فروش ویژه مینی دوربین فیلم برداری A9


مینی دوربین فیلم برداری A9، نرم افزار رایگان و کارآمد در آیفون / اندروید / آی پد / لپ تاپ. شارژ به وسیله پاوربانک و یا اتصال مستقیم به برق. دقت صفحه نمایش  1080 × 1920 پیکسل - Full HD  ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 449000 تومان

فروش ویژه دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی


دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی، قابل استفاده برای صفحه موبایل، مانیتور، تلویزیون و خودروی شما، مناسب شستشو و آبگیری ظروف و سطوح داخل آشپزخانه. بدون پرزدهی و شستشوی و ایجاد خش و لکه. هر بسته شامل 20 عدد دستمال حوله ای ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 269000 تومان

دانلود اینستاگرام نسخه های کامل اندروید Instagram

شاید تا یک دهه قبل کمتر کسی فکر می کرد یک برنامه موبایل بتواند کل دنیا را طوری فرا بگیرد که کاربران فعال آن از مرز یک میلیارد نفر عبور کنند. این روزها با دانلود اینستاگرام و ثبت نام در اینستاگرام ، در چشم به هم زدنی، وارد دنیای بی انتهای این رسانه جهانی می شوید. اینستاگرام فلسفه ساده ای دارد: تصویر یا فیلمی که برای شما جالب است را برای بقیه به اشتراک بگذارید تا همه از آن استفاده کنند.
دانلود اینستاگرام نسخه های کامل اندروید Instagram
Instagram
رشد دانلود اینستاگرام بین فارسی زبانان
تعداد دانلود اینستاگرام در ایران از ۲۴ میلیون نصب منحصر به فرد فراتر رفته و این یعنی از هر ۳ یا ۴ ایرانی یک نفر حتما اینستاگرام دارد. هر چقدر که مخاطبان این رسانه بیشتر می شوند، نیازها و مطالبات آنها نیز به همان نسبت گسترش می یابد. به طور مثال عده ای صرفا جهت گذران وقت و سرگرمی کاربر اینستاگرام هستند و عده دیگری تجارت و کسب و کار خود را بر پایه این رسانه فراگیر بنا کرده اند.
علت فراگیر شدن اینستاگرام چیست؟
رسانه اینستاگرام فرصتی ایجاد کرده تا همه افراد بدون محدودیت های رایج، بتوانند عقاید و سلایق خود را در قالب فیلم و عکس به اشتراک بگذارند، از سویی میل به پذیرفته شدن و مورد تایید قرار گرفتن امری ذاتی در وجود بشر است که بیشتر او را ترغیب می کند تا در این رسانه بخواهد خودی نشان دهد.
آیا با دانلود اینستاگرام فارسی همان اینستاگرام اصلی را دریافت کرده ایم؟
خیر، برنامه ای که به عنوان اینستاگرام فارسی در سایت های مختلف مشاهده می کنید در اصل پوسته ای فارسی شده از اینستاگرام اصلی است و خود فیسبوک به عنوان مالک این شبکه اجتماعی، هیچ نسخه فارسی از آن به صورت رسمی منتشر نکرده است.
آیا پوسته های غیر رسمی اینستاگرام مثل اینستاگرام پلاس قابل اعتماد هستند؟
برنامه هایی مثل اینستاگرام پلاس ، اینستاگرام فارسی و… هیچ کدام نسخه های رسمی این اپلیکیشن نیستند بنابراین وقتی شما از یک واسطه برای ورود به اینستاگرام خود استفاده می کنید این ریسک را نیز پذیرفته اید که در صورت تمایل سازندگان برنامه هایی مثل اینستاگرام پلاس یا اینستاگرام فارسی به اطلاعات شخصی شما دسترسی داشته باشند.
پس در یک جمله می توان گفت خیر این برنامه ها قابل اعتماد نیستند و بهتر است سعی کنید نسخه رسمی اینستاگرام را فقط روی اندروید نصب کنید.

دانلود اینستاگرام کامپیوتر چگونه است؟

اینستاگرام نسخه رسمی کامپیوتر دارد اما یک مشکل بزرگ دارد اولا مجبور هستید از ویندوز ۱۰ استفاده کنید ثانیا اگر کاربر ویندوز ۱۰ نیز باشید باز مجبور هستید از مانیتور لمسی استفاده کنید وگرنه امکانات برنامه به طور کامل در اختیار شما قرار نمی گیرد (از جمله بدیهی ترین امکان اینستاگرام یعنی پست گذاشتن در مانیتورهای غیر لمسی فعال است! ).
این نسخه اینستاگرام برای کامپیوتر، ایراد و باگ های زیادی دارد و گاه و بی گاه بی دلیل از برنامه خارج می شود. با این اوصاف سوال اینجاست راه حل جایگزین برنامه رسمی اینستاگرام برای کامپیوتر چیست؟ برای پاسخ به این سوال کافیست مطلب آموزش عکس گذاشتن در اینستاگرام در کامپیوتر + معرفی نرم افزار را مطالعه کنید و از برنامه های شخص ثالثی مثل Grids استفاده نمایید.

دانلود اینستاگرام نسخه های کامل اندروید Instagram

دانلود اینستاگرام نسخه های کامل اندروید Instagram
Instagram

دیلیت اکانت اینستاگرام به طورت موقت و دائمی چگونه انجام می شود؟

اگر بعد از عضویت در اینستاگرام به هر دلیلی قصد داشتید تا حذف اکانت اینستاگرام اندروید خود را انجام دهید. این برنامه دو روش موقت و دائمی برای این کار تعریف کرده است.
شما می توانید برای یک مدت کوتاه با دی اکتیو کردن اینستاگرام آن را نمایش عموم مخفی کنید یا این که با حذف کامل اکانت اینستاگرام آن را صحنه روزگار به کل محو کنید. می پرسید چگونه؟ کافیست آموزش دیلیت اکانت اینستاگرام  را تماشا کنید تا در چند ثانیه حذف اکانت اینستا را خودتان انجام دهید.
در اینستاگرام چطور پست فیلم و عکس ارسال کنیم؟
وقتی عضو این شبکه اجتماعی عظیم می شوید اول از همه دوست دارید شما هم به ارسال پست بپردازید. اما عجله نکنید ابتدا باید یک پیج برای خود درست کنید که برای این کار به یک ایمیل نیاز دارید. اگر ایمیل ندارید اشکالی ندارد با شماره موبایل خود هم می توانید وارد اینستاگرام شوید.
اینستاگرام را باز کنید و گزینه Sign Up را انتخاب نمایید. یک نام کاربری برای خود برگزینید (این نام می تواند شامل حروف، اعداد، نقطه یا آندرلاین باشد). شماره موبایل خود را بزنید تا اکانت شما ساخته شود.
وقتی پیج خود را ساختید می توانید برای خود عکس پروفایل قرار دهید، قسمت بیوگرافی را پر کرده و راه های ارتباط و تماس با خود را در صورت تمایل تکمیل نمایید. وقتی پیج شما ساخته شد، حالا با زدن دکمه + پایین وسط صفحه می توانید عکس و فیلم برای اینستاگرام خود ارسال کنید و در قسمت کپشن برای آن توضیح دلخواهی قرار دهید.
اینستاگرام برای اندروید 2

 

روي مطلب كليك كنيد....
دانلود اینستاگرام پلاس نسخه Instagram plus 1.71

Instagram

دانلود اینستاگرام نسخه های کامل اندروید Instagram

IGTV چیست؟ چطور از آن استفاده کنیم؟

IGTV را می توان به نوعی شبیه به یوتیوب دانست، همانطور که در یوتیوب، ویدیوهای نسبتا طولانی می توانید ببینید در IGTV هم این امکان به شکل مشابهی وجود دارد. در واقع IGTV بخشی مجزا برای پیج های اینستاگرام است که ویدیوهای طولانی را آنجا به اشتراک می گذارند. چرا که در خود پیج، ویدیوهای کوتاه تری را می توانید ارسال کنید.
استوری اینستاگرام چیست؟ چطور استوری بفرستیم؟
استوری اول توسط اسنپ چت به کار گرفته شد، سپس خیلی زود اینستاگرام هم به تبعیت از آن، این قابلیت را اضافه کرد. استوری می تواند روزمرگی های عادی و یا خاص ما باشد که دوست داریم در لحظه با مخاطبان خود به اشتراک بگذاریم. استوری به صورت موقت و حداکثر ۲۴ ساعت ماندگاری دارد و اگر آن را به صورت ثابت بالای پیج خود سنجاق نکنیم، خود به خود پاک می شود.

چگونه استوری، عکس و فیلم از اینستاگرام دانلود کنیم؟

اینستاگرام به صورت پیش فرض اجازه دانلود هیچ کدام از عکس ها، فیلم ها یا استوری ها را به شما نمی دهد اما نگران نباشید راه حل های مختلفی برای دانلود از اینستاگرام وجود دارد که از برنامه های جانبی گرفته تا سایت های مخصوص این کار را شامل می شود.

 

 

دانلود اینستاگرام نسخه های کامل اندروید Instagram
Instagram

دانلود اینستاگرام نسخه های کامل اندروید Instagram

دانلود اینستاگرام ورژن قدیمی چه فرقی با دانلود نسخه های جدید دارد؟

اگر اینستاگرام نسخه قدیمی را دریافت کنید امکانات جدیدی که بعدا به آن اضافه شده است را نمی توانید استفاده کنید. اما مزیت آن این است که در گوشی هایی که سیستم عامل قدیمی دارند بهتر اجرا می شوند.
به طور مثال استوری و IGTV از ابتدا در اینستاگرام وجود نداشته اند پس اگر نسخه قدیمی اینستاگرام را دانلود کنید از استوری و IGTV هم خبری نیست.
اینستاگرام لایت چیست؟
اینستاگرام لایت نسخه سبک تر اینستاگرام است که رسما توسط خود سازنده رسمی برنامه ساخته شده است. این برنامه برای گوشی هایی مناسب است که یا قدیمی هستند یا از نظر سخت افزاری اوضاع شان تعریفی ندارد.
البته که اگر قصد صرفه جویی در فضا و استفاده از منابع سخت افزاری گوشی را داشته باشید نسخه لایت اینستاگرام را روی گوشی های پرچمدار هم می توانید نصب کنید. اما باید بدانید که این نسخه همه امکانات نسخه کامل را ندارد و از جنبه های مختلف در آن دچار محدودیت می شوید.
دایرکت اینستاگرام چیست؟ برنامه Threads چه کاربردی دارد؟
دایرکت اینستاگرام همان بخش چت این شبکه اجتماعی است که اینستاگرام برنامه ای مجزا فقط برای چت کردن از طریق اکانت اینستاگرام هم به تازگی منتشر کرده که Threads نام دارد. بنابراین اگر می خواهید با کسی در اینستاگرام چت کنید یا در خود برنامه از طریق دایرکت که آیکون شبیه به موشک کاغذی دارد به او پیام دهید یا اینکه با برنامه Threads این کار را انجام دهید.
اینستاگرام برای اندروید 1
Instagram
هک اینستاگرام چطور انجام می شود؟
در اینستاگرام هم مثل همه سایت ها و برنامه های دیگری که در آنها ثبت نام می کنیم، حفظ امنیت و حریم خصوصی اهمیت بالایی دارد. به ویژه که بسیاری افراد علاقه مند هستند تصاویر و فیلم های شخصی شان را در این رسانه بزرگ به اشتراک بگذارند اهمیت این موضوع دوچندان می شود.
هر جا بحث حریم خصوصی مطرح باشد هکر ها هم حضور دارند. سوال اینجاست چطور می شود یک پیج را هک کرد؟ در پاسخ باید بگوییم روش های مختلفی برای این کار وجود دارد. یکی از ساده ترین روش ها آزمون و خطای رمز های ساده به وسیله نرم افزارهای هک می باشد.
نرم افزارهای هک، به صورت خودکار ساده ترین و پرتکرارترین رمز ها را در پیج قربانی امتحان می کنند سپس همینطور جلو می روند و رمزهای ساده را تست می کنند تا بتوانند به آن نفوذ کنند. به طور مثال اگر از رمز مضحکی مثل ۱۲۳۴۵۶ استفاده کرده باشید عین آب خوردن پیج شما ممکن است هک شود و در اختیار افراد سودجو قرار گیرد.
از راه های دیگر هک پیج اینستاگرام می توان به هک کردن ایمیل شخص یا دسترسی مخفیانه به گوشی فرد مورد نظر برای این کار اشاره کرد. به طور مثال اگر رمز پیج اینستاگرام شما قوی و پیچیده باشد اما رمز ایمیلی که داخل آن تعریف کرده اید ضعیف باشد. فرد مهاجم با هک کردن ایمیل شما به راحتی می تواند پیج شما را تصاحب کند.
در اینستاگرام چه کنیم تا هک نشویم؟
برخی از روش های مرسوم هک پیج اینستاگرام را به شما توضیح دادیم، حالا برای این که هک نشویم بهتر است کارهای زیر را انجام دهیم:
  • رمز عبور ساده برای پیج خود نگذارید: یک رمز عبور پیچیده قرار دهید که شامل اعداد، حروف کوچک، حروف بزرگ و بقیه کاراکتر ها باشد و دست کم ۸ کاراکتر داشته باشد.
  • رمز عبور ساده برای ایمیل متصل به پیج خود نگذارید: به شکل مشابه رمز عبور ایمیل خود را ایمن سازی کنید و هر جایی با هر گوشی یا کامپیوتری به ایمیل خود وارد نشوید. برای اطمینان بیشتر، تاییدیه مرحله دوم رمز ایمیل خود را هم فعال کنید.
  • رمز عبور خود را به دیگران نگویید: وقتی به جز خواجه حافظه شیراز، همه رمز پیج شما را بلد هستند انتظار نداشته باشید که هیچ کدام خواسته یا ناخواسته موجب به خطر افتادن امنیت پیج تان نشوند.
  • از منابع غیر مطمئن برنامه روی گوشی نصب نکنید: برخی برنامه های جاسوسی هستند که کارشان فرستادن مخفیانه اطلاعات گوشی، از جمله نام های کاربری و رمز های عبور قربانی برای هکر می باشد. این برنامه ها غالبا در سایت های متفرقه و با عناوینی دهان پر کن برای دانلود قرار داده می شوند تا ظاهر موجهی داشته باشند و به آنها اعتماد کنید. اگر برنامه ای می خواهید نصب کنید که از منبع آن مطمئن نیستید حتما مجوزهایی که از شما درخواست می کند را بررسی کنید به طور مثال یک برنامه ماشین حساب دلیلی ندارد به پیامک های شما دسترسی داشته باشد!
  • تایید دو مرحله ای اینستاگرام را فعال کنید: تایید دو مرحله ای یا Tow Step Verification قابلیتی است که در بسیاری از برنامه ها از جمله اینستاگرام وجود دارد. با فعال کردن آن هر بار که بخواهید به حساب کاربری اینستاگرام خود وارد شوید یک پیامک تایید برای شما ارسال می شود تا مطمئن شوید کسی غیر از خودتان وارد پیج شما نمی شود.
  • رمز عبور خود را به صورت دوره ای عوض کنید: هر چقدر هم که رمز قوی برای پیج خود قرار داده باشید اگر به هر دلیلی به خاطر بی احتیاطی و رعایت نکردن موارد امنیتی که درباره آن صحبت کردیم، رمزتان لو برود، دیگر کار از کار گذشته است و باید با پیج خود وداع کنید. پس هر چند وقت یک بار بهتر است پسورد اینستاگرام خود را عوض کنید تا خیال تان از امنیت پیج راحت شود.
  • به کسانی که مدعی هستند امنیت پیج اینستاگرام را تامین می کنند، اعتماد نکنید: اگر دیده اید در برخی پیج ها نوشته شده امنیت این صفحه توسط فلان شخص تامین می شود بدانید و آگاه باشید که این کار خودش بزرگترین ریسک است! وقتی شما اطلاعات ورود به اکانت خود را خودتان دو دستی به کسی می دهید تا از پیج، برای تان محافظت کند معنی اش این است که خودتان راه را برای هک پیج باز گذاشته اید و شخص مورد نظر در صورتی که فردی سوء استفاده گر باشد، هر طور که بخواهد بعدا با شما رفتار خواهد کرد.
بکاپ گیری و بازگردانی نسخه پشتیبان اینستاگرام چگونه است؟
شما می توانید به راحتی طبق آموزش نحوه بکاپ و بازیابی اطلاعات اینستاگرام در ۲ روش ، این کار را انجام دهید. ذکر این که ضروری است که اینستاگرام در حال حاضر در کمال تعجب فقط اجازه پشتیبان گیری از کل محتوای پیج را به شما می دهد تا همه پست ها، دایرکت ها و هر آنچه مربوط به صفحه اینستاگرام شماست را بتوانید دانلود کنید.
اما برعکس این عمل امکان پذیر نیست یعنی شما نمی توانید فایل بکاپ به یک پیج اینستاگرام بدهید و انتظار داشته باشید خود به خود کل محتوای پیج بازیابی شود و فقط به صورت آفلاین از فایل بکاپ دانلود شده می توانید نگه داری کنید.

تصاویر: 

دانلود اینستاگرام برای اندروید Instagram 174.0.0.0.7

تغییرات نسخه ۱۸۷.۰.۰.۰.۳۱

  • اضافه شدن حالت شب(با فعال کردن حالت شب در گوشی خود، اینستاگرام به حالت شب تبدیل می شود!) – این قابلیت در اندروید ۹ وبالاتر گوشی های سامسونگ موجود است!
  • اضافه شدن ویژگی های جدید
  • بهینه سازی و رفع مشکلات مختلف

دانلود اینستاگرام برای اندروید Instagram 174.0.0.0.7

 

روي مطلب كليك كنيد....
دانلود کامل نسخه های قدیمی اینستاگرام instagram اندروید

اطلاعات اپلیکیشن

نام Instagram
ورژن ۱۸۷.۰.۰.۰.۳۱
آخرین بروزرسانی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
نسخه اندروید مورد نیاز ۴.۱
نیاز به روت ندارد
نیاز به دیتا ندارد
  • پیام صوتی: در هر پیامی می توانید با نگه داشتن آیکون میکروفون، Voice ضبط کنید و با رها کردن آن، پیام صوتی را را شخص مقابل ارسال کنید.

دانلود اینستاگرام برای اندروید 

 

حجم فایل ها: ۴۲ مگابایت

دانلود فایل رسمی مخصوص دستگاههای Arm

دانلود نرم افزار گوشی

حجم فایل ها: ۴۸ مگابایت

دانلود نرم افزار گوشی

حجم فایل ها: ۳۹ مگابایت

دانلود نسخه ی بتا مخصوص دستگاههای Arm64

دانلود نرم افزار گوشی

 حجم فایل ها: ۴۸ مگابایت

دانلود نسخه ی آلفا Arm

دانلود نرم افزار گوشی

حجم فایل ها: ۲۵ مگابایت

دانلود برنامه OGInsta

دانلود نرم افزار گوشی

حجم فایل ها: ۴۱ مگابایت

دانلود نسخه رسمی مخصوص دستگاههای Arm64

دانلود نرم افزار گوشی

حجم فایل ها: ۴۰ مگابایت

دانلود نسخه ی بتا مخصوص دستگاههای Arm

دانلود نرم افزار گوشی

حجم فایل ها: ۳۵ مگابایت

دانلود نسخه ی بتا مخصوص دستگاههای X86

دانلود نرم افزار گوشی

حجم فایل ها: ۴۷ مگابایت

دانلود نسخه ی آلفا Arm64 اندروید ۶.۰

دانلود نرم افزار گوشی

حجم فایل ها: ۲۵ مگابایت

دانلود برنامه اینستاگرام پلاس

دانلود نرم افزار گوشی

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
5 (1 رای)

بازدیدها: 8300

  • نرم افزار ها و بازی ها بخش آموزش ها
  • آواتار Iran-Filee.ir

    خواهشمند است قبل از سفارش، به مشخصات و دستورالعمل طراحی در انتهای همین صفحه دقت فرمایید. جهت راهنمای کاربران گرامی، “راهنمای سفارش آنلاین” در منوی راهنما در بالای همین صفحه قرار داده شده است.

    فروش ویژه مینی خردکن شارژی 3 تیغه


    مینی خردکن شارژی 3 تیغه  برای خرد و میکس کردن سبزیجات، گوشت، سیر و ...  دارای 3 تیغه استیل ضدزنگ.  ظرفیت مخزن 250 ML ...
    »  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت: 299000 تومان

    ثبت دیدگاه

      • مدل فایل رام و سه حرف بعد از مدل در بیلدنامبر باید مطابق دستگاه شما باشد. اطلاعات مدل و بیلدنامبر را با شماره گیری کد #1234#* یا از تنظیمات > درباره ببنیید (اطلاعات بیشتر برای انتخاب رام سامسونگ)
      • رام های 4 فایل فقط برای موارد خاص تعمیراتی کاربرد دارد. (کاربران عادی از آنها برای آپدیت اندروید استفاده نکنند.)
      • در رام های چند فایله که دو فایل CSC وجود دارد، HOME_CSC اطلاعات دستگاه را پاک نمیکند ولی CSC اطلاعات شما را کامل حذف میکند. (ترجیحا CSC را انتخاب کنید.)
      • رام رسمی سامسونگ G390F را فقط با برنامه Odin و آموزش دکمه زیر فلش کنید.
      • ثبت دیدگاه کاربران
      • یدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا
    WeCreativez WhatsApp Support
    پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته ایران فایل مرجع فایل رام های رسمی
    ?سلام به فروشگاه ایران فایل خوش آمدی کاربر گرامی
    رفتن به نوار ابزار