مشخصات گوشی اوپو OPPO A96 5G

مشخصات گوشی اوپو OPPO A96 5G

 

 

Oppo A96 5G

 

اخیراً گوشی‌های هوشمند با دوربین‌های «فقط» دوگانه پر شده‌اند. می بینید که اضافه شدن لامپ های ۲ مگاپیکسلی دیگر تحت تاثیر قرار دادن مشتریان متوقف شده است و نمونه دیگری از چنین دستگاهی Oppo A96 است که در چین ارائه شده است.

گوشی Oppo A96 است متوسط ، اما دوربین آن کاملا مینیمالیستی است. از دو ماتریس تشکیل شده است – ۴۸ و ۲ مگاپیکسل، ماتریس کمکی برای محو کردن پس زمینه استفاده می شود. به عنوان تسلی – نور “تنفس” در اطراف لنزها نصب شده است. در قسمت جلویی، در سوراخ صفحه، یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی پیدا می کنیم، و خود صفحه خوشبختانه OLED است، اگرچه دارای یک “چانه” نسبتاً گسترده است. مورب صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچ و وضوح – Full HD + با تجدید استاندارد است. پنل لمسی دارای نرخ تازه سازی ۱۸۰ هرتز است.

قلب Oppo A96 پردازنده اسنپدراگون ۶۹۵ بود که با ۸ گیگابایت حافظه LPDDR4x پشتیبانی می‌شد که می‌توان آن را به صورت مجازی تا ۵ گیگابایت افزایش داد. این مجموعه همچنان دارای ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.1 است، اما قابل ارتقا نیست. این گوشی هوشمند یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی را تامین می کند که با ۳۳ وات شارژ می شود. کل دستگاه باریک – ۷.۴۹ میلی متر – و کاملاً سبک – ۱۷۱ گرم است. قیمت ۱۹۹۹ یوان یا ۳۱۵ دلار است.

 

 

مشخصات گوشی اوپو OPPO A96 5G

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
۲ (۱ رای)

بازدیدها: ۲۶۵

روي مطلب كليك كنيد....
آموزش کامل فلش گوشی چینی اوپو Oppo
iran-filee.ir
۱۷ دی ۱۴۰۰
794 بازدید

 برچسب ها: