فروش ویژه دستگاه مکنده صافکاری PDR


دستگاه مکنده صافکاری PDR، قابل استفاده برای مکش فرورفتگی های بدنه خودرو، جنس کفه مکنده از پلاستیک صافکاری میباشد.  مناسب برای صافکاری بدون رنگ، مناسب جابجایی کاشی و شیشه ..
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 149000 تومان

فروش ویژه دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی


دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی، قابل استفاده برای صفحه موبایل، مانیتور، تلویزیون و خودروی شما، مناسب شستشو و آبگیری ظروف و سطوح داخل آشپزخانه. بدون پرزدهی و شستشوی و ایجاد خش و لکه. هر بسته شامل 20 عدد دستمال حوله ای ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 269000 تومان

امتیاز 1.00

ربات دایرکت اینستاگرام

 

 

 

یکی از مواردی که بسیار در تبلیغات اینستاگرام مفید است و به خوبی می توانید از آن برای تعامل با فالوور هایتان استفاده نمایید قابلیت ارسال پیام از طریق دایرکت است. اما در صورتی که شما مشغول تبلیغات اینستاگرام باشید روزانه تعداد زیادی فالوور جذب خواهید کرد و هر روز فرصت ندارید تا به همه آنها پیام خوش آمد گویی را به صورت دستی ارسال نمایید. ربات دایرکت اینستاگرام به شما این امکان را می دهد تا با تنظیم یک پیام ، به تمام افرادی که شما را فالو می کنند به صورت خودکار دایرکت ارسال کنید.

ربات دایرکت اینستاگرام چگونه کار می کند ؟

شما در پنل های فالوور خود ، بخشی با نام دایرکت اتوماتیک مشاهده خواهید کرد که که می توانید با کلیک بر روی آن پیام مورد نظر خود را برای ارسال تنظیم کنید. بعد از تنظیم پیام هر فردی که شما را فالو می کند پیامی از طرف شما دریافت خواهد کرد.

مزیت استفاده از ربات دایرکت اینستاگرام چیست؟

تعامل با کاربران در افزایش فالوور اینستاگرام نقش بزرگی را ایفا می کند ، یکی از راه های تعامل با کاربران ارسال پیام دایرکت است. کاربران زمانی که شما را فالو می کنند اطلاعات کاملی از پیج شما ندارند. شما می توانید پیامی به انها ارسال نمایید و ویژگی خاص پیج اینستاگرام خود را به گوش آنها برسانید.

همچنین در صورتی که جشنواره فروشی در حال برگزاری دارید می توانید اطلاعاتی در مورد جشنواره فروشتان به کاربرانی که تازه به جمع شما می پیوندند ارسال کنید. تنها کافی است ربات دایرکت اینستاگرام را تنظیم کنید. تمام کارها به صورت اتوماتیک به انجام خواهد رسید.

قیمت ربات دایرکت اینستاگرام

این قابلیت برای تمام کاربران های فالوور به صورت رایگان می باشد. شما در تمام طول مدت افزایش فالوور اینستاگرام خود می توانید از این قابلیت به صورت رایگان استفاده نمایید و نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای ندارید.

اما به صورت کلی بررسی ای بر دایرکت اینستاگرام و نحوه تاثیر گذاری آن بر روی کسب و کار شما داریم

آنچه که روزگاری به عنوان اینترنت مطرح می شد، برای صاحبان مشاغل اهمیت کاملا جدیدی پیدا کرده است. دایرکت اینستاگرام جایی برای صحبت کردن و دلپذیر کردن تجارت شما است. شما می توانید با ارسال دایرکت انبوه اینستاگرام کسب و کار خود را گسترش دهید و مشتریانتان را مجذوب خود کنید.

قرار نیست ویژگی عجیبی به کمک شما بیاید. دایرکت اینستاگرام یک ویژگی قدرتمند و رایگان برای شتاب دهی به کسب و کار شما است که باید از آن استفاده کنید

دایرکت اینستاگرام چیست؟

به عبارت ساده تر: ویژگی پیام رسانی خصوصی اینستاگرام است (معمولا با عنوان “DM” شناخته می شود) که به شما این امکان را می دهد تقریبا با هر کسی که از اینستاگرام استفاده می کند ارتباط برقرار کنید. پس شما می توانید از طریق دایرکت اینستاگرام کسانی که فکر می کنید می توانند مشتری کسب و کارتان باشند ارتباط برقرار کنید و با ارسال دایرکت تبلیغاتی آنها را به سمت کسب و کار خود هدایت کنید.

محتواهای مورد استفاده در دایرکت انبوه

داخل آن آیکن اسرارآمیز با نشان موشک کاغذی که در گوشه ای از برنامه اینستاگرام شما قرار دارد اتفاقات زیادی می افتد، پس بیایید شش نوع پیامی که می توان از طریق اینستاگرام ارسال کرد را مورد بررسی قرار دهیم.

  1. پیام متنی

ابتدایی ترین شکل دایرکت مسیج اینستاگرام: پیام های متنی ساده است.

این ویژگی پیش فرض هر پیام رسانی است که با وجود کوچک بودن قدرت بالایی دارد. شما می توانید یک متن را به صورت دایرکت انبوه اینستاگرام ارسال کنید و منتظر دریافت پاسخ از کاربران باشید

  1. تصویر

عکس حجم بیشتری از اطلاعات را به صورت سریع تر به کاربران منتقل می کند. شما می توانید یک تصویر را آماده کنید و با استفاده از ویژگی دایرکت اتوماتیک اینستاگرام آن را برای مشتریانتان ارسال کنید. قابلیت دریافت اطلاعات سریع تر عکس را به یک انتخاب مناسب در راهکارهای تبلیغاتی بدل کرده است که استفاده از آن در دایرکت انبوه اینستاگرام به شما توصیه می شود.

  1. ویدیو

پیام های ویدئویی نوع دیگر از محتوای قابل ارسال از طریق دایرکت انبوه اینستاگرام می باشد. شما می توانید یک ویدئو در مورد یک محصول و یا به صورت کلی در مورد کسب و کار خودتان ایجاد کنید و آن را برای کاربران ارسال کنید تا با محصولات شما آشنا شوند.

گاهی کاربران تصویر زنده یک محصول را بیشتر می پسندند و حس اعتماد بیشتری به آنها منتقل می شود. بهترین روش برای القا این حس، استفاده از ویدئو می باشد

  1. تماس تصویری

تماس تصویری یکی از ویژگی های دایرکت اینستاگرام است که در ابتدای کار و برای ارسال دایرکت انبوه مورد استفاده نیست ولی بعد از پاسخ کاربران شما می توانید از این ویزگی استفاده کنید تا با مشتریان خود در ارتباط باشید

  1. چت گروهی

پیام ها دریافتی زیادی بعد از ارسال دایرکت انبوه اینستاگرام دریافت کرده اید که می خواهید به همه آنها یک پاسخ را ارسال کنید ؟ پیام گروهی دایرکت اینستاگرام در خدمت شما است و می توانید از آن بهره ببرید

  1. پیام صوتی

پیام صوتی یکی دیگر از ویژگی هایی است که می توان آن را بین ویدئو و تصویر دانست. در برخی موارد ارسال پیام صورتی می تواند راهگشای کسب و کار شما در ارسال دایرکت تبلیغاتی باشد.

دایرکت اینستاگرام چطور به تجارت شما کمک می کند؟

دایرکت اینستاگرام چیزی بیشتر از ویدیو چت های سرگرم کننده با دوستان است. با استفاده از دایرکت اینستاگرام می توان به صورت جدی کسب درآمد کرد. بیایید به این بپردازیم که چطور می توان (به صورت حرفه ای) با استفاده از دایرکت انبوه اینستاگرام به رشد کسب و کارتان کمک کرد.

  1. دایرکت انبوه اینستاگرام ارتباط ایجاد می کند

ارسال دایرکت انبوه اینستاگرام می تواند به صورت بالقوه ای مشتری را به سوی کسب و کار شما سوق دهد

اگر کسی زمان خود را از طریق دایرکت به شما اختصاص می دهد، برای پاسخ دادن به وی زمان بگذارید. این می تواند یک فرصت جدید برای تجارت شما باشد؛ و یا یک اینفلوئنسر باشد که توجه شما را جلب کند، – شاید یک مشارکت بالقوه، و یا شاید حتی یک عکس باشد. همه به یک اندازه مهم هستند. دایرکت انبوه اینستاگراک فرصتی برای ایجاد رابطه با شخصی در خارج از بخش فید اینستاگرام و بخش کامنت است.

فروش 101: مردم از جایی خرید می کنند که با آن احساس ارتباط می کنند.

  1. دایرکت انبوه راه حلی تاثیر گذار

گاهی اوقات ارسال دایرکت انبوه اینستاگرام، آسانتر از ارسال ایمیل تبلیغاتی می باشد.اینباکس ایمیل خیلی از افراد پر است از ایمیل های خوانده نشده. ولی دایرکت اینستاگرام افراد کمتر پیام خوانده نشده ای را شامل می شود. این یک فروشگاه یک مرحله ای است!

دایرکت انبوه اینستاگرام اینستاگرام فرصتی برای ارائه خدمات سریع و شخصی به مشتریان فعلی و بالقوه را فراهم می کند.

  1. ارتباط با افراد تاثیرگذار با ارسال دایرکت تبلیغاتی

افراد فعال در زمینه کاری خود را شناسایی کنید،آنها را در لیست دایرکت مسیج خود قرار دهید و برای آنها پیام ارسال کنید. اینکار می تواند روابط کاری شما را گسترش دهد و به کسب و کار شما کمک زیادی کند.

  1. افزایش فروش

منظور دقیقا همان دلیلی است که شما در حال خواندن این مقاله هستید. ارسال دایرکت انبوه اینستاگرام به شما کمک می کند تا فروش خود را افزایش دهید. شما می توانید به سادگی با استفاده از های فالوور محصولات خود را به افراد متفاوتی نمایش دهید.

ژنرال پیشرو

کسی هست که اغلب با استوری ها و یا پست های شما ارتباط بگیرد؟ یک پیام قدردانی برای وی بفرستید. به آنها اطلاع دهید که شما از تداوم حمایت آنها قدردانی می کنید و از دایرکت برای ارتباط با آنها درباره کامنت ها و یا سوالات آنها استفاده کنید. این مکالمه خصوصی می تواند باعث شود آنها به مشتری آینده شما تبدیل شوند! دایرکت اینستاگرام مانند مراجعه حضوری افراد در محل کار شما می باشد.

چه چیزی در دایرکت تبلیغاتی ارسال کنید ؟

فکر می کنم دلایل گفته شده در بالا برای اهمیت استفاده از دایرکت انبوه اینستاگرام برای ارسال دایرکت تبلیغاتی و تاثیر آن بر کسب و کار شما کافی بود. های فالوور در کنار شما است تا ارسال دایرکت را برای شما ساده کند. اگر به دنبال ایده هایی برای ارسال دایرکت تبلیغاتی هستید، ما برخی از آنها را به شما ارائه می کنیم.

  • کد تخفیف ارسال کنید

با استفاده از دایرکت انبوه اینستاگرام، یک بسته تخفیفی برای کاربران ارسال کنیدو یک تصویر جذاب طراحی کنید و آن را برای کسانی که فکر می کنید ممکن است محصولتان را بپسندند ارسال کنید.

  • ویژگی خاص محصولتان را بیان کنید

اگر نوآوری در محصول دارید و یا یک نیاز مهم افراد را برآورده کرده اید، در دایرکت تبلیغاتی خود حتما این ویژگی را ذکر کنید. افراد زمانی که راه حل مشکل خود را پیدا کنند به آن اعتماد می کنند.

  • پیام تبریک ارسال کنید

در مناسب های مختلف ضمن معرفی کسب و کار خود پیام تبریکی ارسال کنید. این پیام تبریک می تواند به صورت متنی باشد و یا یک تصویر طراحی و ارسال نمایید

ویژگی های دایرکت انبوه های فالوور

  • ارسال دایرکت اتوماتیک

شما نیاز به انجام هیچ کاری ندارید، فقط پیام خود را در پنل کاربری خود تنظیم می کنید و مخاطبان هدف را در سیستم انتخاب می کنید. بعد از آن ارسال دایرکت اتوماتیک توسط ربات آغاز شده و شما تنها باید به پیام های دریافتی پاسخ دهید.

  • قیمت دایرکت انبوه

تعرفه و قیمت ارسال دایرکت انبوه در های فالوور به صورت رقابتی در نظر گرفته شده است و در میان سایت های مشابه مطلوب ترین کیفیت و منطقی ترین قیمت به شما ارائه شده است.

  • امکان ارسال محتوای متفاوت

شما می توانید محتوای خود را به صورت تصویر یا متن ارسال کنید تا برای مخاطبانتان ارسال گردد.

آماده ارسال دایرکت انبوه هستید ؟

های فالوور در کنار شما است. خدمات ارسال دایرکت انبوه اینستاگرام به بهترین شکل در خدمت شما است و می توانید از طریق پنل کاربری خود این کار را انجام دهید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
4 (2 رای)

بازدیدها: 920

روي مطلب كليك كنيد....
علت بلاک شدن لایک در اینستاگرام و رفع آن
  • بخش آموزش ها مقاله ها

  • خواهشمند است قبل از سفارش، به مشخصات و دستورالعمل طراحی در انتهای همین صفحه دقت فرمایید. جهت راهنمای کاربران گرامی، “راهنمای سفارش آنلاین” در منوی راهنما در بالای همین صفحه قرار داده شده است.

    فروش ویژه مینی خردکن شارژی 3 تیغه


    مینی خردکن شارژی 3 تیغه  برای خرد و میکس کردن سبزیجات، گوشت، سیر و ...  دارای 3 تیغه استیل ضدزنگ.  ظرفیت مخزن 250 ML ...
    »  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت: 299000 تومان

    ثبت دیدگاه

      • مدل فایل رام و سه حرف بعد از مدل در بیلدنامبر باید مطابق دستگاه شما باشد. اطلاعات مدل و بیلدنامبر را با شماره گیری کد #1234#* یا از تنظیمات > درباره ببنیید (اطلاعات بیشتر برای انتخاب رام سامسونگ)
      • رام های 4 فایل فقط برای موارد خاص تعمیراتی کاربرد دارد. (کاربران عادی از آنها برای آپدیت اندروید استفاده نکنند.)
      • در رام های چند فایله که دو فایل CSC وجود دارد، HOME_CSC اطلاعات دستگاه را پاک نمیکند ولی CSC اطلاعات شما را کامل حذف میکند. (ترجیحا CSC را انتخاب کنید.)
      • رام رسمی سامسونگ G390F را فقط با برنامه Odin و آموزش دکمه زیر فلش کنید.
      • ثبت دیدگاه کاربران
      • یدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا
    WeCreativez WhatsApp Support
    پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته ایران فایل مرجع فایل رام های رسمی
    ?سلام به فروشگاه ایران فایل خوش آمدی کاربر گرامی
    رفتن به نوار ابزار