فروش ویژه مینی دوربین فیلم برداری A9


مینی دوربین فیلم برداری A9، نرم افزار رایگان و کارآمد در آیفون / اندروید / آی پد / لپ تاپ. شارژ به وسیله پاوربانک و یا اتصال مستقیم به برق. دقت صفحه نمایش  1080 × 1920 پیکسل - Full HD  ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 449000 تومان

فروش ویژه دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی


دستمال حوله ای میکروفایبر 20 عددی، قابل استفاده برای صفحه موبایل، مانیتور، تلویزیون و خودروی شما، مناسب شستشو و آبگیری ظروف و سطوح داخل آشپزخانه. بدون پرزدهی و شستشوی و ایجاد خش و لکه. هر بسته شامل 20 عدد دستمال حوله ای ...
»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 269000 تومان

7 ایده در تولیدمحتوای اینستاگرام با هدف برندسازی شخصی

 

7 ایده در تولیدمحتوای اینستاگرام با هدف برندسازی شخصی

 

فضای مجازی، بخشی از زندگی حقیقی ما را به خود اختصاص داده و از آنجا که نیاز به اعتماد و برقراری ارتباط در میان همه انسان‌ها وجود دارد، برای حضور در چنین دنیایی راهی به جز تولید محتوا وجود ندارد.
برندسازی شخصی و نمایش تمایز از طریق اینستاگرام نیز نیازمند محتواهایی اثربخش، خلاقانه و جذاب است، محتوایی که به خوبی توجه کاربران را در اینستاگرام جلب کند و با وجود انواع مختلف و بسیار فراوان محتواهای اینستاگرام؛ در جذب مخاطبان موفق باشد.
در این مقاله، بر آن شدیم که 7 ایده در تولید محتوای اینستاگرام با هدف برندسازی شخصی را معرفی کنیم که می‌تواند در این خصوص راه‌گشای شما بوده و در افزایش فالوور پیج اینستاگرام شما مفید واقع شود.

1-محتوای آموزشــی

با توجه به تخصص و مهارتی که دارید برای برند شخصی خود در اینستاگرام، محتوای آموزشی بسازید و در اینستاگرام منتشر کنید.
مثلا اگر دارای مدرک کارشناسی حسابداری هستید و در این حوزه برای برند شخصی خود در اینستاگرام فعالیت می‌کنید؛ محتوایی در خصوص زمان‌بندی ارسال «ارزش افزوده اظهارنامه مالیاتی»، «مبلغ و درصد مالیات بر خانه‌های خالی» یا در خصوص «حقوق و ﻣﺰﺍﯾﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻣﺸﻤﻮﻝ ﮐﺴﺮ ﺣﻖ‌ﺑﯿﻤﻪ نمی‌شوند» برای فالوور های اینستاگرام خود منتشر کنید.
برای یافتن موضوع مناسب؛ می‌توانید از اطرافیان‌تان کمک بگیرید و ببینید که چه سوالاتی از شما می‌پرسند و شما درصدد پاسخ به آن در اینستاگرام برآیید.
همه مطالب آموزشی در هر حوزه و مهارتی، امکان تبدیل به محتوای ویدیویی را دارند؛ بنابراین اگر بتوانید محتوای آموزشی خود را در اینستاگرام به صورت ویدیو به فالوور خود نمایش دهید؛ جذابیت اجرای محتوای‌تان را به نهایت رسانده‌اید.
2-استفاده از دیگر محتواهای اینستاگرام و بازتولید یا بازنشر آن
این دسته از محتواها خوراک بسیار خوبی برای نمایش برند شما در اینستاگرام است. به این شکل که با استفاده از دیگر محتواهای‌تان، محتوای دیگری تولید کنید یا از محتواهای تولید شده دیگران در زمینه مهارت و تخصص‌تان بهره بگیرید و آن را در اینستاگرام خود منتشر کنید، البته درنظر گرفتن و معرفی صفحه منبع به ارزش کار شما، جلب اعتماد مخاطب و در نتیجه، تعداد فالوور شما در اینستاگرام خواهد افزود.
برای مثال؛ شما مطلبی در خصوص «نحوه طراحی سایت در وردپرس» در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده‌اید و بازخورد بسیار خوبی داشته است؛ می‌توانید در ادامه آن محتوایی را منتشر کنید یا همان مطلب را به شکل دیگری تولید کنید. مثلا اگر به صورت عکس بوده در قالب ویدیو آن را ارائه دهید.
همچنین اگر شما در حوزه «آموزش زبان‌های خارجی» فعالیت می‌کنید؛ می‌توانید از محتوای صفحات معروف و مشهور «آموزش زبان» در اینستاگرام استفاده کنید و با بازنشر آن و البته ذکر منبع، برای جلب توجه مخاطب‌تان استفاده کنید.
 3-پیشنهاد فیلم و کتاب
به فالوور یا مخاطب خود اهمیت بدهید و بکوشید در موارد مربوط به سرگرمی او نقش ایفا کنید. برای این منظور؛ پیشنهاد فیلم یا کتاب در صفحه اینستاگرام، گزینه بسیار مناسبی است. البته در این خصوص نیز سعی کنید برند شخصی‌تان را در نظر داشته باشید و از ارتباط «آنچه که معرفی می‌کنید» با برندتان غافل نشوید. مثلا در حوزه مدیریت کسب و کار می‌توانید فیلم «مانی‌بال» را معرفی کنید که نمایان‌گر نوعی از مدیریت موفق و متمایز است.

7 ایده در تولیدمحتوای اینستاگرام با هدف برندسازی شخصی

4-نقل قول‌های مرتبط
شناخت مخاطب در کسب برند شخصی از اهمیت بسزایی برخوردار است. سعی کنید مخاطبان‌تان در اینستاگرام را بشناسید و با توجه به این شناخت، محتواهای انگیزشی مرتبط با آنها را منتشر کنید. در هر حوزه‌ای از تخصص و مهارت برخوردار باشید، قطعا افرادی مشهور با نقل‌قول‌هایی متناسب با آن وجود دارد. آنها را بیابید و بر اساس یک برنامه منظم، سخنان آموزشی و انگیزشی آنها را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کنید. این نوع فعالیت نمایان‌گر اهمیت شما به برندتان و فعالیت در راستای آن با توجه به افراد سرشناس موضوع مربوطه و در نتیجه، افزایش فالوور است.

7 ایده در تولیدمحتوای اینستاگرام با هدف برندسازی شخصی

5-محتواهای مناسبتی
مناسبت‌های خاص و شناخته‌شده را فراموش نکنید. روزهای خاصی چون عید نوروز و وقایع روزانه مهم تا مناسبت‌ها و اتفاقات ناگوار را در نظر بگیرید و بکوشید همواره محتوایی مرتبط با آنها منتشر کرده و به مخاطبان خود در اینستاگرام تبریک یا تسلیت بگویید.
این نوع تولید محتوا؛ نمایانگر به‌روزبودن، داشتن یک پیج فعال و البته ایجاد یک حس سرزندگی در مخاطب نسبت به برند شخصی‌تان در اینستاگرام است که نسبت به اتفاقات و مناسبات مختلف جامعه بی‌تفاوت نیست.
پیشنهاد می‌شود برای این منظور، از قبل، مناسبت‌هایی که می‌خواهید نسبت به آنها در صفحه اینستاگرام خود، تولید محتوا داشته باشید را مشخص و برای آن برنامه‌ریزی کرده و در فرصتی مناسب، آنها را آماده کنید که مجبور نباشید روزانه زمانی را به آنها اختصاص دهید. این امر علاوه بر آمادگی شما برای انتشار این محتواها در اینستاگرام، باعث صرفه‌جویی در زمان نیز می‌شود.
6-محتوای تعاملی
محتوایی که فالوور را وادار به مشارکت فعال در اینستاگرام یا به عبارتی، تعامل می‌کند. محتوایی که باید آن را در اینستاگرام بسیار جدی بگیرید.
امروزه تعامل فالوور و مخاطب در اینستاگرام از اهمیت بسزایی برخوردار است به گونه‌ای که هرچه تعامل مخاطب نسبت به پست و استوری شما بیشتر باشد؛ آن پست و استوری برای کاربران بیشتری در اینستاگرام به نمایش درمی‌آید.
تعامل مخاطب در اینستاگرام، می‌تواند با لایک، ذخیره پست، ارسال پست یا استوری برای دیگران، درج کامنت یا هر عملی که فالوور روی محتوای شما انجام دهد؛ اتفاق بیفتد. بنابراین در برنامه انتشار محتواهای خود در اینستاگرام برای ایجاد برند شخصی، حتما این هدف را در نظر بگیرید و محتوایی تولید و منتشر کنید که مخاطب را نسبت به این تعامل، ترغیب کند.
برای تولید محتوای تعاملی در اینستاگرام می‌توانید از سوال کردن و برگزاری مسابقه استفاده کنید:
* سوال‌
با توجه به مهارت و تخصصی که دارید از فالوور خود سوالی بپرسید که او را به ارسال پاسخ تشویق کند و با انجام این کار، تفاوت دیده‌شدن این پست یا استوری را نسبت به سایر محتواهای خود رد اینستاگرام را مشاهده کنید. برای این کار می‌توانید یک پست یا استوری را با یک سوال منتشر کنید و از مخاطب بخواهید به آن پاسخ دهد یا از قابلیت  question در استوری اینستاگرام استفاده کنید.
البته این را هم درنظر داشته باشید که سوال کردن، یک ایده تولید محتوا در اینستاگرام نیز به حساب می‌آید.
* مسابقه
برگزاری مسابقه از دیگر مواردی است که حس تعامل فالوور را برمی‌انگیزاند. طرح یک چیستان یا معما می‌تواند به شما در برگزاری یک مسابقه در اینستاگرام یاری برساند. البته فراموش نکنید که شایسته است برای مسابقه اینستاگرامی خود، جایزه‌ای درنظر بگیرید و حتما آن را به دست برنده مسابقه برسانید تا بتوانید اعتماد و اطمینان مخاطبان اینستاگرامی خود را جلب کنید.
7-پاسخ به پرسش‌های مخاطبان
با توجه به این‌که شما در راستای ایجاد برند شخصی در اینستاگرام فعالیت می‌کنید و مهارت و تخصص خود را به رخ می‌کشید؛ مطمئنا فالوورهای شما از طرق مختلفی که برای ارتباط در نظر گرفته‌اید از شما سوالاتی را می‌پرسند. شما با جمع‌آوری این سوالات یا انتخاب یکی از آنها که کاربردی و فراگیرتر است می‌توانید محتوایی را در پاسخ آن تولید کنید و آن را برای آگاهی دیگر مخاطبان خود در اینستاگرام به اشتراگ بگذارید.
همچنین از پاسخ‌هایی که فالوورها در بخش «محتوای تعاملی» به شما ارائه می‌دهند نیز می‌توانید در این قسمت استفاده کنید و محتوای جدیدی برای صفحه اینستاگرام خود بسازید.
بدون‌شک، برندسازی شخصی در فضای اینترنت و به ویژه اینستاگرام، پیچیدگی‌های خاص خود را دارد که استفاده از ایده‌های مطرح شده با ترکیب خلاقیت شما مسیر را برای شروع فعالیت برندسازی شخصی‌تان هموارتر خواهد ساخت. هدف را در نظر بگیرید و بکوشید در این مسیر از هر اتفاق و برنامه‌ای، فرصتی هم‌راستا با برنامه‌های‌تان بسازید.
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
( رای)

بازدیدها: 6

روي مطلب كليك كنيد....
آموزش دیلیت اکانت اینستاگرام به شکل موقت و دائمی
  • بخش آموزش ها
  • آواتار Iran-Filee.ir

    خواهشمند است قبل از سفارش، به مشخصات و دستورالعمل طراحی در انتهای همین صفحه دقت فرمایید. جهت راهنمای کاربران گرامی، “راهنمای سفارش آنلاین” در منوی راهنما در بالای همین صفحه قرار داده شده است.

    فروش ویژه مینی خردکن شارژی 3 تیغه


    مینی خردکن شارژی 3 تیغه  برای خرد و میکس کردن سبزیجات، گوشت، سیر و ...  دارای 3 تیغه استیل ضدزنگ.  ظرفیت مخزن 250 ML ...
    »  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت: 299000 تومان

    ثبت دیدگاه

      • مدل فایل رام و سه حرف بعد از مدل در بیلدنامبر باید مطابق دستگاه شما باشد. اطلاعات مدل و بیلدنامبر را با شماره گیری کد #1234#* یا از تنظیمات > درباره ببنیید (اطلاعات بیشتر برای انتخاب رام سامسونگ)
      • رام های 4 فایل فقط برای موارد خاص تعمیراتی کاربرد دارد. (کاربران عادی از آنها برای آپدیت اندروید استفاده نکنند.)
      • در رام های چند فایله که دو فایل CSC وجود دارد، HOME_CSC اطلاعات دستگاه را پاک نمیکند ولی CSC اطلاعات شما را کامل حذف میکند. (ترجیحا CSC را انتخاب کنید.)
      • رام رسمی سامسونگ G390F را فقط با برنامه Odin و آموزش دکمه زیر فلش کنید.
      • ثبت دیدگاه کاربران
      • یدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا
    WeCreativez WhatsApp Support
    پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته ایران فایل مرجع فایل رام های رسمی
    ?سلام به فروشگاه ایران فایل خوش آمدی کاربر گرامی