معرفی و دانلود بازی وانتی برای اندروید : لذت بارکشی در اندروید

امتیاز 3.33 ( 3 رای )

معرفی و دانلود بازی وانتی برای اندروید : لذت بارکشی در اندروید

 

وانتی ار آن جمله بازی های بارکشی و رانندگی است اما به سبکی دیگر . بسیاری از بازی های ایرانی به دلیل وجود زبان مشترک توانستند مورد توجه و علاقه ی هم وطنان قرار بگیرند و بسیار بیش تر از بازی های خارجی طرفدار داشته باشند . امروزه بازی های ایرانی مانند وانتی ، خواستگاری ، بقالی ، ما قهرمان نیستیم بسیار مورد توجه کاربران ایرانی است ، زیرا منشا این بازی ها برگرفته از فرهنگ و آداب و رسوم ایرانی است و بازی ها همراه با شوخ طبعی ها و گویش شیرین فارسی است ؛ به همین دلیل کاربران فارسی زبان بهتر می توانند با آن ها ارتباط برقرار کنند و لحظه های بسیار شیرین و لذت بخشی را برای خود به ارمغان بیاورند .
Com.noagames.vaneti4
وانتی

معرفی و دانلود بازی وانتی برای اندروید : لذت بارکشی در اندروید

معرفی بازی وانتی برای اندروید

در بازی وانتی شما در نقش راننده کامیون ، نیسان و … قرار می گیرید و باید سعی کنید در خیابان ها به نحو صحیح ماشین خود را هدایت کنید و باری را که به همراه دارید را به مقصد برسانید .
نحوه بازی
در بازی وانتی شما در دو سبک می توانید بازی را آغاز کنید :
۱- داستانی
۲- بی پایان
در این بازی سبد های میوه و صیفی جات وجود دارد ، که با توجه به نیاز هر مرحله شما باید سبد های مشخصی را بار بزنید و در میوه تر بار وانت خود را نگه دارید و بار ها را خالی کنید ، ماشین شما تا حدی جای دارد و بیش تر از آن حد نمی توانید ماشین را پر کنید . هر ماشینی برای حرکت نیاز به سوخت دارد ، ماشین شما نیز نیاز به سوخت دارد و شما با توجه به آمپر بنزین باید ببینید چقد بنزین در باک خود دارید و اگر بنزین شما رو به پایان باشد باید سعی کنید ، در خیابان بنزین پیدا کنید و به سمت آن بروید تا باک ماشین شما پر شود ، در صورتی که نتوانید بنزین پیدا کنید ، بازی شما به پایان می رسد و شما بازنده محسوب می شوید .
در بازی چالش های مختلفی نیز وجود دارد برای مثال شما باید با بچه های کوچه پایینی که تازه وانت آریسان خریده اند ، کورس بگذارید .
در این بازی شما اصلا با ماشین های خارجی کورس نمی گذارید و فقط با ماشین هایی مانند ماشین خود رقابت دارید .
در این بازی اگر پشت سر ماشین ها بوق بزنید ، برخی از ماشین ها کنار می روند . اگر به ماشین های دیگر برخورد کنید ، از جان شما کم می شود . بعضی مکان ها اگربا سرعت حرکت کنید ، پلیس شما را جریمه می کند .

گاراژ

گاراژ

گاراژ وانتی

روي مطلب كليك كنيد....
دانلود اخرین ورژن بازی جی تی آ 5 اندروید GTA-San Andreas 2.00
در بازی وانتی گاراژی وجود دارد که شما ماشین خود را در آن پارک می کنید و کل اتفاق خوب در آن اتفاق می افتد .
  • راننده ها
شما می توانید در گاراژ راننده ماشین خود را تغییر دهید ، راننده ها علاوه بر ظاهر متفاوت دارای مهارت ویژه های متفاوت هم هستند ، راننده ها شامل : اصغر اصغری  ( راننده عادی ) –  سولماز دشتی ( یک جون اضافه دارد ) – جعفر قلی زاده ( ۱۵ درصد بنزین کمتر استفاده می کند ) – رزیتا عاشقی ( ۱۵ درصد سکه بیشتر )
  • کامیون ها
در این قسمت شما اگر تمایل داشته باشید ماشین شما کامیون باشد ، از این قسمت می توانید کامیون مورد نظر خود را انتخاب کنید .
کامیون ها شامل : لیلاند ( خسته ی جاده ها – فرمونش هم خیلی میزند ) – بنز ( برای استفاده از این کامیون لازم است حداقل فصل ۱ را رد کنید ) – گاز ۶۶ ( برای استفاده از این کامیون لازم است فصل ۲ را رد کنید )
کامیون ها از نظر قدرت ، فرمان ، ترمز ، ظرفیت بار باهم متفاوت هستند .
  • وانت ها
وانت ها در بازی ، انواع بیشتری نسبت به کامیون ها دارند . وانت ها شامل : سه پاچه ( ظاهر آن بین وانت و موتور است ) – پراید –  پیکان وانت – آریسان – مزدا – اف جی ۴۰ – نیسان – پاترول  – پاژن – کاپرا – فواکس ( وانت بار قدرتی است ) – هایلوکس – بلیزر ( موتور قوی دارد )
  • ارتقا
در این قسمت می توانید وانت و کامیون خود را از نظر ترمز ، رنگ ، ظرفیت بار ، قدرت بار ، فرمان ، ترمز ارتقا دهید که برای این کار نیاز است هزینه ای بپردازید ، که این هزینه الماس یا سکه های طلا است .
  • دستاورد ها
در این قسمت می توانید کارهای خواسته شده را انجام دهید و جایزه بگیرید ، برای مثال اگر ۵۰ کیلومتر با ماشین بروید و یا ۲۰۰ بار با ماشین مویی بکشید می توانید جایزه های نفیسی بگیرید و با گرفتن ستاره سطح خود را ارتقا دهید .

سکه رایگان

با متصل شدن به اینترنت می توانید با دیدن فیلم های تبلیغاتی موجود در بازی ۲۰۰ سکه رایگان بگیرید ، که این بسیار به روند پیشرفت بازی شما کمک می کند .

الماس رایگان

با گذشت زمان بازی وانتی به عنوان هدیه به شما الماس رایگان می دهد ، البته شما می توانید با پرداخت هزینه الماس مورد نیاز خود را در بازی بخرید .

خرید سکه و الماس

اگر سکه ها و الماس های خود را خرج کرده اید وبرای خرید کامیون یا وانت های جدید تر نیاز به سکه و الماس بیشتری دارید ، فقط کافی است بر روی علامت به علاوه که در کنار مقدار سکه ها و الماس ها وجود دارد ، کلیک کنید ، سپس با توجه به نیاز خود با پرداخت مقداری وجه می توانید سکه و الماس بخرید . در این قسمت پیشنهاد های ویژه نیز وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید .

تماشا کردن گاراژ

معرفی و دانلود بازی وانتی برای اندروید : لذت بارکشی در اندروید

برای تماشای گاراژ فقط کافی است به گاراژ بروید و با حرکت انگشتان خود بر روی صفحه بخش های مختلف گاراژ را می توانید ببینید .

ارتقای سطح

با انتخاب ستاره ی بالای صفحه می توانید مشاهده کنید که چه کار هایی باید انجام دهید تا سطح شما بالا تر برود برای مثال باید در قسمت داستانی سعی کنید ستاره جمع کنید تا سطح شما بالا تر برود .
اگر شما علاقه مند به این بازی نوستالژی و هیجان انگیز هستید ، می توانید آن را از لینک زیر دانلود کنید و از بازی های ایرانی حمایت کنید .

دانلود بازی وانتی برای اندروید

اگر از آن دسته افرادی هستید که بازی های رانندگی بخصوص بار بری و همچنین رانندگی با ماشین های ایرانی و وانتی را تجربه کنید می توانید این اپلیکیشن را دانلود و نصب نمایید . وانتی با بیش از ۵۰ هزار دانلود و نصب فعال در گوگل پلی توانسته رتبه ۴.۵ از ۵ را بدست آورد که رتبه نسبتا خوبیست .

 

روي مطلب كليك كنيد....
دانلود درایور CDC Serial برای ویندوز 7

 

دریافت از بازار

دانلود نرم افزار گوشی

 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
۳.۵ (۶ رای)

بازدیدها: ۱۵۴۷

iran-filee.ir
۱۷ مرداد ۱۳۹۹
4358 بازدید

 برچسب ها: