فروش ویژه دستگاه مکنده صافکاری PDR


دستگاه مکنده صافکاری PDR، قابل استفاده برای مکش فرورفتگی های بدنه خودرو، جنس کفه مکنده از پلاستیک صافکاری میباشد.  مناسب برای صافکاری بدون رنگ، مناسب جابجایی کاشی و شیشه ..
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 149000 تومان

فروش ویژه دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی


دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی، قابل استفاده برای صفحه موبایل، مانیتور، تلویزیون و خودروی شما، مناسب شستشو و آبگیری ظروف و سطوح داخل آشپزخانه. بدون پرزدهی و شستشوی و ایجاد خش و لکه. هر بسته شامل 20 عدد دستمال حوله ای ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 269000 تومان

دانلود تلگرام Telegram 5.15.0 اندروید : نسخه اصلی

دانلود تلگرام Telegram 5.15.0 اندروید : نسخه اصلی محبوب ترین پیامرسان ایرانی ها

بعد از دوره یاهو مسنجر، وی چت و وایبر، یک پیامرسان به سرعت در ایران رشد کرد و توانست به اولین انتخاب اکثر کاربران ایرانی برای چت و تبادل فایل تبدیل شود. این پیامرسان روسی تلگرام بود که با سرعت روز افزونی کل جامعه مجازی ایران را قبضه کرد و همه جا حضور پیدا کرد.

دانلود تلگرام اندروید
Telegram

Telegram : تلگرام،پیامرسانی که تمام نیازهای شما را برآورده می کند

برنامه تلگرام از همان ابتدای معروف شدنش با سرعت مناسبی به گسترش امکانات خود پرداخت و هر بار در بروز رسانی های ارائه شده توسط تیم روسی سازنده ویژگی های جالب و جدیدی را مشاهده می کردیم که نیازی را برطرف می کردند که کمتر شاید به آن توجه می شده است.

از ارسال فایل تا تماس صوتی

از ویژگی های مثبت این پیامرسان سرورهای قدرتمند آن هستند که امکان مکالمه صوتی کاربران را فراهم می کنند و در کنار این شما می توانید برای دیگران فایل های خود را بدون دغدغه این که فایل سبکی باشد یا سنگین تا حجم 1.5 گیگابایت ارسال کنید چرا که سرورهای تلگرام ظرفیت پشتیبانی از فایل شما را دارند.

گروه ها و کانال های دسته جمعی

چه جمعی دوستانه باشید، چه گروهی از همکاران، گروه های تلگرام فرصتی برای گفتگوی همزمان شما را فراهم کرده اند تا در فضایی مشترک بتوانید به تبادل اطلاعات بپردازید. در عین حال اگر مخاطبینی دارید که می خواهید اخبار و اطلاعات خاصی را در اختیارشان بگذارید و فقط این شما باشید که پیام قرار می دهید، کانال های تلگرام راه حل این موضوع هستند.

بخش Saved Message یا پیام های ذخیره شده

گاهی می خواهیم تصویر، متن، لینک یا ویدیویی را برای خود نگه داری کنیم یا این که آن را از طریق Telegram از یک دستگاه خود به دستگاه دیگر منتقل کنیم. بخش Saved Message تلگرام این مزیت را فراهم می کند تا بتوانیم هر آنچه مخصوص خودمان است را درون آن نگه داری کنیم و به وقت ضرورت از آنها استفاده نماییم.

جستجوی کاربران و پیام ها

اگر بخواهید بین انبوه مخاطبان گوشی به شخص خاصی پیام بدهید، در حالت عادی شاید پیدا کردن آن مخاطب کار سختی باشد. همچنین در یک گروه یا کانال تلگرامی یافتن مطالب مربوط به یک موضوع خاص در میان سیل مطالب موجود کار دشواری است.

جستجوی کاربران به راحتی در کادر بالای صفحه تلگرام فراهم شده و شما خیلی سریع می توانید به هر کس که می خواهید پیام دهید. همچنین جستجوی کلمه در گروه ها و کانال ها بهبود مناسبی پیدا کرده، به ویژه اگر با هشتگ کلمه مورد نظر قبلا مشخص شده باشد به سرعت می توانید به آن دسترسی پیدا کنید وگرنه باز هم سرچ این پیامرسان تا حد قابل قبولی خوب عمل می کند.

تنظیمات دانلود خودکار فایل

یکی از تنظیمات کاربردی تلگرام این است که شما می توانید از بخش Settings برنامه تعیین کنید که کدام نوع فایل مثلا عکس یا فیلم از چه حجمی به بالا را به طور خودکار بعد از ورود به چت، گروه یا کانال شروع به دانلود کند و کدام یک این طور نباشد. این کار به ویژه برای نسخه موبایل برنامه، امکان مثبتی در جهت مدیریت مصرف داده است تا ناخواسته حجم عظیمی از فایل ها که شاید اصلا لازم شان هم نداشته باشید را بی دلیل و اتوماتیک دریافت نکنید.

تنوع نسخه ها برای سیستم عامل های مختلف و یکپارچگی همه آنها

تلگرام به جز نسخه موبایل برای دو سیستم عامل مطرح دنیا یعنی اندروید و iOS ، نسخه کامپیوتر بسیار قدرتمندی دارد که به جرات می شود گفت قوی ترین نسخه کامپیوتر تمام پیامرسان های دنیاست. نکته مثبت نسخه های مختلف این برنامه این است که به یکدیگر وابستگی ندارند و شما می توانید به طور همزمان روی چندین دستگاه با سیستم عامل های مختلف به حساب کاربری خود در تلگرام لاگین کنید.

Telegram مثل پیامرسان واتس اپ نیست که برای اتصال به نسخه کامپیوتر سرشار از محدودیتش، مجبور باشید حتما گوشی را نزدیک سیستم خود قرار دهید یا این که اگر در یک دستگاه در تلگرام لاگین کردید مثل واتس اپ از دستگاه دیگر به بیرون پرتاب نمی شوید!

چت خصوصی و شکلک های زنده

به جز چت عادی در Telegram روش دیگری برای چت کردن وجود دارد که Secret Chat نام دارد. در این حالت، محتوای چت شما می تواند بعد از انجام، به طور کامل نابود شود یا این که تنظیم کنید بعد از مدت زمان مشخصی خود به خود از بین برود.

شکلک های زنده قابلیت جالب بعدی این پیامرسان هستند که مدل های مختلفی دارند و به گفتگوی شما با دیگران حال و هوای متفاوتی می بخشند. این نوع از شکلک ها از بخش استیکر قابل دسترسی هستند.

ربات های تلگرامی از بازی تا تبدیل لینک

دانلود تلگرام Telegram 5.15.0 اندروید : نسخه اصلی

ربات های تلگرامی به تدریج جای خود را بین کاربران باز کردند این ربات ها که توسط خود کاربران قابلیت توسعه دارند برای مصارف مختلفی قابلیت استفاده پیدا کرده اند از بازی های تلگرامی که شکل های مختلف دارند بگیرید تا ربات هایی که کارشان تبدیل کردن لینک و مواردی از این دست می باشد.

ارسال پیام زمان بندی شده

برای مواقعی که به پیامرسان خود دسترسی ندارید به طور مثال خواب هستید یا مشغول کار، تلگرام قابلیتی دارد که می توانید تنظیم کنید در تاریخ مشخص و در ساعت به خصوصی پیامی که از قبل مشخص می کنید خود به خود ارسال شود و دیگر نیازی به آنلاین شدن شما هم نباشد.

دسترسی یکجا به گالری عکس، ویدیو، لینک و فایل های صوتی

وقتی عضو یک گروه پرمخاطب هستید و فقط می خواهید فایل های خاصی از آن را ببینید یا دانود کنید و حوصله بالا رفتن در میان انبوه پیام ها را ندارید می توانید از بخش گالری تلگرام استفاده کنید. وقتی روی نام گروه یا کانال مورد نظر کلیک می کنید گالری کامل آن گروه بر حسب نوع فایل نمایش داده می شود که به تفکیک می توانید همه آنها را یکجا کنار هم مشاهده کنید.

بخش آرشیو

هر چت، گروه یا کانالی که نمی خواهید به آنها توجه زیادی کنید اما حذف شان هم نمی خواهید بکنید را می توانید با یک حرکت ساده و سوایپ کردن به آرشیو بفرستید تا بعدا هر موقع خواستید بخش آرشیو را باز کرده و به سراغ شان بروید.

چسبناک کردن چت ها بالای صفحه

تلگرام قابلیت ثابت کردن چت ها را دارد که شما می توانید حداکثر 5 چت پرکاربرد خود را به ترتیب دلخواه بالای صفحه سنجاق کنید تا همیشه و به سرعت به آنها دسترسی پیدا کنید.

اضافه کردن بیش از یک حساب کاربری

اگر چند سیمکارت دارید و روی هر کدام حساب Telegram جداگانه ای ایجاد کرده اید. با ویژگی جدید تلگرام می توانید خیلی زود بین اکانت های خود در یک دستگاه ثابت، جا به جا شوید.

امکان خروجی گرفتن از تاریخچه چت در تلگرام

اگر می خواهید گفتگوی خود با شخص خاصی را برای خود جداگانه نگه داری کنید شما می توانید با ویژگی Export Chat History به همراه فایل های رد و بدل شده بر حسب نوع فایل یا بدون آنها این کار را انجام دهید و با فرمت html از برنامه خروجی دریافت کنید.

ویژگی های نسخه جدید تلگرام اندروید :

  • انتقال سریع تر به حالت شب فقط با یک کلیک

  • تاریک شدن پس زمینه نقشه، موقع به اشتراک گذاری لوکیشن برای زمانی که از حالت شب استفاده می کنید.

  • اضافه شدن انیمیشن های جدید به پروفایل کاربران

  • امکان انتخاب بخشی از یک پیام (دیگر مجبور نیستید کل یک پیام را به اجبار کپی کنید)

  • امکان به اشتراک گذاری یک عکس یا فایل از برنامه های دیگر به طور همزمان به چندین مخاطب

  • تغییر حالت کامل پیام های بخش آرشیو به حالت خوانده شده

  • امکان انتخاب کیفیت ویدیو موقع ارسال آنها

  • راحت تر شدن ویژگی ارسال مخاطب

  • ارسال پیام زمان بندی شده، هر موقع که مخاطب مورد نظر آنلاین باشد به شرط این که شما امکان دیدن وضعیت آنلاین بودن او را داشته باشید.

  • انتخاب رنگ و طرح برای پس زمینه چت ها با تعداد و تنوع بالاتر

دانلود تلگرام Telegram 5.15.0 اندروید : نسخه اصلی

تصاویر:

دانلود تلگرام اندروید (بروز رسانی 26 بهمن 98) :

دانلود نسخه v5.15.0 برای ARM

دانلود نسخه v5.15.0 برای ARM64

دانلود نسخه v5.15.0 برای X86-64

دانلود نسخه ویندوز تلگرام

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
1.5 (2 رای)

بازدیدها: 2870

روي مطلب كليك كنيد....
مشخصات گوشی هوشمند Meizu 15
  • بخش آموزش ها مقاله ها

  • خواهشمند است قبل از سفارش، به مشخصات و دستورالعمل طراحی در انتهای همین صفحه دقت فرمایید. جهت راهنمای کاربران گرامی، “راهنمای سفارش آنلاین” در منوی راهنما در بالای همین صفحه قرار داده شده است.

    فروش ویژه مینی خردکن شارژی 3 تیغه


    مینی خردکن شارژی 3 تیغه  برای خرد و میکس کردن سبزیجات، گوشت، سیر و ...  دارای 3 تیغه استیل ضدزنگ.  ظرفیت مخزن 250 ML ...
    »  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت: 299000 تومان

    ثبت دیدگاه

      • مدل فایل رام و سه حرف بعد از مدل در بیلدنامبر باید مطابق دستگاه شما باشد. اطلاعات مدل و بیلدنامبر را با شماره گیری کد #1234#* یا از تنظیمات > درباره ببنیید (اطلاعات بیشتر برای انتخاب رام سامسونگ)
      • رام های 4 فایل فقط برای موارد خاص تعمیراتی کاربرد دارد. (کاربران عادی از آنها برای آپدیت اندروید استفاده نکنند.)
      • در رام های چند فایله که دو فایل CSC وجود دارد، HOME_CSC اطلاعات دستگاه را پاک نمیکند ولی CSC اطلاعات شما را کامل حذف میکند. (ترجیحا CSC را انتخاب کنید.)
      • رام رسمی سامسونگ G390F را فقط با برنامه Odin و آموزش دکمه زیر فلش کنید.
      • ثبت دیدگاه کاربران
      • یدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا
    WeCreativez WhatsApp Support
    پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته ایران فایل مرجع فایل رام های رسمی
    ?سلام به فروشگاه ایران فایل خوش آمدی کاربر گرامی
    رفتن به نوار ابزار