فروش ویژه دستگاه مکنده صافکاری PDR


دستگاه مکنده صافکاری PDR، قابل استفاده برای مکش فرورفتگی های بدنه خودرو، جنس کفه مکنده از پلاستیک صافکاری میباشد.  مناسب برای صافکاری بدون رنگ، مناسب جابجایی کاشی و شیشه ..
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 149000 تومان

فروش ویژه دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی


دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی، قابل استفاده برای صفحه موبایل، مانیتور، تلویزیون و خودروی شما، مناسب شستشو و آبگیری ظروف و سطوح داخل آشپزخانه. بدون پرزدهی و شستشوی و ایجاد خش و لکه. هر بسته شامل 20 عدد دستمال حوله ای ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 269000 تومان

۱۲ باور غلط و اشتباه رایج در مورد باتری گوشی موبایل

متاسفانه تمام مسائل و موضوعاتی که در مورد باتری گوشی های موبایل و شارژ آن ها بنیان می‌شود صحت ندارند و در خیلی از مواقع می‌بینیم اطلاعت نادرستی از سوی برخی کاربران در این راستا ارائه می‌شود. در این مقاله می‌خواهیم به معرفی 12 باور غلط و اشتباه رایج در مورد باتری گوشی موبایل بپردازیم. بنابراین با ایران فایل  همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با باورهای غلط و اشتباه رایج در مورد باتری گوشی موبایل

امروزه در گوشی های موبایل از باتری های لیتیوم یونی استفاده می‌شود که حداقل تا به امروز بهترین نوع باتری های شارژی هستند. باتری های لیتیوم یونی مزیت های بسیاری دارند که یکی از اصلی ترین آن ها امکان شارژ شدن در چندین هزار سیکل مختلف و استفاده برای مدت زمان طولانی است. متاسفانه زمانی که پای صحبت کاربران معمولی یا افرادی که اطلاعات کافی در رابطه با باتری گوشی های موبایل ندارند می‌نشینیم، اغلب با موضوعات و باورهای غلطی مواجه می‌شویم که متاسفانه کاملا رایج و فراگیر هم شده‌اند!

برای مثال خیلی از کاربران هنوز هم زمانی که گوشی خریداری می‌کنند برای مدت زمان 8 ساعت آن را به شارژ متصل می‌نمایند و سپس از آن استفاده می‌کنند! یا خیلی از کاربران عقیده دارند اتصال گوشی برای مدت زمان طولانی به شارژر ممکن است منجر به انفجاری باتری شود! اما آیا این باروها صحیح هستند؟ خیلی از این باورها اشتباه و غلط است. در این مقاله می‌خواهیم به معرفی 12 باور غلط و اشتباه رایج در مورد باتری گوشی موبایل بپردازیم. بنابراین با ایران فایل  همراه باشید.

اشتباه رایج اول: اتصال طولانی مدت گوشی به شارژر منجر به انفجار باتری می‌شود!

12 باور غلط و اشتباه رایج در مورد باتری گوشی موبایل

خیلی از کاربران تصور می‌کنند که اگر گوشی خود را برای مدت زمان طولانی به شارژ بزنند احتمال دارد باتری گوشی آن ها منفجر شود، اما در عمل اینطور نیست چون زمانی که باتری گوشی شما 100 درصد شارژ شود، به طور خودکار گوشی هوشمندتان دریافت انرژی از جانب شارژر را متوقف می‌کند، یعنی عملا زمانی که باتری گوشی 100 درصد شارژ شد دیگر انرژی از شارژر به آن منتقل نمی‌شود. بدین ترتیب امکان ندارد که با اتصال طولانی مدت گوشی به شارژر شاهد انفجار باتری آن باشیم. دقت داشته باشید که انفجارهایی که طی چند سال اخیر در برخی گوشی های موبایل همچون گلکسی نوت 7 رخ داده به دلیل اشتباهی بوده که در طراحی محصول و باتری آن وجود داشته یا به دلیل استفاده از شارژرهای نامرغوب بوده است. بنابراین تا زمانی که از شارژر فابریک گوشی برای شارژ باتری آن استفاده کنید و مدت زمانی طولانی هم آن را به شارژ بزنید، مطمئن باشید هیچوقت باتری گوشی شما منفجر نمی‌شود.

اشتباه رایج دوم: شبکه 4G شارژ بیشتری مصرف می‌کند!

یک اشتباه رایج در مورد باتری گوشی موبایل آن است که اگر گوشی را به شبکه 4G متصل کنید نسبت به حالتی که دستگاه به شبکه 3G یا 2G متصل شود، مصرف انرژی بیشتری خواهید داشت! این باور کاملا اشتباه و غلط است. درست است که روشن بودن و استفاده از قابلیت موبایل دیتا و اینترنت سیم کارت منجر به مصرف شارژ باتری می‌شود اما اینکه شما به شبکه 4G یا 3G و غیره متصل باشید هیچ ارتباطی به میزان مصرف شارژ باتری گوشی ندارد و با اتصال به شبکه پرسرعت‌تر مصرف شارژ باتری گوشی بیشتر نخواهد شد.

اشتباه رایج سوم: غیرفعالسازی “اپلیکیشن های اخیر” منجر به کاهش مصرف شارژ باتری می‌شود!

متاسفانه این باور غلط کاملا در بین کاربران جا افتاده که اگر اپلیکیشن هایی که به صورت لیست در بخش “Recent Apps” گوشی فعال هستند را موقتا پاک کنند میزان مصرف شارژ باتری گوشی آن ها کاهش می‌یابد! این یک باور کاملا غلط  و اشتباه رایج در مورد باتری گوشی های موبایل است. زمانی که اپلیکیشن هایی در بخش “اپلیکیشن های اخیر” یا همان “Recent Apps” گوشی باقی می‌مانند، اطلاعات آن ها در حافظه رم گوشی ذخیره می‌شود و اگر شما مجددا آن اپلیکیشن را باز کنید، گوشی نیازی به زحمت کشیدن برای آنالیز اطلاعات آن و راه اندازی مجدد اپلیکیشن نخواهد داشت، بلکه خیلی سریع آن را از حافظه رم خود بازیابی می‌کند.

۱۲ باور غلط و اشتباه رایج در مورد باتری گوشی موبایل

12 باور غلط و اشتباه رایج در مورد باتری گوشی موبایل

این مسئله سبب می‌شود علاوه بر اینکه گوشی شما سریع تر عمل کند، بلکه مصرف شارژ باتری هم برخلاف باور اشتباه اغلب کاربران کاهش یابد! چون گوشی دیگر نیازی به زحمت کشیدن برای اجرای یک اپلیکیشن تازه ندارد و عینا اطلاعاتی که در حافظه رم آن ذخیره شده را بارگذاری خواهد کرد. پس تصور داشته باشید که با غیر فعال کردن اپلیکیشن هایی که در بخش “Recent Apps” گوشی شما وجود دارند، مصرف شارژ باتری آن کاهش پیدا می‌کند. این کار نه تنها منجر به کاهش مصرف شارژ باتری نمی‌شود، بلکه منجر به افزایش آن هم خواهد شد. پس این مسئله یک باور غلط و اشتباه رایج در مورد باتری گوشی موبایل است.

اشتباه رایج سوم: بلوتوث و وای فای تاثیر زیادی روی مصرف شارژ باتری دارند!

12 باور غلط و اشتباه رایج در مورد باتری گوشی موبایل

خیلی از کاربران تصور می‌کنند که دو قابلیت بلوتوث و وای فای می‌توانند تاثیر زیادی بر روی مصرف شارژ باتری گوشی داشته باشند و اگر این دو قابلیت فعال باشند شارژ باتری گوشی خیلی زودتر از حالت عادی حالی می‌شود، اما این مسئله هم یک باور غلط و اشتباه رایج در مورد باتری گوشی های موبایل است. دو قابلیت بلوتوث و وای فای برای عملکرد نیاز به مصرف شارژ باتری دارند اما تاثیر آن ها روی مصرف شارژ باتری به قدری کم است که می‌توان از آن چشم پوشی کرد. بنابراین تصور نداشته باشید که اگر دائما قابلیت بلوتوث گوشی شما روشن باشد و از آن برای اتصال دستبند هوشمند خود به گوشی استفاده کنید، شارژ باتری کوشی خیلی زود خالی می‌شود! تاثیر قابلیت بلوتوث و وای فای در مصرف شارژ باتری بسیار ناچیز است.

اشتباه رایج چهارم: استفاده از شارژرهای دیگر آسیبی به باتری نمی‌زند!

۱۲ باور غلط و اشتباه رایج در مورد باتری گوشی موبایل

خیلی از کاربران عقیده دارند که با هر شارژی می‌توان باتری گوشی های موبایل را شارژ کرد و برای انجام این کار هیچ لزومی ندارد که حتما از شارژر اصلی و اورجینال گوشی استفاده شود. این باور به طور کامل غلط نیست، چون واقعا با هر شارژ مشابه دیگری می‌توان گوشی های موبایل را شارژ کرد، اما برخی مسائل در دراز مدت می‌توانند به باتری گوشی آسیب بزنند. برای مثال اگر شارژری که از آن استفاده می‌کنید خروجی بیشتری داشته باشد، باتری گوشی شما زودتر شارژ می‌شود اما در دراز مدت با افت کیفیت شارژدهی رو به رو خواهد شد و انرژی آن تحلیل می‌رود. همچنین در شرایطی که از شارژرهای نامرغوب استفاده شود، ممکن است حتی به باتری گوشی آسیب های جدی وارد شود که حتی منجر به بروز حوادث ناگوار باشند. بنابراین توصیه می‌کنیم حداقل برای حفظ جوانب احتیاط هم که شده، همیشه از شارژر اصل و اورجینال گوشی خود که ساخت همان برند است استفاده نمایید.

اشتباه رایج پنجم: پارگی و لهیدگی سیم شارژر اختلالی در پروسه شارژ ایجاد نمی‌کند!

12 باور غلط و اشتباه رایج در مورد باتری گوشی موبایل

این مسئله که پارگی و لهیدگی سیم شارژر هیچ مشکل و اختلالی در پروسه شارژ گوشی های موبایل ایجاد نمی‌کند یک باور غلط و اشتباه رایج در مورد باتری گوشی محسوب می‌شود. ارگی و لهیدگی سیم شارژر اگر عمیق باشد می‌تواند مستقیما بر روی شدت جریان ورودی به گوشی تاثیرگذار باشد و نوساناتی را در پروسه شارژ باتری به وجود آورد که در دراز مدت منجر به آسیب دیدن باتری می‌شوند. بنابراین اگر سیم شارژر گوشی شما لهیده شده یا پاره است اما همچنان گوشی شما را شارژ می‌کند، تصور نکنید که هیچ مشکلی برای انجام این کار و استفاده از آن سیم شارژر وجود نخواهد داشت!

۱۲ باور غلط و اشتباه رایج در مورد باتری گوشی موبایل

اشتباه رایج ششم: شارژ کردن شب تا صبح باتری گوشی به آن آسیب می‌زند!

خیلی از افراد عقیده دارند که اگر گوشی خود را از شب تا صبح به شارژر بزنند، این کار منجر به آسیب دیدن باتری دستگاه می‌شود! اما آیا واقع اینطور است؟ باید بگوییم خیر! طبق توضیحاتی که در اولین مورد ذکر شده این مقاله ارائه کردیم، گوشی های موبایل امروزی و هوشمند به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به محض فول شارژ شدن باتری دیگر انرژی از شارژر دریافت نخواهند کرد. بنابراین عملا زمانی که باتری گوشی شما 100 درصد شارژ شده و هنوز به شارژر متصل است، شارژر در حال انجام هیچ کاری نیست! بنابراین اگر از شب تا صبح گوشی خود را به شارژ بزنید، این کار مستقیما هیچ آسیبی به باتری گوشی وارد نمی‌کند. اما این مسئله ممکن است منجر به ایجاد گرمای بیشتر در یک بازه زمانی طولانی تر شود و این مسئله کمی به ظرفیت باتری لیتیوم یونی آسیب برساند.

اشتباه رایج هفتم: شارژ باتری گوشی باید قبل از اتصال به شارژر کاملا خالی شود!

یک باور غلط و اشتباه رایج در مورد باتری گوشی های موبایل این است که باید صبر کنید شارژ باتری گوشی شما کاملا خالی شود و سپس آن را به شارژ بزنید! این مسئله در مورد باتری های لیتیوم یونی صدق نمی‌کند و مربوط به باتری های کادمیوم یا نیکل هایبرید می‌شود. متاسفانه به دلیل اینکه در گذشته از این نوع باتری ها استفاده می‌شد و این باور هم در مورد آن ها صحیح بود، به همین صورت پابرجا ماند و برای باتری های لیتیوم یونی هم به اشتباه حفظ شده است! باتری های لیتیوم یونی مثل دیگر باتری های قدیمی نیستند که با هر بار از دست رفتن شارژ، حافظه آن ها روی همان ظرفیت شارژ لاک شود. بنابراین می‌توانید هر زمان و هر تایمی که دوست داشتید، باتری لیتیوم یونی گوشی خود را به شارژ بزنید.

اشتباه رایج هشتم: هیچ شارژری مثل شارژ فابریک گوشی عمل نمی‌کند!

12 باور غلط و اشتباه رایج در مورد باتری گوشی موبایل

عده‌ای از کاربران عقیده دارند که هیچ شارژری (حتی شارژر مشابهی که توسط برند مشابه تولید شده باشد) نمی‌تواند کیفیت مشابه با شارژر فابریک و اورجینال گوشی که همراه باکس و جعبه آن ارائه شده را داشته باشد! این بارو کاملا غلط و یک اشتباه رایج در مورد باتری گوشی های موبایل است. درست است که استفاده از شارژرهای مختلف با مشخصات و ویژگی های متفاوت می‌تواند در دراز مدت به باتری گوشی آسیب هایی بزند اما این موضوع بدان معنا نیست که فقط شارژر فابریک گوشی قدرت و کیفیت شارژ مناسب را ارائه خواهد کرد! اگر شارژری اورجینال و ساخته شده توسط برند اصلی گوشی خود و با مشخصات یکسان شارژر فابریک دستگاه تهیه کنید، کیفیت عملکرد آن دقیقا مشابه با کیفیت عملکرد شارژ فابریک و اولیه گوشی خواهد بود. پس تصور نداشته باشید که همیشه ملزم به استفاده از همان شارژر اصلی و فابریک گوشی هستید!

اشتباه رایج نهم: استفاده از گوشی در حین شارژ منجر به آسیب دیدن باتری می‌شود!

12 باور غلط و اشتباه رایج در مورد باتری گوشی موبایل

استفاده کردن از گوشی در حین شارژ شدن به طور مستقیم به باتری گوشی آسیب نمی‌زند. یعنی اگر تمام عوامل جانبی نادیده گرفته شوند و فقط یک گوشی را تصور کنیم که به شارژر متصل است و شما در حال استفاده از آن هستید، هیچ آسیبی به باتری این گوشی وارد نخواهد شد. بنابراین این مسئله در مجموع یک باور غلط و اشتباه رایج در مورد باتری گوشی های موبایل است.

عاملی که سبب می‌شود در زمان شارژ باتری و استفاده همزمان از آن به باتری دستگاه آسیب وارد شود گرماست! زمانی که شما در حین شارژ شدن گوشی از آن استفاده می‌کنید، گرمایی که در بدنه آن ایجاد می‌شود چند برابر خواهد شد و این گرمای به وجود آمده می‌تواند به باتری گوشی آسیب برساند. همیشه بدانید که گرما دشمن باتری های لیتیوم یونی است و منجر به افت ظرفیت و کیفیت شارژدهی آن ها می‌شود. پس استفاده از گوشی در حین شارژ مستقیما آسیبی به باتری آن وارد نخواهد کرد، بلکه این گرماست که در این شرایط منجر به آسیب دیدن باتری می‌شود.

اشتباه رایج دهم: شارژ باتری گوشی با لپ تاپ یا پاوربانک به آن آسیب می‌رساند!

12 باور غلط و اشتباه رایج در مورد باتری گوشی موبایل

خیلی از کاربران تصور دارند که اگر باتری گوشی خود را با اتصال به لپ تاپ یا پاوربانک شارژ کنند به باتری گوشی آسیب وارد می‌شود! این مسئله به هیچ وجه صحت ندارد و یک باور غلط و اشتباه رایج در مورد باتری گوشی های موبایل است. زمانی که شما گوشی خود را به پاوربانک یا پورت USB لپ تاپ متصل می‌کنید، پاوربانک یا لپ تاپ دقیقا نقش یک شارژر را ایفاء خواهند کرد. بنابراین هیچ آسیبی به باتری گوشی وارد نمی‌شود. اگر سرعت شارژ باتری در زمانی که آن را به لپ تاپ متصل می‌کنید پایین است، دلیل آن به شدت خروجی ارتباط دارد که پورت USB لپ تاپ ارائه می‌کند و این مسئله هیچ ارتباطی با کیفیت شارژی که باتری گوشی شما دریافت خواهد کرد ندارد.

اشتباه رایج یازدهم: باتری گوشی باید بعد از خرید 8 ساعت شارژ شود!

یک باور غلط و اشتباه رایج در مورد باتری گوشی های موبایل این است که حتما باید قبل از شروع استفاده از دستگاه و بعد از خرید آن، باتری گوشی را برای مدت زمان 8 ساعت به شارژ بزنید! این مسئله برای گوشی های مدرن امروزی که از باتری های لیتیوم یونی بهره می‌برند صدق نمی‌کند، بنابراین هیچ الزامی نیست که بعد از خرید گوشی، آن را 8 ساعت به شارژ بزنید! می‌توانید همین حالا که گوشی خود را خریداری کردید از آن استفاده نمایید و هر زمان که دوست داشتید باتری آن را شارژ کنید. این مسئله هیچ مشکلی در کیفیت شارژدهی باتری دستگاه ایجاد نخواهد کرد.

اشتباه رایج دوازدهم: باتری گوشی ها نیاز به تعویض ندارد!

خیلی از کاربران عقیده دارند که تعویض باتری در بازه های زمانی طولانی (نظیر چند سال) یک کار بیهوده است و اصلا نباید انجام شود، اما در واقع اینطور نیست! باتری های لیتیوم یونی به مرور زمان و با قرار گرفتن در سیکل های شارژ مقداری از توان و ظرفیت اولیه خود را از دست می‌دهند. این مسئله یک امر طبیعی در باتری های لیتیوم یونی است که نمی‌توان از آن جلوگیری به عمل آورد. برای رفع این مشکل فقط تعویض باتری تنها راه حل پیش رویتان خواهد بود. عموما عملکرد مفید باتری لیتیوم یونی گوشی های موبایل چیزی در حدود 2 الی 3 سال است. پس از گذشت این مدت زمان عموما ظرفیت باتری گوشی به چیزی در حدود 70 الی نهایتا 80 درصد از ظرفیت اصلی و اولیه خودش خواهد رسید. یعنی اگر باتری گوشی شما 3000 میلی آمپر ساعتی باشد، احتمالا بعد از 2 سال ظرفیت آن به 2400 یا 2100 میلی آمپر ساعت کاهش می‌یابد. در اینجاست که باید نسبت به تعویض باتری گوشی خود اقدام کنید. پس تصور نکنید که تعویض باتری گوشی امری عجیب است و حتما زمانی که گوشی کاملا از کار بیفتد باید آن را به تعمیرکار سپرد!

۱۲ باور غلط و اشتباه رایج در مورد باتری گوشی موبایل

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
( رای)

بازدیدها: 104

روي مطلب كليك كنيد....
بررسی مشخصات فنی گوشی گلکسی اس 20 سامسونگ
  • بخش آموزش ها

  • خواهشمند است قبل از سفارش، به مشخصات و دستورالعمل طراحی در انتهای همین صفحه دقت فرمایید. جهت راهنمای کاربران گرامی، “راهنمای سفارش آنلاین” در منوی راهنما در بالای همین صفحه قرار داده شده است.

    فروش ویژه مینی خردکن شارژی 3 تیغه


    مینی خردکن شارژی 3 تیغه  برای خرد و میکس کردن سبزیجات، گوشت، سیر و ...  دارای 3 تیغه استیل ضدزنگ.  ظرفیت مخزن 250 ML ...
    »  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت: 299000 تومان

    ثبت دیدگاه

      • مدل فایل رام و سه حرف بعد از مدل در بیلدنامبر باید مطابق دستگاه شما باشد. اطلاعات مدل و بیلدنامبر را با شماره گیری کد #1234#* یا از تنظیمات > درباره ببنیید (اطلاعات بیشتر برای انتخاب رام سامسونگ)
      • رام های 4 فایل فقط برای موارد خاص تعمیراتی کاربرد دارد. (کاربران عادی از آنها برای آپدیت اندروید استفاده نکنند.)
      • در رام های چند فایله که دو فایل CSC وجود دارد، HOME_CSC اطلاعات دستگاه را پاک نمیکند ولی CSC اطلاعات شما را کامل حذف میکند. (ترجیحا CSC را انتخاب کنید.)
      • رام رسمی سامسونگ G390F را فقط با برنامه Odin و آموزش دکمه زیر فلش کنید.
      • ثبت دیدگاه کاربران
      • یدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا
    WeCreativez WhatsApp Support
    پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته ایران فایل مرجع فایل رام های رسمی
    ?سلام به فروشگاه ایران فایل خوش آمدی کاربر گرامی
    رفتن به نوار ابزار