذف میکند. (ترجیحا CSC را انتخاب کنید.)
      • رام رسمی سامسونگ G390F را فقط با برنامه Odin و آموزش دکمه زیر فلش کنید.
      • ثبت دیدگاه کاربران
      • یدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا
    WeCreativez WhatsApp Support
    پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته ایران فایل مرجع فایل رام های رسمی
    ?سلام به فروشگاه ایران فایل خوش آمدی کاربر گرامی
    رفتن به نوار ابزار