فروش ویژه مینی دوربین فیلم برداری A9


مینی دوربین فیلم برداری A9، نرم افزار رایگان و کارآمد در آیفون / اندروید / آی پد / لپ تاپ. شارژ به وسیله پاوربانک و یا اتصال مستقیم به برق. دقت صفحه نمایش  1080 × 1920 پیکسل - Full HD  ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 449000 تومان

فروش ویژه دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی


دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی، قابل استفاده برای صفحه موبایل، مانیتور، تلویزیون و خودروی شما، مناسب شستشو و آبگیری ظروف و سطوح داخل آشپزخانه. بدون پرزدهی و شستشوی و ایجاد خش و لکه. هر بسته شامل 20 عدد دستمال حوله ای ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 269000 تومان

همه چیز در مورد تعویض باتری آیفون و اندروید ؛ بهترین زمان تعویض

به عنوان فردی که از یک گوشی هوشمند استفاده می‌کند بهتر است در مورد باتری آن اطلاعات کافی داشته باشید. اطلاعاتی مثل نحوه کارکرد باتری، زمانی که باتری باید تعویض شود، چگونگی تعویض باتری و غیره. در این مطلب قصد داریم به طور جامع در مورد تعویض باتری آیفون و اندروید صحبت کنیم. با ایران فایل همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با تعویض باتری آیفون و اندروید

همه ما از گوشی های موبایل استفاده می‌کنیم و این محصولات به اصلی ترین لوازم شخصی ما تبدیل شده‌اند، اما متاسفانه خیلی از افراد در مورد باتری گوشی های موبایل اطلاعاتی ندارند! کسب اطلاعات در مورد باتری آیفون و گوشی های اندرویدی از اهمیت بالایی برخوردار است، چون می‌تواند تجربه بکارگیری لذت‌بخش‌تر و همچنین امن‌تری را برای کاربر به ارمغان آورد. در مورد باتری گوشی های موبایل سوالات و موضوعات زیادی وجود دارند که قابل بحث و گفتگو هستند.

بنابراین تصمیم گرفتیم در این مقاله اختصاصی به طور جامع در مورد باتری آیفون و اندروید صحبت کنیم و به سوالاتی مثل بهترین زمان برای تعویض باتری آیفون و اندروید ، دلیل اینکه باید باتری گوشی تعویض شود، روش های تعویض باتری آیفون و اندروید و غیره پاسخ دهیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش های شرح داده شده سوالی داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان واحد پشتیبانی ایران فایل  از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید. با ما همراه باشید.

چرا باید باتری آیفون یا گوشی اندرویدی خود را تعویض کنیم؟

اولین و شاید هم مهترین سوالی که در مورد تعویض باتری آیفون و اندروید در ذهن هر فرد ایجاد می‌شود این است که اصلا چه لزومی برای تعویض باتری گوشی وجود دارد؟ آیا تعویض باتری آیفون و گوشی های اندرویدی امری الزامی است؟ برای پاسخ دادن به این سوال باید بهتر با جنس و خصوصیات رفتاری باتری گوشی های موبایل امروزی آشنا شوید. باتری هایی که امروزه در گوشی های موبایل (اندروید، آیفون، ویندوزفون و غیره) از آن ها استفاده می‌شوند لیتیوم یونی هستند! باتری های لیتیوم یونی اگرچه در حال حاضر بهترین نوع باتری برای بکارگیری در گوشی ها و دستگاه های بهره‌مند از باتری های شارژی محسوب می‌شوند، اما یک خصوصیت بد دارند! خصوصیت بد آن ها مربوط به کم شدن تدریجی ظرفیت و توان شارژدهی است!

همه چیز در مورد تعویض باتری آیفون و اندروید ؛ بهترین زمان تعویض

بله، باتری های لیتیوم یونی به مرور زمان قدرت شارژدهی و ظرفیت خود را از دست می‌دهند و این موضوع امری اجتناب ناپذیر است، یعنی گوشی هوشمندی وجود ندارد که از این مسئله مستثنا باشد و تمام گوشی هایی که از باتری لیتیوم یونی بهره‌مند هستند به مرور زمان با افت کیفیت عملکرد باتری مواجه خواهند شد. احتمالا خودتان هم متوجه این موضوع شده‌اید که گوشی موبایلتان در هفته یا ماه های اولی که خریداری کرده بودید در نگهداری شارژ به مراتب بهتر از وضعیت فعلی عمل می‌کرد. دلیل این امر همان خاصیت بدی است که در مورد باتری های لیتیوم یونی عنوان کردیم.

با توجه به این خصوصیت پس از گذشت مدت زمان های خاص (عموما بعد از 1 الی 2 سال) توان شارژدهی و ظرفیت باتری لیتیوم یونی گوشی به شدت افت می‌کند و این زمان است که کاربر از گوشی خود خسته شده و شروع به سرزنش کردن آن خواهد کرد! حال آنکه با توجه به توضیحات ما مشخص است که ضعف عملکرد باتری گوشی در آن زمان یک امر طبیعی بوده و ارتباطی با کیفیت ساخت آن گوشی ندارد. در این شرایط توصیه می‌کنیم به فکر تعویض باتری آیفون یا گوشی اندرویدی خود باشید!

همه چیز در مورد تعویض باتری آیفون و اندروید ؛ بهترین زمان تعویض

البته باید بدانید که هیچ الزامی مبنی بر تعویض باتری آیفون و اندروید در این دوره زمانی که باتری گوشی با بدترین وضعیت عملکرد مواجه شده وجود ندارد و شما می‌توانید همچنان با همان وضعیت از گوشی خود استفاده کنید، اما مطمئنا در این حالت تعویض باتری گوشی یک اقدام نجات دهنده خواهد بود. بنابراین اگر در این دوره هستید، تصمیم گیری با شماست!

دلیل اصلی افت کیفیت باتری گوشی ها چیست؟

همانطور که اشاره داشتیم افت تدریجی کیفیت باتری گوشی های موبایل یک امر طبیعی و اجتناب ناپذیر است، یعنی شما نمی‌توانید گوشی خریداری کنید که باتری آن به مرور زمان و با زدن به شارژ با افت کیفیت و ظرفیت مواجه نشود. اما در این بین عاملی وجود دارد که به شدت در آسیب زدن به کیفیت عملکرد باتری های لیتیوم یونی موثر عمل می‌کند! این عامل چیزی نیست جز گرما! گرما اصلی ترین عاملی است که منجر به افت هرچه بیشتر و سریع تر کیفیت عملکرد باتری های لیتیوم یونی گوشی های موبایل می‌شود. هرچقدر گوشی شما بیشتر با گرما مواجه شود، باتری آن هم افت کیفیت بیشتری خواهد داشت.

همه چیز در مورد تعویض باتری آیفون و اندروید ؛ بهترین زمان تعویض

با توجه به این مسئله توصیه می‌کنیم چند موضوع را حتما جدی بگیرید. یکی از این موضوع کار کردن با گوشی در حین شارژ است. این امر عموما سبب می‌شود که گرمای تولید شده توسط قطعات گوشی به حداکثر برسد و فشار زیادی به باتری وارد شود. اگر دقت کنید انجام این کار اغلب منجر به داغ شدن بیش از حد بدنه گوشی خواهد شد. این داغی و گرمای به وجود آمده می‌تواند به شدت به باتری گوشی شما آسیب برساند. بنابراین همیشه آیفون یا گوشی اندرویدی خود را از گرما دور کنید، چون گرما اصلی ترین عامل آسیب زننده به باتری گوشی های موبایل است.

همه چیز در مورد تعویض باتری آیفون و اندروید ؛ بهترین زمان تعویض

نکته: داغ شدن بیش از اندازه گوشی و باتری آن یکی از اصلی ترین دلایلی بوده که همواره منجر به بروز حوادثی همچون انفجار و آتش گرفتن باتری گوشی ها شده است. بنابراین حتما این موضوع را جدی بگیرید.

چگونه بفهمیم زمان تعویض باتری آیفون یا گوشی اندرویدی فرا رسیده است؟

با توجه به توضیحاتی که ارائه کردیم کاملا مشخص است که چه زمانی برای تعویض باتری آیفون و اندروید مناسب خواهد بود. بهترین زمان برای انجام این کار زمانی است که باتری گوشی شما زود به زود شارژ خالی می‌کند و احساس می‌کنید که خالی شدن شارژ گوشی بیش از اندازه سرعت بالایی پیدا کرده است.

آیا تعویض باتری آیفون و اندروید به گوشی آسیب می‌رساند؟

برخلاف تصور خیلی از افراد تا زمانی که تعویض باتری آیفون و اندروید به تعمیرکاری مجرب سپرده شود، هیچ آسیبی به گوشی وارد نخواهد شد. همچنین خیلی از افراد تصور می‌کنند که هیچ وقت یک باتری جایگزین و جدید نمی‌تواند کیفیت عملکرد باتری فابریک و اصلی گوشی آن ها را داشته باشد، اما این طرز تفکر هم کاملا اشتباست و متاسفانه از آنجایی نشانت گرفته که خیلی از تعمیرکاران باتری های بی کیفیت و درجه 2 چینی را به جای باتری اصلی گوشی ها در آن ها نصب کرده و به مشتری تحویل می‌دهند. مطمئنا این دسته از باتری ها نسبت به باتری های اورجینال آیفون و گوشی های اندرویدی کیفیت کمتری دارند و منجر به ایجاد این ذهنیت در مشتری می‌شوند که با تعویض باتری آیفون و اندروید هیچ وقت نمی‌توان به کیفیت عملکرد باتری اصلی و اولیه گوشی دست یافت! بنابراین همیشه سعی کنید تعویض باتری آیفون و اندروید خود را به تعمیرکاری مجرب و قابل اعتماد بسپارید.

همه چیز در مورد تعویض باتری آیفون و اندروید ؛ بهترین زمان تعویض

چگونه تعویض باتری آیفون و اندروید را انجام دهیم؟

شما خیلی راحت می‌توانید با استفاده از مقاله آموزش تعویض باتری تمامی مدل های آیفون اپل شخصا تعویض باتری را انجام دهید، اما متاسفانه یا خوشبختانه اغلب گوشی های هوشمند امروزی از بدنه‌ای یکپارچه و کیپ شده بهره‌مند هستند

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
( رای)

بازدیدها: 33

روي مطلب كليك كنيد....
آموزش تعویض باتری iPhone XS Max
  • بخش آموزش ها
  • آواتار Iran-Filee.ir

    خواهشمند است قبل از سفارش، به مشخصات و دستورالعمل طراحی در انتهای همین صفحه دقت فرمایید. جهت راهنمای کاربران گرامی، “راهنمای سفارش آنلاین” در منوی راهنما در بالای همین صفحه قرار داده شده است.

    فروش ویژه مینی خردکن شارژی 3 تیغه


    مینی خردکن شارژی 3 تیغه  برای خرد و میکس کردن سبزیجات، گوشت، سیر و ...  دارای 3 تیغه استیل ضدزنگ.  ظرفیت مخزن 250 ML ...
    »  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت: 299000 تومان

    ثبت دیدگاه

      • مدل فایل رام و سه حرف بعد از مدل در بیلدنامبر باید مطابق دستگاه شما باشد. اطلاعات مدل و بیلدنامبر را با شماره گیری کد #1234#* یا از تنظیمات > درباره ببنیید (اطلاعات بیشتر برای انتخاب رام سامسونگ)
      • رام های 4 فایل فقط برای موارد خاص تعمیراتی کاربرد دارد. (کاربران عادی از آنها برای آپدیت اندروید استفاده نکنند.)
      • در رام های چند فایله که دو فایل CSC وجود دارد، HOME_CSC اطلاعات دستگاه را پاک نمیکند ولی CSC اطلاعات شما را کامل حذف میکند. (ترجیحا CSC را انتخاب کنید.)
      • رام رسمی سامسونگ G390F را فقط با برنامه Odin و آموزش دکمه زیر فلش کنید.
      • ثبت دیدگاه کاربران
      • یدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا
    WeCreativez WhatsApp Support
    پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته ایران فایل مرجع فایل رام های رسمی
    ?سلام به فروشگاه ایران فایل خوش آمدی کاربر گرامی