فروش ویژه مینی دوربین فیلم برداری A9


مینی دوربین فیلم برداری A9، نرم افزار رایگان و کارآمد در آیفون / اندروید / آی پد / لپ تاپ. شارژ به وسیله پاوربانک و یا اتصال مستقیم به برق. دقت صفحه نمایش  1080 × 1920 پیکسل - Full HD  ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 449000 تومان

فروش ویژه دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی


دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی، قابل استفاده برای صفحه موبایل، مانیتور، تلویزیون و خودروی شما، مناسب شستشو و آبگیری ظروف و سطوح داخل آشپزخانه. بدون پرزدهی و شستشوی و ایجاد خش و لکه. هر بسته شامل 20 عدد دستمال حوله ای ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 269000 تومان

مشکلات زیادی را برطرف می کند Windows 11 Preview Build

 

مشکلات زیادی را برطرف می کند Windows 11 Preview Build

امروز، مایکروسافت چهار بیلد جدید ویندوز ۱۱ را برای برنامه پیش‌نمایش اینسایدر منتشر کرده است که شامل دو نسخه بتا جدید و دو بیلد کانال پیش‌نمایش انتشار است. برای کانال پیش نمایش انتشار، مایکروسافت لیست بزرگی از مشکلات مربوط به ساخت ۲۲H2 را حذف می کند و همین موضوع را می توان برای نسخه اصلی ویندوز ۱۱ نیز گفت. برای دانستن جزئیات بیشتر در مورد بیلد ۲۲۰۰۰.۲۲۴۳ پیش‌نمایش ویندوز ۱۱، این مطلب را بخوانید.

مایکروسافت بیلد جدید را با شماره ساخت KB5028245 در ویندوز ۱۱ اصلی عرضه می کند . اگرچه، ساخت امروز یک به‌روزرسانی کوچک است، اما فهرست بزرگی از بهبودها و اصلاحات را در خود جای داده است. می توانید به راحتی رایانه شخصی ویندوز ۱۱ خود را از تنظیمات به بیلد ارتقا دهید. همه تغییراتی که با بیلد ۲۲۰۰۰.۲۲۴۳ می آیند احتمالاً در پچ سه شنبه آینده گنجانده می شوند.

از نظر تغییرات، ارتقاء تدریجی برخی از حروف خانواده فونت Verdana Pro را بهبود می بخشد، مشکلی را که ممکن است بر برنامه های Win32 و Universal Windows Platform (UWP) تأثیر بگذارد، بهبود خدمات اطلاع رسانی فشاری ویندوز (WNS) برای ایجاد ارتباط بهتر بین مشتری و سرور WNS، و بسیاری از مشکلات دیگر حل شده است. در اینجا می توانید لیست کامل تغییرات را بررسی کنید.

Windows 11 Insider Preview Build 22000.2243 – تغییرات

  • جدید! این به‌روزرسانی بر پانل ورودی نرم‌افزار دست‌نویس (SIP)، موتور دست‌نویس، و کنترل جوهری جاسازی شده دست‌نویس تأثیر می‌گذارد. آنها اکنون از سطح ۲ انطباق GB18030-2022 پشتیبانی می کنند. به همین دلیل، آنها الزامات سطح ۳ را برآورده می کنند.

  • [افزوده شده] این به‌روزرسانی به مشکلی رسیدگی می‌کند که ممکن است بر برنامه‌های Win32 و Universal Windows Platform (UWP) تأثیر بگذارد. وقتی دستگاه‌ها وارد حالت آماده‌باش مدرن شوند، ممکن است بسته شوند. Standby مدرن توسعه‌ای از مدل Power Connected Standby است. اگر برخی از ویژگی‌های پیوند تلفن بلوتوث روشن باشند، این مشکل رخ می‌دهد.

  • این به‌روزرسانی بر سرویس‌های اعلان فشار ویندوز (WNS) تأثیر می‌گذارد. ارتباط بین مشتری و سرور WNS را قابل اعتمادتر می کند.

  • این به‌روزرسانی مشکلی را برطرف می‌کند که بر اتوماسیون رابط کاربری و حالت حافظه پنهان تأثیر می‌گذارد.

  • این به‌روزرسانی مشکلی را برطرف می‌کند که پلتفرم اعلان ویندوز را تحت تأثیر قرار می‌دهد. نمی تواند اعلان های برنامه ها را برای شما ارسال کند.

  • این به‌روزرسانی مشکلی را برطرف می‌کند که دستگاه‌های متصل به هیبریدی را تحت تأثیر قرار می‌دهد. اگر به اینترنت متصل نباشند، نمی‌توانید وارد آن‌ها شوید. این زمانی اتفاق می‌افتد که از پین Windows Hello for Business یا اعتبار بیومتریک استفاده می‌کنید. این مشکل در مورد استقرار اعتماد ابری اعمال می شود.

  • این به‌روزرسانی روی پروفایل‌های خودکار ویندوز تأثیر می‌گذارد. روند دانلود خط مشی Autopilot ویندوز انعطاف پذیرتر است. این به زمانی کمک می کند که اتصال شبکه به طور کامل راه اندازی نشده باشد. این به‌روزرسانی زمانی که می‌خواهید نمایه Windows Autopilot را دانلود کنید، تلاش‌های مجدد را افزایش می‌دهد.

  • این به‌روزرسانی مشکلی را برطرف می‌کند که مخزن ابزار مدیریت ویندوز (WMI) را تحت تأثیر قرار می‌دهد. این باعث خطای نصب می شود. این مشکل زمانی رخ می دهد که دستگاه به درستی خاموش نمی شود.

  • این به‌روزرسانی مشکلی را برطرف می‌کند که بر برخی از CPU‌ها تأثیر می‌گذارد. گزارش متناقضی از حافظه نهان L2 وجود دارد.

  • این به‌روزرسانی مشکلی را برطرف می‌کند که بر اشتراک‌های بازارسال رویداد تأثیر می‌گذارد. وقتی یک کانال رویداد را به اشتراک اضافه می‌کنید، رویدادهایی را که به آن نیاز ندارید فوروارد می‌کند.

  • این به روز رسانی اشاره برای برخی از حروف خانواده فونت Verdana Pro را افزایش می دهد.

  • این به‌روزرسانی بر درایورهای چاپگر حالت کاربر تأثیر می‌گذارد. آنها به طور غیر منتظره تخلیه می کنند. این زمانی اتفاق می‌افتد که از چندین صف چاپ در یک درایور چاپگر چاپ می‌کنید.

  • این به‌روزرسانی مشکلی را برطرف می‌کند که ممکن است رایانه شما را هنگام بازی کردن تحت تأثیر قرار دهد. ممکن است خطاهای تشخیص و بازیابی (TDR) رخ دهد.

  • این به‌روزرسانی بر کنترل‌های ویرایش متن در XAML تأثیر می‌گذارد. بعد از اینکه کنترل ها فقط خواندنی شدند، نمی توانید دوباره آن ها را ویرایش کنید. این زمانی اتفاق می افتد که از ویرایشگر روش ورودی جدید مایکروسافت برای ژاپنی، چینی و کره ای استفاده می کنید.

  • این به‌روزرسانی باعث می‌شود راوی برچسب «تغییر کلید محصول» را اعلام کند.

  • این به‌روزرسانی مشکلی را برطرف می‌کند که نمایه فایروال Defender را تحت تأثیر قرار می‌دهد. نمی تواند به طور خودکار از یک شبکه محلی قابل اعتماد به یک شبکه عمومی سوئیچ شود.

  • این به‌روزرسانی مشکلی را برطرف می‌کند که بر برخی از شبکه‌های خصوصی مجازی (VPN) تأثیر می‌گذارد. اتصال VPN در برخی از روترها غیرقابل اعتماد است.

  • این به‌روزرسانی نمایه‌های دارایی تنظیمات کشور و اپراتور (COSA) را به‌روز می‌کند.

  • این به‌روزرسانی مشکلی را برطرف می‌کند که روی صفحه نمایش و دستگاه‌های صوتی خاصی تأثیر می‌گذارد. بعد از اینکه سیستم شما از حالت Sleep خارج شد، آنها ناپدید می شوند.

  • این به روز رسانی به یک بن بست در امنیت پروتکل اینترنت (IPsec) می پردازد. هنگامی که سرورها را با قوانین IPsec پیکربندی می کنید، آنها دیگر پاسخ نمی دهند. این مشکل سرورهای مجازی و فیزیکی را تحت تاثیر قرار می دهد.

  • این به روز رسانی به مشکلی که سرویس MPSSV را تحت تاثیر قرار می دهد، رسیدگی می کند. مشکلات باعث می شود سیستم شما به طور مکرر راه اندازی مجدد شود. کد خطای توقف ۰xEF است.

  • این به‌روزرسانی مشکلی را برطرف می‌کند که بر حجم مشترک خوشه‌ای (CSV) تأثیر می‌گذارد. CSV آنلاین نمی شود. اگر BitLocker و محافظ‌های مدیریت شده محلی CSV را فعال کنید و سیستم اخیراً کلیدهای BitLocker را بچرخاند، این اتفاق می‌افتد.

  • این به روز رسانی مشکلی را برطرف می کند که باعث از کار افتادن ویندوز می شود. این زمانی اتفاق می‌افتد که از BitLocker در یک رسانه ذخیره‌سازی استفاده می‌کنید که اندازه بخش بزرگی دارد.

  • این به‌روزرسانی بر لیست مسدود کردن درایور آسیب‌پذیر هسته ویندوز، DriverSiPolicy.p7b تأثیر می‌گذارد. درایورهایی را اضافه می کند که در معرض خطر حملات Bring Your Own Vulnerable Driver (BYOVD) هستند.

  • این به‌روزرسانی مشکلی را برطرف می‌کند که درایور سیستم فایل fastfat را تحت تأثیر قرار می‌دهد. به دلیل شرایط مسابقه پاسخ نمی دهد.

  • این به‌روزرسانی به مشکلی که بر refsutil.exe تأثیر می‌گذارد، رسیدگی می‌کند. گزینه‌هایی مانند نجات و نشت، روی حجم‌های سیستم فایل انعطاف‌پذیر (ReFS) به درستی کار نمی‌کنند.

  • این به‌روزرسانی مشکلی را برطرف می‌کند که بر ورودی/خروجی روی بلوک پیام سرور (SMB) تأثیر می‌گذارد. وقتی از الگوریتم فشرده سازی LZ77+Huffman استفاده می کنید ممکن است با شکست مواجه شود.

اگر رایانه شخصی شما بر روی نسخه اصلی ویندوز ۱۱ اجرا می شود، می توانید نسخه پیش نمایش نسخه جدید را روی سیستم خود نصب کنید. می‌توانید با مراجعه به تنظیمات > Windows Update > بررسی به‌روزرسانی‌ها، به‌روزرسانی جدید را بررسی کنید.

 

مشکلات زیادی را برطرف می کند Windows 11 Preview Build

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

بازدیدها: 11

  • بخش آموزش ها مقاله ها
  • آواتار Iran-Filee.ir

    خواهشمند است قبل از سفارش، به مشخصات و دستورالعمل طراحی در انتهای همین صفحه دقت فرمایید. جهت راهنمای کاربران گرامی، “راهنمای سفارش آنلاین” در منوی راهنما در بالای همین صفحه قرار داده شده است.

    فروش ویژه مینی خردکن شارژی 3 تیغه


    مینی خردکن شارژی 3 تیغه  برای خرد و میکس کردن سبزیجات، گوشت، سیر و ...  دارای 3 تیغه استیل ضدزنگ.  ظرفیت مخزن 250 ML ...
    »  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت: 299000 تومان

    ثبت دیدگاه

      • مدل فایل رام و سه حرف بعد از مدل در بیلدنامبر باید مطابق دستگاه شما باشد. اطلاعات مدل و بیلدنامبر را با شماره گیری کد #1234#* یا از تنظیمات > درباره ببنیید (اطلاعات بیشتر برای انتخاب رام سامسونگ)
      • رام های 4 فایل فقط برای موارد خاص تعمیراتی کاربرد دارد. (کاربران عادی از آنها برای آپدیت اندروید استفاده نکنند.)
      • در رام های چند فایله که دو فایل CSC وجود دارد، HOME_CSC اطلاعات دستگاه را پاک نمیکند ولی CSC اطلاعات شما را کامل حذف میکند. (ترجیحا CSC را انتخاب کنید.)
      • رام رسمی سامسونگ G390F را فقط با برنامه Odin و آموزش دکمه زیر فلش کنید.
      • ثبت دیدگاه کاربران
      • یدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا
    WeCreativez WhatsApp Support
    پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته ایران فایل مرجع فایل رام های رسمی
    ?سلام به فروشگاه ایران فایل خوش آمدی کاربر گرامی
    رفتن به نوار ابزار