فروش ویژه مینی دوربین فیلم برداری A9


مینی دوربین فیلم برداری A9، نرم افزار رایگان و کارآمد در آیفون / اندروید / آی پد / لپ تاپ. شارژ به وسیله پاوربانک و یا اتصال مستقیم به برق. دقت صفحه نمایش  1080 × 1920 پیکسل - Full HD  ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 449000 تومان

فروش ویژه دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی


دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی، قابل استفاده برای صفحه موبایل، مانیتور، تلویزیون و خودروی شما، مناسب شستشو و آبگیری ظروف و سطوح داخل آشپزخانه. بدون پرزدهی و شستشوی و ایجاد خش و لکه. هر بسته شامل 20 عدد دستمال حوله ای ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 269000 تومان

کدام رنگ آیفون ۱۴ پرو یا پرو مکس برای شما بهترین است؟

 

 

آیفون ۱۴ پرو و ​​۱۴ پرو مکس جدیدترین آیفون های پرو اپل هستند. آنها دارای تراشه جدید A16 Bionic، جزیره دینامیک، دوربین اصلی جدید ۴۸ مگاپیکسلی و چندین ویژگی جدید هستند. همه این ارتقاها باعث می شود این گوشی ها ارزش زیادی داشته باشند. هر دو آیفون در چهار گزینه رنگی عرضه می شوند که یکی از آنها بنفش ستاره نمایش است.

قبلا انتظار داشتیم اپل رنگ جدیدی را برای آیفون ۱۴ پرو و ​​پرو مکس عرضه کند، اما این اتفاق نیفتاد. اپل فقط یک رنگ زرد جدید را برای آیفون های معمولی ۱۴ و ۱۴ پلاس منتشر کرد، هیچ چیزی برای مدل های پرو. بنابراین، اگر این چیزی است که شما را عقب نگه داشته است، وقت آن رسیده است که آیفون خود را دریافت کنید، زیرا گزینه رنگ جدیدی در راه نیست. اما کدام را بگیریم؟ بخوانید تا متوجه شوید.

 

آیفون ۱۴ پرو از ۹۹۹ دلار برای ۱۲۸ گیگابایت شروع می شود و آیفون ۱۴ بزرگتر از ۱۰۹۹ دلار شروع می شود. این دو مدل طیف رنگی یکسانی را ارائه می دهند که شامل بنفش عمیق، نقره ای، طلایی و مشکی فضایی می شود. با این حال، اپل رنگ‌های مشابهی را برای مدل‌های قبلی آیفون ۱۳ پرو و ​​آیفون ۱۳ پرو مکس ارائه کرد، که فقط در خط نسل فعلی، رنگ آبی سیرا برای Deep Purple را حذف می‌کنند.

 

 اما خجالت نکش می توانید به راحتی بهترین رنگ های آیفون ۱۴ پرو و ​​۱۴ پرو مکس را شناسایی کنید. بنابراین، بیایید نگاهی عمیق داشته باشیم تا بهترین رنگ را برای دستگاه های آیفون خود بشناسیم و انتخاب کنیم.

روي مطلب كليك كنيد....
اطلاعت آیفون ۱۳ تراشه و قابلیت‌های جدید دوربین

۱. دیپ پرپل

Iphone 14 Pro Max Deep Purple

اکثر کاربران اپل می گویند که Deep Purple بهترین رنگ آیفون است و چندین مشتری فقط این رنگ را انتخاب می کنند. به همین دلیل است که این رنگ تنها برای آیفون ۱۴ پرو و ​​۱۴ پرو مکس ارائه می شود. این برای مدل های قبلی آیفون استفاده نشده است، بنابراین می توانید آن را رنگ امضا بنامید.

اپل چندین مدل آیفون بنفش رنگ خود را در چندین مکان به فروش رسانده است و این تأثیر بسیار خوبی دارد. اما در شرایط نور کم، این رنگ ممکن است با مشکی اشتباه گرفته شود. بنفش بودن آیفون زیبا به نظر می رسد و در نور شدید می درخشد. Deep Purple یک بنفش خاکستر تیره را ارائه می دهد که هنگام مشاهده آیفون از زوایای مختلف جذاب به نظر می رسد. به همین دلیل است که Deep Purple رنگ منحصر به فرد اپل است که به تازگی منتشر شده است. بنابراین، اگر به دنبال رنگ های روشن و مد روز هستید، به دنبال رنگ بنفش عمیق باشید!

 

۲. نقره ای

Iphone 14 Pro Max Silver
گزینه دیگری که ما به خصوص برای آیفون ۱۴ پرو و ​​آیفون ۱۴ پرو مکس دوست داریم نقره ای است. ممکن است با لنزهای دوربین بزرگتر ساده باشد، و روی شیشه سفید ظاهر می شود، که واقعاً خوش شانس و روشن تر به نظر می رسد. یک افکت سایه منظم در اطراف برآمدگی دوربین ظاهر می شود و شما بیشتر از هر رنگ دیگری اطراف رنگ برجسته را خواهید دید.
وقتی نوبت به یافتن یک جعبه بهتر می رسد، نقره نیز یک بوم خالی است. با این حال، هر رنگ دیگری عملاً با آن مطابقت دارد، و اگر کیس خود را تمیز نگه دارید یا از یک قاب شفاف به جای هر رنگ دیگری استفاده کنید، می تواند بهترین رنگ باشد.

۳. طلا

Iphone 14 Pro Gold

برای کسانی که کمی گلم را دوست دارند و به آنها وسواس دارند، آیفون ۱۴ پرو و ​​آیفون ۱۴ پرو مکس در نسخه طلایی نیز انتخابی عالی است. رنگ طلایی رنگ لوکس و ظریف را مشخص می کند و در بین چندین کاربر اپل محبوبیت زیادی داشته است. این یک روکش جواهر مانند است که خودنمایی می کند، که می تواند بهتر باشد. با این حال، جزئیات می درخشند، و اکثریت طلاکاری شده بسیار خاموش است.از طرف دیگر، با رنگ طلایی، از مزایای عملی آیفون ۱۴ پرو و ​​۱۴ پرو مکس بهره مند خواهید شد که لک اثر انگشت شما زیاد به رنگ نقره ای دیده نمی شود. اگر به دنبال یک قاب گوشی سفارشی شده، به خصوص یک قاب شفاف و شفاف با حروف اول خود هستید، طراحی آیفون طلایی شما نیز می درخشد که فوق العاده به نظر می رسد.

۴. مشکی فضایی

Iphone 14 Pro Max Black .

هر سال، سازندگان اپل هرگز از ارائه دستگاه های پرچمدار خود در یک نسخه سیاه/خاکستری که زیبا به نظر می رسد کوتاهی نمی کنند. با این حال، آیفون ۱۴ پرو و ​​آیفون ۱۴ پرو مکس نیز در نسخه Space Black منتشر شدند که رنگ آن کمی شبیه به گرافیت است. یکی از رنگ‌ها در سری آیفون ۱۳ پرو و ​​پرو مکس نیز موجود است.مدل های آیفون ۱۴ پرو و ​​۱۴ پرو مکس مشکی مات دارند و چندین کاربر این رنگ را به جای نقره ای و طلایی انتخاب می کنند. با این حال، لکه اثر انگشت در فضای سیاه که تاریک به نظر می رسد، بیشتر قابل مشاهده خواهد بود. اما اگر نسخه سیاه فضایی را انتخاب می‌کنید، باید آیفون خود را مرتباً تمیز کنید تا مشکل لک اثر انگشت حل شود.

روي مطلب كليك كنيد....
هاردریست NOKIA 6

انتخاب بهترین رنگ آیفون ۱۴ پرو و ​​پرو مکس

بنفش عمیق، نقره ای، طلایی و مشکی فضایی کلاسیک های قدیمی در تاریخ رنگ های آیفون هستند. همه رنگ ها عالی به نظر می رسند، و شما می توانید با توجه به خود انتخاب کنید. برعکس، Deep Purple (و بنفش به طور کلی) سایه های جدیدتری هستند. با این حال، اپل آن را در سری آیفون های خود گنجانده است و گزینه های رنگی در نوع خود برجسته است.

کدام رنگ آیفون ۱۴ پرو یا پرو مکس برای شما بهترین است؟

طبق گزارش ها، ۴۰ درصد از خریداران رنگ بنفش عمیق را برای آیفون ۱۴ پرو و ​​۱۴ پرو مکس خود انتخاب می کنند. دومین رنگ انتخاب شده Space Black است. بنابراین، با در نظر گرفتن اولویت قاب، نگهداری یا تمیز کردن و حال و هوای مورد علاقه آیفون خود به انتخاب های خود نگاه کنید.

علاوه بر این، من به شما توصیه می‌کنم رنگ بنفش عمیق و مشکی فضایی را انتخاب کنید، زیرا رنگ مشخصی است و وقتی تازه منتشر می‌شود روشن به نظر می‌رسد. به این ترتیب، مطمئناً رنگ آیفون ۱۴ پرو و ​​۱۴ پرو مکس را خواهید داشت که برای شما بهترین است.

 

کدام رنگ آیفون ۱۴ پرو یا پرو مکس برای شما بهترین است؟

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
( رای)

بازدیدها: 4

  • بخش آموزش ها مقاله ها
  • آواتار Iran-Filee.ir

    خواهشمند است قبل از سفارش، به مشخصات و دستورالعمل طراحی در انتهای همین صفحه دقت فرمایید. جهت راهنمای کاربران گرامی، “راهنمای سفارش آنلاین” در منوی راهنما در بالای همین صفحه قرار داده شده است.

    فروش ویژه مینی خردکن شارژی 3 تیغه


    مینی خردکن شارژی 3 تیغه  برای خرد و میکس کردن سبزیجات، گوشت، سیر و ...  دارای 3 تیغه استیل ضدزنگ.  ظرفیت مخزن 250 ML ...
    »  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت: 299000 تومان

    ثبت دیدگاه

      • مدل فایل رام و سه حرف بعد از مدل در بیلدنامبر باید مطابق دستگاه شما باشد. اطلاعات مدل و بیلدنامبر را با شماره گیری کد #1234#* یا از تنظیمات > درباره ببنیید (اطلاعات بیشتر برای انتخاب رام سامسونگ)
      • رام های 4 فایل فقط برای موارد خاص تعمیراتی کاربرد دارد. (کاربران عادی از آنها برای آپدیت اندروید استفاده نکنند.)
      • در رام های چند فایله که دو فایل CSC وجود دارد، HOME_CSC اطلاعات دستگاه را پاک نمیکند ولی CSC اطلاعات شما را کامل حذف میکند. (ترجیحا CSC را انتخاب کنید.)
      • رام رسمی سامسونگ G390F را فقط با برنامه Odin و آموزش دکمه زیر فلش کنید.
      • ثبت دیدگاه کاربران
      • یدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا
    WeCreativez WhatsApp Support
    پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته ایران فایل مرجع فایل رام های رسمی
    ?سلام به فروشگاه ایران فایل خوش آمدی کاربر گرامی
    رفتن به نوار ابزار